Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Program

540:00

  • Modrý sál

    V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.

  • Červený sál

    Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
    Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.

  • Žlutý sál

    V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.

    Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.

560:00

580:00

  • Modrý sál

    V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.

  • Červený sál

    Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
    Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.

  • Žlutý sál

    V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.

    Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.

600:00

  • Modrý sál

    V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.

  • Červený sál

    Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
    Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.

  • Žlutý sál

    V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.

    Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.

620:00

640:00

      • 10:45 – 11:15
        Coffee break

660:00

  • Modrý sál

    V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.

  • Červený sál

    Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
    Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.

  • Žlutý sál

    V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.

    Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.

680:00

700:00

720:00

740:00

      • 12:35 – 13:30
        Oběd + networking

760:00

780:00

800:00

820:00

840:00

860:00

880:00

      • 14:40 – 15:10
        Coffee break

900:00

920:00

  • Modrý sál

    V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.

  • Červený sál

    Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
    Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.

  • Žlutý sál

    V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.

    Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.

940:00

960:00

  • Modrý sál

    V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.

  • Červený sál

    Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
    Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.

  • Žlutý sál

    V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.

    Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.

980:00

  • Modrý sál

    V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.

  • Červený sál

    Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
    Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.

  • Žlutý sál

    V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.

    Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.

1000:00

      • 16:50
        Zakončení konference

1020:00

1040:00

      • 17:30 – 23:30
        Afterparty

1060:00

1080:00