V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
Tomáš Bičík Protection Data Manager GroupM
Jana Břeská Manažerka pro státní správu Sdružení pro internetový rozvoj
Tomáš Hůlka Digital Director, PC Magazines Publisher Burda International CZ s.r.o.
Marie Makovcová Konzultant pro GDPR VLTAVA LABE MEDIA
Adam Nykles Platform Solution Consultant Adform
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.
V modrém sále na vás čekají přednášky dvou zahraničních hostů o proměnách médií a targetingu pro online zadavatele reklam. Dozvíte se ještě víc o machine learningu v marketingu, programatické reklamě, českém internetu nebo o efektivitě komunikace.
Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.
V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.
Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.