Václav vystudoval politologii na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po 11 letech v BBC v Londýně a Praze pracoval jako publisher B2B titulů v Economii a šéfredaktor Marketing & Media a Strategie, vedl ČRo Radio Česko. V Bison & Rose měl na starosti klienty jako Uber, Nestlé, Xerox, Billa nebo Microsoft. Od loňského roku je šéfem komunikace skupiny Tipsport a předsedou správní rady její nadace.
V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.