Ochrana osobních údajů v digitálním prostředí bude mít od května novou podobu. Digitální průmysl se intenzivně připravuje a ve srovnání s jinými sektory si nestojí vůbec špatně. V čem je český trh jedinečný a originální? Co právě řeší domácí vydavatelé a mediální agentury, resp. jejich klienti?
Jak si u nás stojí “mobil”? Jak vypadá mobilní ekosystém? Jak velké je mobilní vyhledávání? Jak se liší po jednotlivých vertikálách? Kolik se přehraje videí na mobilních zařízeních? Jak je důležitá rychlost mobilního webu? A jak si s ní lokálně stojíme? Jak mobil funguje zákazníkům z pohledu konverzí? A co pro svou “mobilizaci” můžete udělat vy?
Josef vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů.
5. dubna 2018 9:00–17:00
Stanice Vysočanská
Zastávka Vysočanská
možné v hotelu Clarion