Jana Břeská zastává od roku 2016 pozici Public Affairs Manager ve SPIR, kde se věnuje jak národní tak evropské legislativě ovlivňující digitální sektor. Zastupuje zájmy sdružení v jednáních s evropskými institucemi i státní správou, v níž v minulosti působila a zabývala se mimo jiné evropskou politikou jednotného digitálního trhu a telekomunikací. Mezi hlavní témata, která od svého nástupu do SPIR řeší, patří GDPR a ePrivacy.
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
Václav vystudoval politologii na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po 11 letech v BBC v Londýně a Praze pracoval jako publisher B2B titulů v Economii a šéfredaktor Marketing & Media a Strategie, vedl ČRo Radio Česko. V Bison & Rose měl na starosti klienty jako Uber, Nestlé, Xerox, Billa nebo Microsoft. Od loňského roku je šéfem komunikace skupiny Tipsport a předsedou správní rady její nadace.
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2.
Od února letošního roku mám na starosti problematiku ochrany osobních údajů a přípravu na soulad s GDPR ve skupině GroupM. Od roku 2011 do ledna 2018 jsem pracoval ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere (dříve MEDIARESERCH) na pozici ředitele pro obchodní rozvoj. Do dubna 2011 jsem působil ve skupině GroupM (mj. v agentuře MEC), kde jsem byl odpovědný za výzkum a technologie pro mediální plánování. V roce 1993 jsem započal svojí kariéru v reklamním a meiálním prostředí, jako plánovač a nákupčí televizní reklamy v Young & Rubicam (později The Media Edge, Mediaedge:cia).
V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. V roce 2011 pomáhal s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.
Hubertova současná pozice je Head of AdOperations ve vydavatelství Czech News Center. Za dvanáct let působení v on-line reklamě se vždy věnoval reklamním technologiím a poslední tři roky ve své práci intenzivně prosazuje RTB, programatické systémy a rozšiřování cílení klientských kampaní o využití audience dat. Aktivně se podílí na řadě významných projektů v rámci i mimo SPIR. V minulosti působil v Centrum Holdings, Sanomě, comScore a Economii. Vystudoval obalový a grafický design, má rád svou rodinu, filmovou hudbu, dobré jídlo a pití.
Petr má v Googlu na starosti mediální a kreativní agentury, věnuje se platformě YouTube a tématu budování značky. Dříve pracoval jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v digitálním marketingu společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou profesní kariéru nastartoval v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
Filip se online marketingu věnuje přes 8 let. Poslední roky působí na straně Seznam.cz jako Manager RTB, kde udává strategii a stará se o co nejhladší průběh prodeje reklamy největšího českého online publishera. Předchozí zkušenosti získal především pětiletým působením v agentuře Adexpres, kde si prošel pozice od media planner, přes project manager, až na pozici Head of Programmatic Trading. Programatiku se věnuje přes 5 let, orientuje se ve většině RTB platforem v ČR a to jak na straně publishera, tak inzerenta. Filip věří, že do 4 let se 80 % reklamy bude prodávat programaticky.
Aleš se specializuje na digitální média a komunikační strategie. Má mnohaleté zkušenosti z práce na agenturní a klientské straně, kde řídil nákup, exekuce a plánování online komunikace. Aktuálně působí v integrované reklamní agentuře WMC|GREY jako Digital Strategist.
V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.
V oblasti médií se pohybuji od roku 2010, první zkušenosti jsem začal sbírat prací pro TV Nova. Následovalo působení ve vydavatelství Sanoma Media a od roku 2014 pracuji v digitální sekci mediálního domu BURDA Praha. V Burdě jsem začínal na pozici vedoucího rozvoje reklamního online prostoru, a to včetně implementace nových mobilních formátů a programatické reklamy. Od konce loňského roku působím v Burdě na pozici online ředitele a publishera PC titulů. Zodpovídám tak za veškeré online aktivity a zároveň za část tištěného portfolia. Intenzivně se také věnuji problematice GDPR v online prostředí.
V současné době, kdy v Sunu začínám třetí rok, jsem na pozici Quality Assurance & Development manager. V on-line světě se pohybuji již 8 let, začínal jsem na pozici PPC specialisty a rukama mi prošlo nepřeberné množství klientů a jejich kampaní. Zkušenosti mám s kampaněmi ve všech myslitelných systémech. Nyní se věnuji převážně zajištění kvality a implementaci nových funkcí v rámci oddělení výkonové reklamy. Dále se také podílím na produktovém rozvoji. Aktuálně mám na starost projekt automatizovaného reportingu. Zajišťoval jsem program a řečníky pro konferenci PPC Restart, kterou jsem také moderoval.
Thorsten Koch vystudoval podnikový management se zvláštním zaměřením na informatiku a výzkum provozu na univerzitě v Marburgu. Následně pracoval v několika velkých mezinárodních korporacích jako manažer prodeje a produktový manažer; byl také ředitelem pro IT v berlínském Ventureparku (dceřiná společnost Pixelpark zaměřená na venture kapitál) a ředitelem vývoje produktů v konzultantské firmě AG v Kolíně nad Rýnem. V roce 2006 Thorsten Koch nastoupil do společnosti Postini, kde hrál významnou roli v zakládání středoevropského trhu v prodeji bezpečnosti jako služby. V návaznosti na akvizici firmy Postini ze strany Google v roce 2007 se jeho působnostrozšířila i o distribuci řešení založených na technologii Google Cloud. Na pozici manažera pro zákaznická řešení pro region střední a východní Evropy (CEE) se svým mezinárodním týmem poskytuje podporu největším zákazníkům společnosti Google v tomto regionu, aby mohli rozvíjet své podnikání díky Google Cloud se zaměřením na rozsah, zabezpečení a dodržování standardů.
Customer Engineering Team Lead CEE
Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.
Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. V rámci LCG 360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí v rámci digitální agentury LCG New Media. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro BAYER, STOCK, Asus, Českou pojišťovnu, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.
Červen 2016 – do současnosti - konzultant pro auto projekty a GDPR ve VLTAVA LABE MEDIA a.s.
2016 leden – duben 2016 - Senior content specialist Pet Center
2014 listopad – prosinec 2015 - Project manager v effectix.com
2014 únor - listopad - Key Account Manager v effectix.com
2012 – 2013 - Account Manager v Atoz Marketing, Atoz Event
2006 – 2012 - Project Manager v JPM reklama s. r. o.
2004 – 2006 - Manager DTP studia v Temetero s. r. o.
1999 – 2004 - Project manager Marko s. r. o.
Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede projekty implementace technologií. Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako managing director mediální agentury Neo@Ogilvy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. Nejčastěji ho potkáte na kole.
Gustav Mellentin je spoluzakladatelem Adformu a jeho generálním ředitelem od založení společnosti v roce 2002. Předtím pracoval jako konzultant managementu ve společnosti Bain & Company ve Stockholmu a zastával pozici senior analytika ve společnosti Nordea Markets v Kodani, se specializací na vývoj matematických modelů pro tvorbu cen strukturovaných finančních produktů. Gustav je držitelem titulu MBA z Mezinárodního institutu pro rozvoj managementu (IMD) a titulu MSc na Technické univerzitě v Dánsku.
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.
Adam Nykles se pohybuje v online marketingu od roku 2010, své zkušenosti nasbíral v několika mediálních domech a u českého mobilního operátora, kde měl na starosti právě mimo jiné i nastavování obchodních modelů a praktických příkladů využití dat. V Adformu má Adam na starosti klíčové zákazníky a rozvoj data management platformy v regionu CEE.
Vincent nastoupil do funkce generálního ředitele organizace World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA) 1. října 2012. Před nástupem do WAN-IFRA pracoval na francouzském ministerstvu kultury a komunikace, kde byl zodpovědný za noviny a nová média i za „états généraux de la presse écrite“, což byla reakce francouzské vlády na ekonomické obtíže sužující novinový průmysl. Peyregne zahájil svou kariéru v novinovém průmyslu na začátku 90. let na různých manažerských pozicích v mediálních domech ve Francii, Španělsku a Švýcarsku.
Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.
Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.
Vesselin Popov je Business Development Director Centra psychometriky na Univerzitě v Cambridgi, multidisciplinární výzkumný ústav zaměřený na online chování. Jeho práce s globálními značkami a agenturami se zaměřuje na personalizaci digitálního obsahu a interakcí se zákazníky pomocí automatické prognózy psychologických vlastností získané z informací ze sociálních médií. Vess je také odborníkem na etickou implementaci umělé inteligence a získal ocenění D&AD Graphite Pencil a ADC Gold Cube za tvůrčí práci.
Po ukončení kariéry profesionálního atleta nastoupil v roce 2014 do mediální agentury Red Media ze skupiny Kindred Group. Zde v současnosti vede tým plánovačů, kteří mají na starost mediální strategie mj. pro klienty z oblasti finančnictví, automotive a spotřebního zboží.
Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.
Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.
Ondra v současnosti působí jako partner ve společnosti Brighten Digital, Oracle Gold Partner, která se zabývá tvorbou digitálních strategií a následnou dodávkou cloudových technologických řešení, která danou strategii převedou do života. Do života uvedl mnohá řešení, přičemž pyšný je třeba na globální rollout marketingové automatizace pro společnost patřící do první stovky Fortune 500 nebo nástroj využívající preskriptivní analýzy pro optimalizaci kampaní AdWords, který několik let po sobě obdržel Drum Award (Velká Británie) za nejlepší využití dat.
Filip Struhárik je editor a social media manažer v slovenském Deníku N (www.dennikn.sk). Píše a přednáší o online žurnalistice a digitálních médiích. Byl první, kdo upozornil světová média na experiment Facebooku s Průzkumníkem (Explore Feed), dlouhodobě informuje o jeho důsledcích pro vydavatele. Připravuje pravidelný týdenní newsletter o médiích a žurnalistice nazvaný MediaBrífing.
Magida Sukkari má více než patnáctiletou zkušenost z oblasti výzkumů nejen v České republice. Do Nielsen Admosphere přišla v roce 2016, předtím zastávala různé pozice jak v médiích, tak v mediálních a výzkumných agenturách – od projekt manažera po obchodní ředitelku výzkumu. Řadu let spolupracovala na výzkumu spotřebního chování Media-Market-Lifestyle (MML-TGI), výzkumu čtenosti tisku Media projekt či výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt. Ve výzkumné agentuře Nielsen Admopshere působila od roku 2016 na pozici International Business Development Director. V únoru 2018 se přesunula na post ředitelky obchodního rozvoje. Podporu aktivit společnosti na bulharském trhu tak rozšířila i na další zahraniční i české aktivity společnosti, a to ve všech oblastech její činnosti: peoplemetrového měření, výzkumu, oblasti Ad Intel i softwarových řešení. Má se také výrazněji podílet na aktivitách společnosti v oblasti vzdělávání odborné i laické veřejnosti.
Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.
David Vopelka nyní pomáhá firmám s adopcí AI, tedy toho, jak využívat strojového učení a automatizaci na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digital a CRM, kde staví na letitých zkušenostech z digital marketingu a jeho vedením v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak pomocí programmatických nákupních platforem a vývoje vlastních řešení v cloud platformách propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.
V roce 2000 jsem začal pracovat v internetové reklamě na pozici administrátora u sítě výměnné reklamy Mr.Lin(x) (Newlinx, Adrenaline) a účastnil se tak rozvoje internetové reklamy u nás. Posledních 10 let jsem (do března 2017) pracoval ve firmě Internet Billboard, a.s. na pozici kreativniho specialisty. Od roku 2005 do roku 2017 jsem byl členem metodologické komise SPIR, kdy v letech 2011-2015 jsem byl předsedou této komise. Z profese online reklamy se nadále věnuji konzultacím, přednáškám, školením, implementacím a správám online marketingu.
Kreativní specialista, konzultant online reklamy
V online marketingu se pohybuje již 10 let. Začínal v mediální agentuře OMD, následně se přesunul do mediální agentury Mindshare, kde po několika letech převzal kormidlo digitálního oddělení agentury. Poté se přesunul do mediálního domu Sanoma, kde řídil jeho online divizi a marketing, aby následně zakotvil na pozici mediálního managera v ČSOB. Několik let byl také součástí metodologické komise a výkonné rady SPIRu a v průběhu svého působení v Sanomě byl také jedním ze zakládajících členů sdružení CPEx.