Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Partneři

  • Hlavní partner

    • logo Oracle Czech

      Oracle Czech

      Společnost Oracle byla založena v roce 1977 a dnes zaměstnává ve 145 zemích světa přes 136 tisíc lidí. Svým více než 400 tisícům zákazníků - včetně 100 firem z žebříčku Fortune 100 - nabízí kompletní a plně integrovaný soubor cloudových aplikací, platformových služeb a integrovaných systémů.

      Oracle Marketing cloud nabízí soubor aplikací pro marketéry, které slouží k přesné segmentaci zákazníků a sledování jejich digitálního chování.
      Zacilte své zákazníky pomocí mailingu, reklam na sociálních sítích, kontinuálnímu sběru a obohacování dat a propracované marketingové automatizaci s pomocí nejlepších a ověřených nástrojů na trhu.

  • Partneři

    • logo Adform

      Adform

      Adform je jednou z vedoucích technologických společností v oblasti digitální reklamy na světě. Založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky ve 23 zemích v Evropě, Severní Americe, jižní Africe, na Blízkém východě a v oblasti Asie a Tichomoří. Celosvětově pro ni pracuje více než 850 zaměstnanců. Adform poskytuje otevřené technologické řešení, které propojuje zadavatele reklamy s vydavateli, a umožňuje obchodovat digitální reklamu prostřednictvím programatických platforem.

    • logo HyperMedia

      HyperMedia

      Společnost HyperMedia a.s. působí na trhu již 15 let a z hlediska návštěvnosti se řadí do TOP desítky. Patří mezi profesionály ve světě online reklamy. Pomáhá svým klientům s oslovením potencionálních zákazníků napříč celým českým internetem, a to nejen díky svým vlastním portálům (např. inzertní portál HyperInzerce.cz, realitní portál HyperReality.cz), ale i desítkám zastupovaných portálů a programatickou reklamou, kdy lze velmi přesně cílit na konkrétní vybrané skupiny uživatelů.

      Více o společnosti na www.hypermedia.cz.

    • logo LCG New Media

      LCG New Media

      LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketing. Jsme partnerem Google a Facebook. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Mezi naše klienty patří Omega Pharma/Perrigo, Bubbleology ČR, SK a HU, Galerie Harfa, BigBoard, Festo, a další firmy. V referencích má společnosti jako Česká spořitelna, ASUS, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, Ferring nebo například České energetické centrum.

    • logo Nielsen Admosphere

      Nielsen Admosphere

      Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Zaměřujeme se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů. Pro elektronické měření médií vyvíjíme vlastní technologie pod značkou SimMetry™. Věnujeme se i monitoringu reklamy Ad Intel, marketingovému výzkumu (face-to-face, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízíme komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen. Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.

    • logo R2B2

      R2B2

      R2B2 je česká nezávislá technologická společnost sídlící v Praze. Provozuje digitální reklamní síť se zásahem na více než 10 milionech obrazovek – televizních, počítačových a mobilních. Automatizacemi se zabývá od roku 2006.

      Společnost R2B2 vzešla z inspirativního prostředí pražského ČVUT, na které má doposud úzkou vazbu, 70 % týmu tvoří jeho absolventi nebo studenti.

      Vyvíjí vlastní řešení, vlastní formáty, standardizace a věnuje se osvětě v oboru, ať už konferencí Den programatiky nebo podcastem Programatická minutka. S velkým důrazem se věnuje inteligentnímu a udržitelnému propojení online reklamy s televizí. V této oblasti má za sebou více než dva roky úspěšného provozu. Po tuto dobu přichází s řadou inovací a jako první, ať už na českém či celosvětovém trhu, představuje technologické novinky pro reklamní trh.

    • logo Red Media

      Red Media

      Od roku 2011 měníme svět mediálního plánování. Daty a přístupem. Jsme digitální mediální agentura pro firmy, které chtějí budovat značku a zvyšovat prodeje. Loni jsme se stali součástí skupiny Publicis Groupe, motivace pro naší práci ale zůstává pořád stejná: úspěch a spokojenost klientů. Mezi ně patří ČSOB, Remy Cointreau, Karlovarské minerální vody, Makro nebo J&T Banka.

  • Mediální partneři

    • logo Marketing Journal

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    • logo MediaGuru

      MediaGuru

      MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

  • Pořadatel a odborný garant

    • logo Sdružení pro internetový rozvoj

      Sdružení pro internetový rozvoj

      SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.