Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Program

Program

V dopoledním bloku se můžete těšit na spoustu inspirace pro zadavatele reklamy. Dozvíte se, jak plánovat komunikaci s využitím všech dostupných obrazovek i o tom, proč je důležité řešit mobil i v roce 2018. Moderuje Matěj Novák, Cpex.

Odpoledne na vás čekají praktické informace o GDPR a velká debata, ve které budou zodpovězeny všechny vaše dotazy. Moderuje Jana Břeská, SPIR.

11:25 - 11:45

Pozornost je jen jedna! Jak ji získat pro svůj obsah?

Inspirace pro české reklamní zadavatele i pro české digitální platformy a média - kterým směrem se ubírat a čemu se vyhnout?

Za posledních 5 let se digitální svět významně proměnil. Nejnovější nadnárodní studie Nielsen názorně ukazuje trendy v chování digitální populace v jednotlivých zemích světa. Kteří hráči dokázali využít svoji šanci? Jaké služby se prosadily? Jaké zapadly? Vítězí zábava? Videoobsah? Regionální zájem? Zvládají uživatelé multitasking? Prezentace publikuje závěry s mottem CESTA A CÍL pro českou adaptaci.

Magida Sukkari Magida Sukkari

International Business Development Director

Nielsen Admosphere

Magida Sukkari

Magida Sukkari má více než patnáctiletou zkušenost z oblasti výzkumů nejen v České republice. Do Nielsen Admosphere přišla v roce 2016, předtím zastávala různé pozice jak v médiích, tak v mediálních a výzkumných agenturách – od projekt manažera po obchodní ředitelku výzkumu. Řadu let spolupracovala na výzkumu spotřebního chování Media-Market-Lifestyle (MML-TGI), výzkumu čtenosti tisku Media projekt či výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt. Ve výzkumné agentuře Nielsen Admopshere působila od roku 2016 na pozici International Business Development Director. V únoru 2018 se přesunula na post ředitelky obchodního rozvoje. Podporu aktivit společnosti na bulharském trhu tak rozšířila i na další zahraniční i české aktivity společnosti, a to ve všech oblastech její činnosti: peoplemetrového měření, výzkumu, oblasti Ad Intel i softwarových řešení. Má se také výrazněji podílet na aktivitách společnosti v oblasti vzdělávání odborné i laické veřejnosti.

11:50 - 12:10

Neutral Screen Planning – plánování televizních kampaní podle skutečného chování diváků

Stále se setkáváme s tím, že převážně televizní klienti omezují hodnocení výkonu všech médií na tradiční GRPs a TRPs. Pojďme se tedy podívat na to, jak jim přiblížit nákup online video reklamy z pohledu tradičního plánování TV kampaní. Jak nabídnout jednotný pohled na plánování komunikace s využitím všech aktuálně dostupných obrazovek. Zasaďme tento pohled do kontextu témat, jako jsou atribuční model, customer journey a cross mediální plánování.
Tomáš Búřil Tomáš Búřil

Commercial Director

DENTSU AEGIS NETWORK CZECH REPUBLIC

Tomáš Búřil

V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. V roce 2011 pomáhal s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

12:15 - 12:35

Proč je důležité řešit “mobil” i v roce 2018

Jak si u nás stojí “mobil”? Jak vypadá mobilní ekosystém? Jak velké je mobilní vyhledávání? Jak se liší po jednotlivých vertikálách? Kolik se přehraje videí na mobilních zařízeních? Jak je důležitá rychlost mobilního webu? A jak si s ní lokálně stojíme? Jak mobil funguje zákazníkům z pohledu konverzí? A co pro svou “mobilizaci” můžete udělat vy?
Petr Houzar Petr Houzar

Agency Manager

Google

Petr Houzar

Petr má v Googlu na starosti mediální a kreativní agentury, věnuje se platformě YouTube a tématu budování značky. Dříve pracoval jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v digitálním marketingu společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou profesní kariéru nastartoval v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

13:30 - 13:50

Implementace GDPR ve VLTAVA LABE MEDIA

Dá se to zvládnout. Chce to zatnout zuby, načíst neuvěřitelné množství podkladů z EU, WP29 a dalších institucí a pak, když už je více méně jasné, co se má dělat, tak to uvést do života.

Marie Makovcová Marie Makovcová

Konzultant pro GDPR

VLTAVA LABE MEDIA

Marie Makovcová

Červen 2016 – do současnosti - konzultant pro auto projekty a GDPR ve VLTAVA LABE MEDIA a.s.
2016 leden – duben 2016 - Senior content specialist Pet Center
2014 listopad – prosinec 2015 - Project manager v effectix.com
2014 únor - listopad - Key Account Manager v effectix.com
2012 – 2013 - Account Manager v Atoz Marketing, Atoz Event
2006 – 2012 - Project Manager v JPM reklama s. r. o.
2004 – 2006 - Manager DTP studia v Temetero s. r. o.
1999 – 2004 - Project manager Marko s. r. o.

13:55 - 14:15

Jak cloud může zlepšit zabezpečení uživatelských dat

Zajištění bezpečnosti a ochrany soukromí patří mezi nejdůležitější úkoly každé firmy, která chce posílit svou digitální přítomnost – a digitální přítomnost je dnes jedinou cestou k úspěchu. Systém Google Cloud byl navržen k tomu, aby umožnil miliardám uživatelů získat volný přístup k informacím způsobem, který jim umožňuje efektivně pracovat. Dnes je již možné, aby každá společnost na světě využila stejnou bezpečnostní infrastrukturu, kterou používá Google, pro své vlastní účely. Jak to funguje a v čem se to liší od nabídky konkurence?

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Thorsten Koch Thorsten Koch

Customer Engineering Team Lead CEE

Google

Thorsten Koch

Thorsten Koch vystudoval podnikový management se zvláštním zaměřením na informatiku a výzkum provozu na univerzitě v Marburgu. Následně pracoval v několika velkých mezinárodních korporacích jako manažer prodeje a produktový manažer; byl také ředitelem pro IT v berlínském Ventureparku (dceřiná společnost Pixelpark zaměřená na venture kapitál) a ředitelem vývoje produktů v konzultantské firmě AG v Kolíně nad Rýnem. V roce 2006 Thorsten Koch nastoupil do společnosti Postini, kde hrál významnou roli v zakládání středoevropského trhu v prodeji bezpečnosti jako služby. V návaznosti na akvizici firmy Postini ze strany Google v roce 2007 se jeho působnostrozšířila i o distribuci řešení založených na technologii Google Cloud. Na pozici manažera pro zákaznická řešení pro region střední a východní Evropy (CEE) se svým mezinárodním týmem poskytuje podporu největším zákazníkům společnosti Google v tomto regionu, aby mohli rozvíjet své podnikání díky Google Cloud se zaměřením na rozsah, zabezpečení a dodržování standardů.

14:20 - 14:40

GDPR na českém trhu: dosavadní úspěchy i budoucí hrozby

Ochrana osobních údajů v digitálním prostředí bude mít od května novou podobu. Digitální průmysl se intenzivně připravuje a ve srovnání s jinými sektory si nestojí vůbec špatně. V čem je český trh jedinečný a originální? Co právě řeší domácí vydavatelé a mediální agentury, resp. jejich klienti? Jste pozadu v GDPR nebo už máte „hotovo“? Leží vám na stole návrhy smluv vašich partnerů o zpracování/správcovství dat a nevíte, co s tím? Pojmy jako cílená reklama, segmentace, retargeting nejsou sprostá slova. Za jak dlouho přijde ePrivacy a co to pro vás znamená? Našim cílem je nevyděsit vás, ale poskytnout co nejvíc relevantních informací, které potřebujete k podnikání.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

15:10 - 16:10

Velká debata o GDPR: moderuje Jana Břeská, SPIR

Už v květnu vstoupí v účinnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů. Přestože některé otázky zůstávají stále nejasné, digitální průmysl přípravu nepodceňuje. Tím méně, že na praktickou implementaci nových pravidel zbývá jen pár posledních měsíců. S čím a jak už si firmy poradily a jak se staví k otevřeným otázkám, se dozvíte v debatě zaměřené tentokrát na GDPR v praxi. Inspiraci, poučení a odpovědi na vaše otázky vám nabídnou zástupci vydavatelů i adtech firem.

Tomáš Bičík Tomáš Bičík

Protection Data Manager

GroupM

Tomáš Bičík

Od února letošního roku mám na starosti problematiku ochrany osobních údajů a přípravu na soulad s GDPR ve skupině GroupM. Od roku 2011 do ledna 2018 jsem pracoval ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere (dříve MEDIARESERCH) na pozici ředitele pro obchodní rozvoj. Do dubna 2011 jsem působil ve skupině GroupM (mj. v agentuře MEC), kde jsem byl odpovědný za výzkum a technologie pro mediální plánování. V roce 1993 jsem započal svojí kariéru v reklamním a meiálním prostředí, jako plánovač a nákupčí televizní reklamy v Young & Rubicam (později The Media Edge, Mediaedge:cia).

Jana Břeská Jana Břeská

Manažerka pro státní správu

Sdružení pro internetový rozvoj

Jana Břeská

Jana Břeská zastává od roku 2016 pozici Public Affairs Manager ve SPIR, kde se věnuje jak národní tak evropské legislativě ovlivňující digitální sektor. Zastupuje zájmy sdružení v jednáních s evropskými institucemi i státní správou, v níž v minulosti působila a zabývala se mimo jiné evropskou politikou jednotného digitálního trhu a telekomunikací. Mezi hlavní témata, která od svého nástupu do SPIR řeší, patří GDPR a ePrivacy.

Tomáš Hůlka Tomáš Hůlka

Digital Director, PC Magazines Publisher

Burda International CZ s.r.o.

Tomáš Hůlka

V oblasti médií se pohybuji od roku 2010, první zkušenosti jsem začal sbírat prací pro TV Nova. Následovalo působení ve vydavatelství Sanoma Media a od roku 2014 pracuji v digitální sekci mediálního domu BURDA Praha. V Burdě jsem začínal na pozici vedoucího rozvoje reklamního online prostoru, a to včetně implementace nových mobilních formátů a programatické reklamy. Od konce loňského roku působím v Burdě na pozici online ředitele a publishera PC titulů. Zodpovídám tak za veškeré online aktivity a zároveň za část tištěného portfolia. Intenzivně se také věnuji problematice GDPR v online prostředí.

Marie Makovcová Marie Makovcová

Konzultant pro GDPR

VLTAVA LABE MEDIA

Marie Makovcová

Červen 2016 – do současnosti - konzultant pro auto projekty a GDPR ve VLTAVA LABE MEDIA a.s.
2016 leden – duben 2016 - Senior content specialist Pet Center
2014 listopad – prosinec 2015 - Project manager v effectix.com
2014 únor - listopad - Key Account Manager v effectix.com
2012 – 2013 - Account Manager v Atoz Marketing, Atoz Event
2006 – 2012 - Project Manager v JPM reklama s. r. o.
2004 – 2006 - Manager DTP studia v Temetero s. r. o.
1999 – 2004 - Project manager Marko s. r. o.

Adam Nykles Adam Nykles

Platform Solution Consultant

Adform

Adam Nykles

Adam Nykles se pohybuje v online marketingu od roku 2010, své zkušenosti nasbíral v několika mediálních domech a u českého mobilního operátora, kde měl na starosti právě mimo jiné i nastavování obchodních modelů a praktických příkladů využití dat. V Adformu má Adam na starosti klíčové zákazníky a rozvoj data management platformy v regionu CEE.