K oslovení mileniánů je online klíčové médium. Platí to i při sjednávání služby? ČSOB banka vloni přesvědčovala mladé k založení bankovního konta. Ukážeme, jak se nám osvědčila pokročilá datová strategie, čím je specifická dlouhodobá kampaň a proč připravit kreativní koncept s různými remarketingovými scénáři.
Po ukončení kariéry profesionálního atleta nastoupil v roce 2014 do mediální agentury Red Media ze skupiny Kindred Group. Zde v současnosti vede tým plánovačů, kteří mají na starost mediální strategie mj. pro klienty z oblasti finančnictví, automotive a spotřebního zboží.
V online marketingu se pohybuje již 10 let. Začínal v mediální agentuře OMD, následně se přesunul do mediální agentury Mindshare, kde po několika letech převzal kormidlo digitálního oddělení agentury. Poté se přesunul do mediálního domu Sanoma, kde řídil jeho online divizi a marketing, aby následně zakotvil na pozici mediálního managera v ČSOB. Několik let byl také součástí metodologické komise a výkonné rady SPIRu a v průběhu svého působení v Sanomě byl také jedním ze zakládajících členů sdružení CPEx.