Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Program

Program

Červený sál nabídne témata především z prostředí Facebooku. Dozvíte se, jak vyzrát na změny v newsfeedu nebo na neustále se snižující organický dosah. Budete vědět, jak prostřednictvím pokročilé datové strategie v onlinu oslovit mileniály, a jak smýšlet digitálně tak, aby online reklama nesla ovoce.
Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman.

11:25 - 11:45

Paradoxy pro lepší reklamu

Ušlechtilá snaha o lepší uživatelský zážitek při konzumaci internetu, lemovaná řadou paradoxů a sporných aktivit. Podaří se i přes to udržet schopnost financovat tvorbu obsahu, nezávislost a odolat nátlaku ve jménu vyššího dobra?

Hubert Gall Hubert Gall

Head of AdOperations

Czech News Center

Hubert Gall

Hubertova současná pozice je Head of AdOperations ve vydavatelství Czech News Center. Za dvanáct let působení v on-line reklamě se vždy věnoval reklamním technologiím a poslední tři roky ve své práci intenzivně prosazuje RTB, programatické systémy a rozšiřování cílení klientských kampaní o využití audience dat. Aktivně se podílí na řadě významných projektů v rámci i mimo SPIR. V minulosti působil v Centrum Holdings, Sanomě, comScore a Economii. Vystudoval obalový a grafický design, má rád svou rodinu, filmovou hudbu, dobré jídlo a pití.

11:50 - 12:10

Co nás Facebook naučil, když vyhodil všechny stránky z newsfeedu

Loni začal Facebook na Slovensku a v dalších pěti zemích testovat Průzkumníka. Všechny příspěvky stránek byly odstraněny z newsfeedu, reach a engagement jim padly o desítky procent. Co se z toho slovenská média naučila a jak to může pomoci ostatním aktérům na Facebooku v době, kdy sociální síť chystá další zásadní změny v newsfeedu?

Filip Struhárik Filip Struhárik

Editor, social media manager

Denník N

Filip Struhárik

Filip Struhárik je editor a social media manažer v slovenském Deníku N (www.dennikn.sk). Píše a přednáší o online žurnalistice a digitálních médiích. Byl první, kdo upozornil světová média na experiment Facebooku s Průzkumníkem (Explore Feed), dlouhodobě informuje o jeho důsledcích pro vydavatele. Připravuje pravidelný týdenní newsletter o médiích a žurnalistice nazvaný MediaBrífing.

12:15 - 12:35

Svět viděný Facebooky aneb každý má tu svou za jedinou

O tom jak opravdu vypadají naše bubliny a také o tom, jaké to má praktické důsledky. Jak 16 facebookových profilů změnilo názor mých studentů na informace, které dostávají.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Managing Director

Nadační fond nezávislé žurnalistiky

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

12:35 - 13:30

Oběd + networking

13:30 - 13:50

Jak dosáhnout virality na Facebooku v dobách neustálého snižování organického dosahu?

Každým rokem se snižuje organický dosah na sociálních sítích, zejména Facebook. Jak můžete s tímto faktorem bojovat a jak dosáhnout vysokých virálních dosahů? Projdeme několik případů a přístupů, jak se dostat na statisícové růsty a zásahy.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. V rámci LCG 360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí v rámci digitální agentury LCG New Media. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro BAYER, STOCK, Asus, Českou pojišťovnu, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

13:55 - 14:15

Jak postavit datovou strategii akviziční kampaně na mladé

K oslovení mileniánů je online klíčové médium. Platí to i při sjednávání služby? ČSOB banka vloni přesvědčovala mladé k založení bankovního konta. Ukážeme, jak se nám osvědčila pokročilá datová strategie, čím je specifická dlouhodobá kampaň a proč připravit kreativní koncept s různými remarketingovými scénáři.

Josef Prorok Josef Prorok

Media Planner

Red Media

Josef Prorok

Po ukončení kariéry profesionálního atleta nastoupil v roce 2014 do mediální agentury Red Media ze skupiny Kindred Group. Zde v současnosti vede tým plánovačů, kteří mají na starost mediální strategie mj. pro klienty z oblasti finančnictví, automotive a spotřebního zboží.

Tomáš Žlůva Tomáš Žlůva

Media Manager

ČSOB

Tomáš Žlůva

V online marketingu se pohybuje již 10 let. Začínal v mediální agentuře OMD, následně se přesunul do mediální agentury Mindshare, kde po několika letech převzal kormidlo digitálního oddělení agentury. Poté se přesunul do mediálního domu Sanoma, kde řídil jeho online divizi a marketing, aby následně zakotvil na pozici mediálního managera v ČSOB. Několik let byl také součástí metodologické komise a výkonné rady SPIRu a v průběhu svého působení v Sanomě byl také jedním ze zakládajících členů sdružení CPEx.

14:20 - 14:40

Mobilní reklama: Facebook vs. Instagram

Potenciál reklam na Facebooku a Instagramu už dnes přehlíží málokdo. Ne každý však ví, pro co přesně se která z platforem hodí, jaké jsou její možnosti anebo naopak omezení. Pojďme vynechat dojmy a zkusme si na tyto otázky odpovědět s využitím reálných čísel a tvrdých dat.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Social Media & Digital Consultant

ADison

Jakub Křenek

Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.

14:40 - 15:10

Coffee break

15:10 - 15:30

Online reklama nestačí, pokud firma nemyslí digitálně

Udělat hezký web a investovat do online reklamy – to je, bohužel, stále pro mnoho firem synonymem pro digitál. Takto úzké vymezení přináší obrovskou devalvaci investic do reklamy a rovnice návratnosti investic při něm nevychází tak, jak byste si přáli. Na podkladu rozsáhlého výzkumu chování Čechů v digitálu v oblasti bydlení vám předvedu, že úspěch spočívá ve schopnosti firmy následovat zákazníka na celé jeho zákaznické cestě. Popíšu reálné příklady (ne)zvládnutí klíčových momentů zákaznické cesty z pohledu digitální reklamy a marketingu. Prozradím, jak to zvládají přední české značky jako Vekra, Sconto, IVT, Ptáček, Siko a další.

Luboš Plotěný Luboš Plotěný

Ředitel

Sherpas

Luboš Plotěný

Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.