Inspirace pro české reklamní zadavatele i pro české digitální platformy a média - kterým směrem se ubírat a čemu se vyhnout?
Za posledních 5 let se digitální svět významně proměnil. Nejnovější nadnárodní studie Nielsen názorně ukazuje trendy v chování digitální populace v jednotlivých zemích světa. Kteří hráči dokázali využít svoji šanci? Jaké služby se prosadily? Jaké zapadly? Vítězí zábava? Videoobsah? Regionální zájem? Zvládají uživatelé multitasking? Prezentace publikuje závěry s mottem CESTA A CÍL pro českou adaptaci.
Magida Sukkari má více než patnáctiletou zkušenost z oblasti výzkumů nejen v České republice. Do Nielsen Admosphere přišla v roce 2016, předtím zastávala různé pozice jak v médiích, tak v mediálních a výzkumných agenturách – od projekt manažera po obchodní ředitelku výzkumu. Řadu let spolupracovala na výzkumu spotřebního chování Media-Market-Lifestyle (MML-TGI), výzkumu čtenosti tisku Media projekt či výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt. Ve výzkumné agentuře Nielsen Admopshere působila od roku 2016 na pozici International Business Development Director. V únoru 2018 se přesunula na post ředitelky obchodního rozvoje. Podporu aktivit společnosti na bulharském trhu tak rozšířila i na další zahraniční i české aktivity společnosti, a to ve všech oblastech její činnosti: peoplemetrového měření, výzkumu, oblasti Ad Intel i softwarových řešení. Má se také výrazněji podílet na aktivitách společnosti v oblasti vzdělávání odborné i laické veřejnosti.