Programatická reklama, RTB či RTA již dávno není jen nástrojem pro doprodej nevyprodaného prostoru. V posledních letech se z ní stal standard i pro obchodování s prémiovou online reklamou. Pro to, aby tak mohla fungovat, je ale třeba co nejefektivnější integrace programatiku a publisherského ad serveru. V prezentaci se podíváme na to, jaké jsou dnes možnosti a co mohou přinést z pohledu média i inzerenta. Vyjádřeno v číslech.
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.