Ochrana osobních údajů v digitálním prostředí bude mít od května novou podobu. Digitální průmysl se intenzivně připravuje a ve srovnání s jinými sektory si nestojí vůbec špatně. V čem je český trh jedinečný a originální? Co právě řeší domácí vydavatelé a mediální agentury, resp. jejich klienti? Jste pozadu v GDPR nebo už máte „hotovo“? Leží vám na stole návrhy smluv vašich partnerů o zpracování/správcovství dat a nevíte, co s tím? Pojmy jako cílená reklama, segmentace, retargeting nejsou sprostá slova. Za jak dlouho přijde ePrivacy a co to pro vás znamená? Našim cílem je nevyděsit vás, ale poskytnout co nejvíc relevantních informací, které potřebujete k podnikání.
V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.