Už v květnu vstoupí v účinnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů. Přestože některé otázky zůstávají stále nejasné, digitální průmysl přípravu nepodceňuje. Tím méně, že na praktickou implementaci nových pravidel zbývá jen pár posledních měsíců. S čím a jak už si firmy poradily a jak se staví k otevřeným otázkám, se dozvíte v debatě zaměřené tentokrát na GDPR v praxi. Inspiraci, poučení a odpovědi na vaše otázky vám nabídnou zástupci vydavatelů i adtech firem.
Jana Břeská zastává od roku 2016 pozici Public Affairs Manager ve SPIR, kde se věnuje jak národní tak evropské legislativě ovlivňující digitální sektor. Zastupuje zájmy sdružení v jednáních s evropskými institucemi i státní správou, v níž v minulosti působila a zabývala se mimo jiné evropskou politikou jednotného digitálního trhu a telekomunikací. Mezi hlavní témata, která od svého nástupu do SPIR řeší, patří GDPR a ePrivacy.
Od února letošního roku mám na starosti problematiku ochrany osobních údajů a přípravu na soulad s GDPR ve skupině GroupM. Od roku 2011 do ledna 2018 jsem pracoval ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere (dříve MEDIARESERCH) na pozici ředitele pro obchodní rozvoj. Do dubna 2011 jsem působil ve skupině GroupM (mj. v agentuře MEC), kde jsem byl odpovědný za výzkum a technologie pro mediální plánování. V roce 1993 jsem započal svojí kariéru v reklamním a meiálním prostředí, jako plánovač a nákupčí televizní reklamy v Young & Rubicam (později The Media Edge, Mediaedge:cia).
V oblasti médií se pohybuji od roku 2010, první zkušenosti jsem začal sbírat prací pro TV Nova. Následovalo působení ve vydavatelství Sanoma Media a od roku 2014 pracuji v digitální sekci mediálního domu BURDA Praha. V Burdě jsem začínal na pozici vedoucího rozvoje reklamního online prostoru, a to včetně implementace nových mobilních formátů a programatické reklamy. Od konce loňského roku působím v Burdě na pozici online ředitele a publishera PC titulů. Zodpovídám tak za veškeré online aktivity a zároveň za část tištěného portfolia. Intenzivně se také věnuji problematice GDPR v online prostředí.
Červen 2016 – do současnosti - konzultant pro auto projekty a GDPR ve VLTAVA LABE MEDIA a.s.
2016 leden – duben 2016 - Senior content specialist Pet Center
2014 listopad – prosinec 2015 - Project manager v effectix.com
2014 únor - listopad - Key Account Manager v effectix.com
2012 – 2013 - Account Manager v Atoz Marketing, Atoz Event
2006 – 2012 - Project Manager v JPM reklama s. r. o.
2004 – 2006 - Manager DTP studia v Temetero s. r. o.
1999 – 2004 - Project manager Marko s. r. o.
Adam Nykles se pohybuje v online marketingu od roku 2010, své zkušenosti nasbíral v několika mediálních domech a u českého mobilního operátora, kde měl na starosti právě mimo jiné i nastavování obchodních modelů a praktických příkladů využití dat. V Adformu má Adam na starosti klíčové zákazníky a rozvoj data management platformy v regionu CEE.