Udělat hezký web a investovat do online reklamy – to je, bohužel, stále pro mnoho firem synonymem pro digitál. Takto úzké vymezení přináší obrovskou devalvaci investic do reklamy a rovnice návratnosti investic při něm nevychází tak, jak byste si přáli. Na podkladu rozsáhlého výzkumu chování Čechů v digitálu v oblasti bydlení vám předvedu, že úspěch spočívá ve schopnosti firmy následovat zákazníka na celé jeho zákaznické cestě. Popíšu reálné příklady (ne)zvládnutí klíčových momentů zákaznické cesty z pohledu digitální reklamy a marketingu. Prozradím, jak to zvládají přední české značky jako Vekra, Sconto, IVT, Ptáček, Siko a další.
Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.
Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.