Načítám Akce

AI & trendy

Programatik a chytrá reklama

Data uživatele v síti

8:00-9:00 registrace, snídaně

8:30-16:30 moderátor


AI & trendy
Filip Horký, Livesport.cz

8:30-16:30 moderátor


Programatik a chytrá reklama
Jan Bambas, IPG Mediabrands

8:30-16:00 moderátorka


Data uživatele v síti
Jana Břeská, SPIR

9:10-9:30 Úvodní řeč


AI & trendy
Michal Hanák, SPIR

9:30-10:30 Nová vlna digitálního zdanění - změny mezinárodního daňového systému


AI & trendyProjdeme dějiny různých digitálních daní, jejich dopadů na země, průmyslová odvětví a další oblasti. Zmapujeme různé reakce včetně přístupu a řešení OECD a podíváme se, co by taková řešení v budoucnu mohla přinést.
Andreas Hellmann, Americans for Tax Reform Foundation (ATRF)

10:30-11:00 Nenechte GDPR zabít vaši marketingovou strategii: maximalizace opt-in a budování kompatibilního marketingového programu


AI & trendyPochopení oprávněného zájmu vs. souhlasu pro marketingové účely. Více osvědčených postupů pro maximalizaci účasti a souhlasu. Pokyny k sestavení účinné marketingové strategie v souladu s GDPR.
Zachary Faruque, OneTrust PreferenceChoice

11:00-11:30 Kávová přestávka

11:30-12:00 Druhá vlna programatiku


Programatik a chytrá reklamaPřipojte se k Agatě Gazdziak, Market Director pro střední a východní Evropu v Xandru, která bude zkoumat tři klíčová témata aktuálně utvářející reklamní průmysl - výkonnou technologii, data a obsah a příležitosti, které nové mediálním prostředí nabízí.
Agata Gazdziak, Xandr

11:30-12:00 Umělá inteligence a automatizace zpravodajství v ČTK


AI & trendyAutomaticky generované zprávy na základě dat jsou jednou z cest, kterou se vydávají tiskové agentury včetně ČTK. Máme se použití automatizace a umělé inteligence v žurnalistice bát? Jaké přináší benefity? Nahradí živé novináře RUR?
Radka Matesová Marková, ČTK

11:30-12:00 Provozní a lokalizační údaje v policejní praxi


Data uživatele v sítiJiž celou řadu let platí povinnost uchovávat údaje z telekomunikačního provozu, které se za určitých podmínek poskytují orgánům činným v trestním řízení. Tento fakt bývá někdy kritizován, nicméně na příkladech z praxe si význam elektronických stop prakticky ukážeme, abychom viděli, jak data zásadním způsobem přispěla k odhalení pachatele trestné činnosti.
Kateřina Kašpárková, Ministerstvo vnitra

12:00-12:30 Řešení sedmi hříchů Ad Tech


Programatik a chytrá reklamaDigitální reklama v současné době čelí krizi důvěry, která je umocněna klíčovými neuralgickými body zesílenými reklamními technologiemi. Patří mezi ně snížená efektivita, špatná transparentnost a určitá zmatečnost napříč odvětvím. Kromě mapování sedmi problematických oblastí se podíváme i na cestu k jejich vyřešení.
Oliver Whitten, Adform

12:00-12:30 Analýza a tvorba textového obsahu založené na AI


AI & trendyJak může AI pomoci s analýzou textového obsahu? Strojové zpracování textů pomáhá vyřešit segmentaci obsahu, najde klíčová slova, kategorie IAB, atd. V e-commerce pomůže například se shrnutím recenzí. Opačný proces umožní strojově vytvářet obsah a vyřešit tak nudnou a opakující se práci.
Petr Hamerník, Geneea

12:00-12:30 (Ne)právem opomíjená data (rozhovor)


Data uživatele v sítiPoskytovatel připojení k internetu a telekomunikační firmy teoreticky mohou analyzovat obrovské množství dat o chování a zvyklostech svých zákazníků. Resp. jejich modemů. A naopak jiná data, se kterými pracují online služby, zase nevidí. Dají se tato data využít? A která? A chce ta data vůbec někdo využívat?
Rostislav Kocman, ISP Alliance

12:30-13:00 Je blockchain zázračným lékem na reklamu?


Programatik a chytrá reklamaDo roku 2022 by celosvětové výdaje na digitální reklamu mohly dosáhnout hodnoty 427,26 miliard USD. Stále je to však do značné míry ovlivněno podvody s reklamami a nedostatečnou transparentností. Nedávné skandály se zneužíváním soukromí a osobních údajů přinesly ještě více otázek o budoucnosti digitálních reklam. Ale hodně lidí se domnívá, že lze odpovědi najít pomocí technologie blockchain. Zachrání nás všechny blockchain?
Ivan Manchev, AdEx Network

12:30-13:00 Važme si cookies, dokud je máme. Digitální reklama v privacy-first cookieless světě.


Data uživatele v sítiOnline reklamní svět jak jej známe bude brzy minulostí. Internetové prohlížeče v zájmu ochrany soukromí uživatelů rychle omezují 3rd party cookies. GDPR přinesla výrazné omezení v práci s daty. Má nás to mrzet, nebo to umíme dělat jinak a lépe?
Dominik Kosorín, Seznam.cz

12:30-13:00 Svět Influencerů: Od legrace k edukaci


AI & trendyNa IAC se představí mimo jiné tým, který stojí za instagramovým účtem Světa influencerů. Osvětlí důvody vzniku i to, zda jejich snaha o edukaci a profesionalizaci trhu nese ovoce.
Marek Bačo, MediaCom
Petr Vančura, MediaCom

13:00-13:30 Výhody a úskalí univerzálního panelového měření


AI & trendyJe čas opustit site-centric měření? Jak se v postcookies době bude měřit zásah kampaní, překryvy mediatypů a mezistátní přesahy? Dá se měřit e-commerce?
Michal Fejk, Gemius

13:00-13:30 Cookies a problémy, o kterých se (ne)mluví. Proč a jak je řešit?


Data uživatele v sítiProč se o budoucnost cookies zajímat? Jaká je nyní reálná životnost cookies? Liší se na typu zařízení? Formátu? Publisherovi? V přímém/RTB nákupu? Přestanou reklamní cookies úplně existovat? Nahradí je něco? Co to bude? 
David Vopelka, DataSentics

13:00-13:30 4 zažité mýty, kvůli kterým utíkají značkám v digitálu peníze


Programatik a chytrá reklamaProšli jsme data z 15 miliard impresí a podívali se, jak (ne)efektivně se dnes pracuje s mediasplitem, datovým cílením a kreativami. Závěr? Online reklama jede v zajetých kolejích a značky za to zbytečně platí.
Josef Prorok, Red Media

13:30-14:30 Oběd

14:30-15:00 Programatik Audio


Programatik a chytrá reklamaProgramatik audio v síti rádií MMS: ukážeme co řešíme při implementaci, jak zapojujeme přímý obchod a programatik. Probereme, s čím se potkáváme při zavádění formátu, který zatím v ČR téměř nikdo nekupuje.
Roman Stolejda, Impression Media

14:30-15:30 debata o crossmediálním měření


AI & trendyCo jsou to cross-mediální data? Ustrnul vývoj nebo se pomalu posouváme správným směrem? Díváme se vůbec na ‘crosmediál‘ ze správného úhlu? Odpovědi na tyto otázky budou v debatě hledat hosté Víta Smékala. Zazní pohled zástupců mediální agentury, zadavatele (inzerenta) a dodavatele výzkumu.
Vít Smékal, Comscore
Michal Vodák, Heureka Group
Josef Fišer, Median
Zdeněk Kubena, Omnicom Media Group
Lukáš Vinkler, Gemius

14:30-15:00 Zkušenosti publishera se správou cookies


Data uživatele v síti
Vladan Rámiš, MAFRA
Pavel Kočička, MAFRA

15:00-15:30 Cesta na číze do McDonald’s online, aneb význam lokálního marketingu


Programatik a chytrá reklamaCo je to lokální marketing, proč ho využívat, jaké přináší výhody a jak s lokálním marketingem pracuje agentura OMD ve spolupráci s McDonald's a další tipy jak pracovat s kontaktními místy ukáží Michal Ťoupalík (OMD/Omnicom Media Group) a host Rudolf Ešner (McDonald's).
Michal Ťoupalík, Omnicom Media Group
Rudolf Ešner, McDonald's

15:00-15:30 Jak propojení digitálních a TV dat přináší prospěch digitálu


Data uživatele v sítiData jsou základem omnichannel plánování. Propojit digitální data s dalšími datovými zdroji pomáhá stavět efektivnější kampaně. Na konkrétních příkladech z praxe si ukážeme, jak propojení offline a online dat funguje. A hlavně, jak je z takového propojení možné vytěžit v digitálním světe co nejvíce.
Jiří Vítek, RVT Integral

15:30-16:00 Predikce a modelování ve službách programatického nákupu zvyšuje nákupní zážitek


Data uživatele v sítiZa pomocí matematického modelu jsme schopni analyzovat nákupní chování zákazníka a předpovědět, o jaké konkrétní zboží či službu má zájem.
Martin Petera, Dentsu Aegis Network

15:30-16:00 Data Science ve službách mediální agentury


Programatik a chytrá reklamaZástupci GroupM vám vysvětlí, jak lze vlastními algoritmy zvýšit potenciál online reklamy k budování znalosti značky.
Jiří Udatný, GroupM
Ondřej Bartůněk, Mindshare

15:30-16:00 Hbb TV jako jeden z pilířů VoD v Česku


AI & trendyStav HbbTV v ČR a jeho vývoj. Měření HbbTV trhu v ČR. První zkušenosti s využíváním Big dat v rámci HbbTV. Jak se bude měnit klasické lineární vysílání díky HbbTV a Big data z pohledu uživatelů i inzerentů.
Iva Nesrstová, FTV Prima

16:00-16:30 Proč bychom se měli zajímat o „Light TV Viewers“?


AI & trendyKdo jsou „light TV viewers“, kolik jich je, na jakých webech či mobilních aplikacích je můžeme nalézt a jsou svým sociodemografickým profilem a crossmediálním chováním natolik specifičtí, abychom jim věnovali zvýšenou pozornost?
Jakub Mikulka, Median

16:00-16:30 Programatické video a budoucnost videoreklamy


Programatik a chytrá reklamaVideoreklamy jsou jedním z nejrychleji rostoucích formátů v programatiku. Naučte se, jak rozhodovat o investicích do videa a zefektivnit videoreklamu. Získejte aktuální přehled o trhu programaticky obchodovaného videa: jaké jsou standardy, trendy, osvědčené postupy a nástroje a také budoucnosti videa s vývojem Addressable TV.
Gosia Kmieciak, Smart AdServer

16:30-20:30 Networking

Workshopy

13:00-14:45 Úvod do online mediálního plánování


workshopyPodíváme se na online trh, různé digitální kanály a jejich specifika, také jejich zapojení do mediální komunikace. Workshop bude probíhat interaktivní formou.
Andrea Janigová, Omnicom Media Group

15:15-17:00 Úvod do programatického obchodování


workshopyChcete porozumět podstatě programmatického plánování? Chcete zažít na vlastní kůži, co se děje v milisekundách než se uživateli zobrazí reklama? Chcete chápat jak systémy vyberou, která to bude a proč? Nakonec si kampaň společně postavíme.
Tomáš Řehák, Programmatic
Upozorňujeme, že program se může ještě změnit, jedná se o živý dokument.
+ Export Events