Jakub Mikulka
Median

přednáška
Proč bychom se měli zajímat o „Light TV Viewers“?

tematický blok
AI & trendy

website:
www.median.eu/cs/

biografie
Jakub Mikulka, Senior Researcher ve společnosti Median, je datový analytik a statistik s bohatými zkušenostmi jak z akademické, tak z komerční sféry. Ve výzkumné agentuře Median se specializuje na crossmediální analýzy a snaží se také identifikovat praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách.

Andreas Hellmann
Americans for Tax Reform Foundation (ATRF)

přednáška
Nová vlna digitálního zdanění - změny mezinárodního daňového systému


website:
www.atr.org

biografie
Andreas Hellmann je International Advocacy Manager v nadaci Americans for Tax Reform Foundation (ATRF). ATRF je výzkumná organizace podporující daňové poplatníky založená ve Washingtonu, D.C. v roce 1985 p. Groverem Norquistem. Americans for Tax Reform jsou zásadně proti všem zvýšením daní. Věří v systém, ve kterém jsou daně jednodušší, plošší, viditelnější a nižší než dnes. Schopnost vlády kontrolovat něčí život se odvíjí od její schopnosti člověka zdanit. Andreas Hellmann se zaměřuje především na otázky mezinárodního zdanění, regulace a obchodu, jako je nadcházející vlna digitálního zdanění po celém světě. Je také zodpovědný za budování koalic a nová středo-pravicová setkání se zaměřením na Evropu. Můžete ho sledovat na Twitteru @ahellmann nebo ho kontaktovat e-mailem na adrese [email protected]

Zachary Faruque
OneTrust PreferenceChoice

přednáška
Nenechte GDPR zabít vaši marketingovou strategii: maximalizace opt-in a budování kompatibilního marketingového programu

tematický blok
AI & trendy

website:
www.preferencechoice.com

biografie
Zachary Faruque pracuje jako Solutions Engineer ve společnosti OneTrust PreferenceChoiceTM, která je součástí nejpoužívanější technologické platformy pro soukromí, bezpečnost a rizika třetích stran. Ve své roli Zachary Faruque radí velkým i malým společnostem osvědčené postupy jak budovat zajímavé uživatelské zážitky a důvěru a zároveň být ve shodě se stovkami globálních předpisů o ochraně osobních údajů, včetně CCPA, TCPA, CASL a GDPR. Zachary Faruque Certified Information Privacy Professional (CIPP/E).

Agata Gazdziak
Xandr

přednáška
Druhá vlna programatiku

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
www.xandr.com

biografie
Agata Gazdziak je na pozici ředitelky trhu v týmu Xandr zodpovědná za představení programatického inventory Microsoftu klíčovým potenciálním partnerům v regionu střední a východní Evropy. Věnuje se hlavně vyhledávání a zvyšování poptávky na trzích, vzdělávání a poskytování poradenství v oblasti programatických nákupních strategií.

Oliver Whitten
Adform

přednáška
Řešení sedmi hříchů Ad Tech

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
https://site.adform.com/

biografie
Oliver Whitten těží z více než desetiletých zkušeností v odvětví digitální reklamy. Dříve působil jako generální ředitel a Senior Vice President ve společnosti Rubicon Project EMEA, ředitel vydavatelských služeb ve společnosti AOL Advertising a vedoucí UK vydavatelských služeb ve společnosti Advertising.com. V roli Chief Operating Officer ve společnosti Adform využívá Oliver své odborné znalosti v oblasti škálování globálních komerčních operací a dohlíží na globální klientské služby, operace a rozvoj podnikání společnosti Adform. Má magisterský titul z London School of Economics and Political Science, bakalářský titul z University of Manchester a strávil 2 roky v Japonsku v rámci programu JET.

Ivan Manchev
AdEx Network

přednáška
Je blockchain zázračným lékem na reklamu?

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
www.adex.network

biografie
Ivan Manchev je zkušený kreativec, za nímž stojí bohaté portfolio projektů v oblasti reklamy, online marketingu a vývoje softwaru. V současné době se stará o produktový marketing, strategii a komunikaci v síti AdEx Network, což je decentralizovaná reklamní síť, která propojuje vydavatele a inzerenty pomocí blockchainu a kryptografie.

Gosia Kmieciak
Smart AdServer

přednáška
Programatické video a budoucnost videoreklamy

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
https://smartadserver.com

biografie
Gosia Kmieciak ve Varšavě odpovídá za řízení obchodních a prodejních operací společnosti Smart pro střední a východní Evropu (CEE). Dohlíží na plánování, vývoj a implementaci prodejní strategie společnosti Smart v celém regionu. Do společnosti Smart nastoupila v únoru 2018 s více než 10letou zkušeností v různých prodejních prostředí, zejména s předními světovými společnostmi jako Adform a Google, kde byla konzultantkou reklamní technologie a digitálních řešení pro klíčové mediální agentury a přímé klienty.

Filip Horký
Livesport.cz

přednáška
moderátor


website:
www.livesport.cz

biografie
Filip Horký působil řadu let jako novinář v ČT, DVTV nebo Seznamu. Tam zastával i pozici vedoucího TV zpravodajství. Forbes ho zařadil do výběru 30 pod 30. Je držitelem ocenění Novinářská křepelka. Nyní působí ve společnosti Livesport.cz jako Head of News Products, kde se věnuje především vývoji projektu FlashNews.

Jan Bambas
IPG Mediabrands

přednáška
moderátor

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
www.ipgmediabrands.com

biografie
Jan Bambas, Strategy, Digital & Print director ve skupině IPG Mediabrands. Honza se věnuje online marketingu již 14 let. Zkušenosti sbíral na straně mediálního zastupitelství, vedl oborovou asociaci a posledních sedm let spojuje svoji digitální stopu se skupinou IPG Mediabrands, kde je zodpovědný za digitální a printové oddělení. Zároveň je ambasadorem trading desku Cadreon pro lokální trh. Své mezinárodní zkušenosti s řízením programatických kampaní se snaží promítnout do lokálních strategií a implementací.

Jana Břeská
SPIR

přednáška
moderátorka


website:
www.spir.cz

biografie
Jana Břeská zastává od roku 2016 pozici Public Affairs Manager ve SPIR, kde se věnuje jak národní tak evropské legislativě ovlivňující digitální sektor. Zastupuje zájmy sdružení v jednáních s evropskými institucemi i státní správou, v níž v minulosti působila a zabývala se mimo jiné evropskou politikou jednotného digitálního trhu a telekomunikací. Mezi hlavní témata, která od svého nástupu do SPIR řeší, patří GDPR a ePrivacy.

Marek Bačo
MediaCom

přednáška
Svět Influencerů: Od legrace k edukaci

tematický blok
AI & trendy

website:
www.mediacom.com/en/contact/country?id=prague

biografie
Marek Bačo, Strategy Director ve společnosti MediaCom, vede v současné době oddělení strategického plánování a obsahového marketingu v mediální agentuře MediaCom. Marektingu a médiím se věnuje od roku 2003. Má za sebou bohaté zkušenosti především s digitálními kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur ([email protected], H1.cz či MediaCom).

Ondřej Bartůněk
Mindshare

přednáška
Data Science ve službách mediální agentury

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
www.mindshareworld.com/czech-republic

biografie
Na pozici Digital Director v mediální agentuře Mindshare má Ondřej Bartůněk na starosti pokračování a podporu digitální transformace společnosti a zajištění vedoucí pozice na trhu jakožto lídra v oblasti digitálních řešení na poli médií. Na vedoucí pozici v digitálním oddělení se věnuje strategickému řízení, předvídání digitálních trendů a potřeb klientů, rozvoji talentů, podpoře inovací, vývoji a dohledu nad dodržováním nejlepších praktik a standardů. Před nástupem do Mindshare působil v technologické společnosti Adform, kde měl na starosti vedení konzultantských týmů v Praze, Istanbulu a Dubaji. Byl rovněž zodpovědný za rozvoj a podporu jednotlivých produktů v ČR a na Slovensku, zahrnující DSP, SSP, vydavatelský a inzerentský ad server, DMP a Creative Studio.

Rudolf Ešner
McDonald's

přednáška
Cesta na číze do McDonald’s online, aneb význam lokálního marketingu

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
https://www.mcdonalds.cz

biografie
Rudolf Ešner pracuje v marketingu McDonald’s, kde se kromě jiného věnuje využívání digitální marketingové podpory, nástrojů a médií nejen v online prostředí, ale i v offline a instore komunikaci. Kromě McDonald’s má bohaté zkušenosti z marketingu maloobchodních řetězců, v posledních 10 letech pracoval jak na kampaních na podporu prodeje pro celé trhy, tak s lokální marketingem a reklamou v místě prodeje.

Michal Fejk
Gemius

přednáška
Výhody a úskalí univerzálního panelového měření

tematický blok
AI & trendy

website:
www.cz.gemius.com

biografie
Michal Fejk se dvacet let zabývá strategií, prodejem, nákupem a plánováním reklamy v tisku, televizi a zejména v online prostředí. Pracoval v mediálních domech i na straně zadavatelů reklamy, v posledních letech se věnuje datové bázi reklamy.

Josef Fišer
Median

přednáška
debata o crossmediálním měření

tematický blok
AI & trendy

website:
www.median.eu/cs/

biografie
Josef Fišer se pohybuje na poli výzkumu médií, reklamy a marketingu již 15 let. Zkušenosti nasbíral v médiích i výzkumných agenturách. Jeho doménou je výzkum mediální komunikace z pohledu expozice i reálných efektů mediálních kampaní. V MEDIANu se jako ředitel projektu crossmediálního crossplatformního měření adMeter zaměřuje na efektivitu užitých reklamních formátů a mediálních kanálů napříč mediatypy i optimalizaci mediamixu a plánování kampaní ve vztahu k jejím cílům. Užití nových technologií v mediálním výzkumu považuje ze nezbytný vývoj k vyšším výkonům kampaní.

Petr Hamerník
Geneea

přednáška
Analýza a tvorba textového obsahu založené na AI

tematický blok
AI & trendy

website:
www.geneea.com

biografie
Petr Hamerník je spoluzakladatel technologické firmy Geneea, která se věnuje automatickému zpracování textů. Během studia matfyzu byl u vzniku softwarové firmy NetBeans, která vytvořila známé vývojové prostředí pro Javu. Později spoluzaložil a vedl českou pobočku firmy ChemAxon a mnoho let pracoval na vývoji softwaru pro farmaceutické společnosti.

Michal Hanák
SPIR

přednáška
Úvodní řeč


website:
www.spir.cz

biografie
Michal Hanák je předsedou výkonné rady SPIR za společnost MAFRA, kde je členem představenstva. MAFRA vydává tištěné i internetové zpravodajské tituly. Stál u zrodu digitálního oddělení a přes deset let se věnoval tvorbě jeho obsahu. Podporuje kultivaci českého internetového prostředí a jeho další rozvoj prostřednictvím vhodně nastavených regulačních i samoregulačních mechanismů.

Kateřina Hrubešová
SPIR

přednáška
Přivítání účastníků, zahájení konference


website:
www.spir.cz

biografie
Kateřina Hrubešová se v reklamě, marketingu a v médiích pohybuje 22 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj.

Kateřina Kašpárková
Ministerstvo vnitra

přednáška
Provozní a lokalizační údaje v policejní praxi

tematický blok
Data uživatele v síti

website:
www.mvcr.cz

biografie
Kateřina Kašpárková pracuje jako právník odboru bezpečnostní politiky Ministerstva vnitra od roku 2007, přičemž se věnuje různým aspektům vnitřní bezpečnosti a ochraně soukromí v policejní práci. Pravidelně zastupuje ČR v rámci pracovních skupin Rady EU, podílí se tak na formování pozic k právním předpisům, např. k dosud nepřijatému nařízení o prevenci šíření teroristického obsahu online. Zastupovala vládu v rámci řízení o poslaneckém návrhu ​na zrušení uchovávání provozních a lokalizačních údajů z telekomunikačního provozu​. Je členkou rozkladové komise Rady ČTÚ. ​

Rostislav Kocman
ISP Alliance

přednáška
(Ne)právem opomíjená data (rozhovor)


website:
www.ispalliance.cz

biografie
Rostislav Kocman je manažer regulace v ISP Allianci, zastupuje malé a střední regionální poskytovatele internetu u regulátorů a u státní správy a současně těmto firmám radí, jak by mohly na trhu lépe obstát a fungovat a zejména jak dodržet často protichůdné regulační požadavky. Mimoto se jako bývalý publicista i nadále věnuje psaní, občasnému komentování a analyzování všeho, co s oborem telekomunikací a online služeb souvisí.

Pavel Kočička
MAFRA

přednáška
Zkušenosti publishera se správou cookies

tematický blok
Data uživatele v síti

website:
www.mafra.cz

biografie
Pavel Kočička prošel celý potravní řetězec vydavatelství od grafika, přes novináře po projektového manažera. Proto zná potřeby svých oveček a snaží se jim vyjít vstříc i s maličkostmi. Věnuje se internímu redakčnímu systému ORIS a změnám na zpravodajských webech, zejména na iDNES.cz.

Dominik Kosorín
Seznam.cz

přednáška
Važme si cookies, dokud je máme. Digitální reklama v privacy-first cookieless světě.

tematický blok
Data uživatele v síti

website:
www.seznam.cz

biografie
Dominik Kosorín pracuje ve společnosti Seznam.cz na pozici Programmatic Manager, kde pomáhá se strategickým rozvojem služby Sklik a programatického nákupu obecně. Zkušenosti sbíral v pražské pobočce dánské technologické společnosti Adform, kde působil na pozici Platform Solutions Team Lead, nebo ve sdružení předních českých vydavatelů Czech Publisher Exchange. Vystudoval Marketing & Strategy na Warwick Business School a Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Dominik je autorem knih Introduction to Programmatic Advertising a Data in Digital Advertising.

Zdeněk Kubena
Omnicom Media Group

přednáška
debata o crossmediálním měření

tematický blok
AI & trendy

website:
www.omnicommediagroup.cz

biografie
Zdeněk pracuje ve výzkumném oddělení mediální skupiny Omnicom Media Group od roku 1996. Pamatuje měření televizní sledovanosti deníčkovou metodou, zažil zrod elektronického měření televize, byl u počátků Netmonitoru, monitoringu mediální výdajů a dalších významných tržních výzkumných projektů.  Aktivně se zapojuje v rámci metodologických komisí ATO a SPIR. V současné době vykonává pozici ředitele výzkumu skupiny Omnicom Media Group, kde hledá se svým týmem odpovědi na otázky v oblasti chování zákazníků, mediální konzumace. Aktivně se věnuje rozvoji data science. V posledních letech pracoval na vývoji exkluzivního crosmediálního řešení. Miluje svoji ženu a své dvě dcery. Má rád dobré jídlo, kvalitní červené víno a jachting.

Radka Matesová Marková
ČTK

přednáška
Umělá inteligence a automatizace zpravodajství v ČTK

tematický blok
AI & trendy

website:
www.ctk.cz

biografie
Radka Matesová Marková pracuje v národní tiskové agentuře od roku 1997. Působila mimo jiné jako zpravodajka ČTK v Paříži, vedoucí zahraničí redakce a šéfeditorka. Šéfredaktorkou zpravodajství se stala v únoru 2018 jako první žena ve stoleté historii ČTK. Držitelka ocenění Novinářská křepelka za rok 2003.

Iva Nesrstová
FTV Prima

přednáška
Hbb TV jako jeden z pilířů VoD v Česku

tematický blok
AI & trendy

website:
www.iprima.cz

biografie
Iva Nesrstová pracuje na pozici HbbTV managera FTV Prima. Zabývá se rozvojem nejnovější digitální platformy skupiny Prima, která je známá pod označením červené tlačítko. V televizi Prima pracuje 5 let, začínala na pozici analytik výzkumu a poté přešla do on-line oddělení na pozici marketing manager. Před příchodem do FTV Prima pracovala v marketingovém oddělení společnosti L´Oréal.

Martin Petera
Dentsu Aegis Network

přednáška
Predikce a modelování ve službách programatického nákupu zvyšuje nákupní zážitek

tematický blok
Data uživatele v síti

website:
https://dentsuaegisnetwork.cz

biografie
Martin Petera je Lead Project Manager ve společnosti Dentsu Aegis Network. Věnuje se médiím po celý profesní život, od psaní o offline médiích (zejména rádio, TV a print) se přesunul do online marketingu, kde efektivněji využije své statistické vzdělání. Pro Dentsu Aegis Network řeší projekty související s daty a technologiemi a pomáhá klientům rozvíjet se v datově-analytické oblasti. Zároveň vede projekty, v nichž se kombinují poznatky z offline a online prostředí.

Josef Prorok
Red Media

přednáška
4 zažité mýty, kvůli kterým utíkají značkám v digitálu peníze

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
www.redmedia.cz

biografie
Josef Prorok, Client Service Director, Red Media – Publicis Groupe, nastoupil do digitální mediální agentury Red Media v roce 2014 po ukončení kariéry profesionálního atleta. Připravoval mediální strategie pro klienty z oblasti finančnictví, automotive nebo spotřebního zboží a poslední roky z pozice teamleadera vedl tým plannerů. Dnes stojí v čele mediálního týmu skupiny ČSOB postaveného klientovi na míru z expertů napříč celou mateřskou Publicis Groupe.

Vladan Rámiš
MAFRA

přednáška
Zkušenosti publishera se správou cookies

tematický blok
Data uživatele v síti

website:
www.mafra.cz

biografie
Vladan Rámiš vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Od roku 2001 pracuje jako právník mediální skupiny MAFRA. Dlouhodobě se věnuje otázkám internetového a mediálního práva, vč. práva na soukromí a ochrany osobních údajů. Aktivně se podílel na přípravě některých předpisů v oblasti ochrany osobních údajů a věnuje se v této oblasti přednáškové činnosti jak v ČR, tak v zahraničí. Je předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů.

Vít Smékal
Comscore

přednáška
debata o crossmediálním měření

tematický blok
AI & trendy

website:
www.comscore.com

biografie
Vít Smékal je Research Director fimy Comscore, kde se v několika evropských zemích podílí na projektech měření digitální audience a integrace dat různých médiatypů. V minulosti působil v ČR jako ředitel výzkumu na straně mediální agentury a zabýval se využitím marketingových informací a mediálních dat v kontextu marketingové komunikace. Vít Smékal bude moderátorem debaty o crossmediálním měření.

Roman Stolejda
Impression Media

přednáška
Programatik Audio

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
www.impressionmedia.cz

biografie
Roman Stolejda je jednatelem  společností Impression Media, Programmatic Media, RadiaCZ, Viaso, Magazín Zahrada. Od roku 1996 působil v tištěných médiích, mj. jako obchodní ředitel VLM, výkonný ředitel lokální divize MF, ředitel printu v Mafře.  Společnosti, které v současnosti zastupuje, poskytují marketingové strategie, programatické plánování online i audio, webovou analytiku, PR komunikaci, marketing na sociálních sítích, event marketing a další služby.

Jiří Udatný
GroupM

přednáška
Data Science ve službách mediální agentury

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
www.groupm.com

biografie
Jiří Udatný je v GroupM zodpovědný za celkovou strategii skupiny v datově-analytické oblasti přes všechny online i offline komunikační aktivity. Jeho tým analytiků a programátorů je zodpovědný za rozvoj a správu vlastních technologických platforem zahrnují např. Data Management Platformu, online systém pro reporting digitálních kampaní či vývoj výzkumných nástrojů a služeb. Je členem metodologické komise ATO (Asociace televizních organizací) a pravidelně přednáší na VŠE.

Petr Vančura
MediaCom

přednáška
Svět Influencerů: Od legrace k edukaci

tematický blok
AI & trendy

website:
www.mediacom.com/en/contact/country?id=prague

biografie
Petr Vančura pracuje na pozici Head of Interaction v pražské mediální agentuře Mediacom. V mediálním světě se pohybuje posledních 16 let. Z externího redaktora se postupně přes reklamní agenturu propracoval až do pozice Head of Interaction. Před tím pracoval v digitálním oddělení Universal McCann. Je členem evropské pracovní skupiny pro Brand Safety. Mediacom je druhou největší mediální agenturou na českém trhu. Je součástí nadnárodní společnosti GroupM, která je světově nejaktivnější reklamní skupinou.

Michal Ťoupalík
Omnicom Media Group

přednáška
Cesta na číze do McDonald’s online, aneb význam lokálního marketingu

tematický blok
Programatik a chytrá reklama

website:
www.omnicommediagroup.com

biografie
Michal Ťoupalík se pohybuje ve světě Data&Digital přes 11 let. Prošel jak digitálním oddělením, tak klientským servisem mediálních agentur. V současné době pracuje jako Client Service Director v OMD Czech. Jeho rolí je akcelerace klientského byznysu a excelentní klientský servis napříč portfoliem. Během své kariéry prosazuje využívání technologických řešení v komunikaci. Mimo to vášnivě sleduje exponenciální růst nových technologií, a to, jak tyto trendy ovlivní náš svět.  

Lukáš Vinkler
Gemius

přednáška
debata o crossmediálním měření

tematický blok
AI & trendy

website:
www.cz.gemius.com

biografie
Lukáš Vinkler pracuje jako Business Development Manager ve společnosti Gemius, kde je zodpovědný za aktivity a rozvoj v oblasti měření online návštěvnosti a reklamy na trzích CEE regionu. Zkušenosti začal sbírat v roce 2007 ve společnosti Mediaresearch při realizaci projektu NetMonitor. V letech 2010 az 2013 působil na pozici Group Internet Research Analyst v mediální skupině CME. Současnou pozici zastává od roku 2014. 

Jiří Vítek
RVT Integral

přednáška
Jak propojení digitálních a TV dat přináší prospěch digitálu

tematický blok
Data uživatele v síti

website:
www.rvtintegral.cz

biografie
Jiří Vítek je CEO ve společnosti RVT Integral.Jako vystudovaný teoretický fyzik se začal na sklonku devadesátých let zabývat mediálními daty, tehdy především těmi z peoplemetrů. V roce 1999 přešel do mediální agentury Mindshare. Nejprve měl na starosti oddělení mediálních výzkumů a později oddělení klientského servisu. Od roku 2009 pak celou agenturu Mindshare.  Před dvěma lety se ale rozhodl opustit korporát a vrátit se, v rámci vlastní firmy, zpátky k datům. Obzvláště pak k jejich využití pro marketing a ecommerce. Díky rozvoji digitálu se nám totiž otvírají neuvěřitelné nové možnosti jejich využití a zpracování. A to ho baví.  

Michal Vodák
Heureka Group

přednáška
debata o crossmediálním měření

tematický blok
AI & trendy

website:
https://onas.heureka.cz

biografie
Michal Vodák je Chief Commercial Officer v Heureka Group, hlavního srovnávače cen a online nákupního rádce působícího v devíti zemích CEE. Michal Vodák má na starosti oblast marketingu značek a výkonu, prodeje, služeb zákazníkům a rozvoje podnikání. Má více než 18 let zkušeností v oblasti marketingu a komunikace, které získal na manažerských pozicích v České spořitelně, T-Mobile, Mars, Seznam.cz, Mafra media company a ve společnosti Schaeffler.

David Vopelka
DataSentics

přednáška
Cookies a problémy, o kterých se (ne)mluví. Proč a jak je řešit?

tematický blok
Data uživatele v síti

website:
www.datasentics.com

biografie
David Vopelka nyní pomáhá firmám s digitální transformací, konkrétně jak využívat strojového učení a automatizace na základě dat pro prodejní a marketingové aktivity. Zaměřuje se na oblasti Digital a CRM, kde staví na letitých zkušenostech z digital marketingu, jeho vedení a transformaci v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Kromě běžné spolupráce s agenturami vytvořil cesty, jak propojit data z digital a CRM světa ve vlastním cloud prostředí. Výsledkem jsou automatizovaně řízené online i CRM kampaně dle zákaznických insightů získaných s pomocí machine learningu a AI, které jsou relevantnější jak pro zákazníky, tak pro banku.

Tomáš Řehák
Programmatic

workshop
Úvod do programatického obchodování


website:
www.programmatic.cz

biografie
Tomáš Řehák se v českém on-line mediálním světě pohybuje od jeho prvopočátků, dřive se věnoval výzkumu (OMD research), zakládal online oddělení pro skupinu Omnicom, mj. inicioval vznik SPIR. Od roku 2013 se s kolegy ve vlastní společnosti Programmatic věnuje pokročilým technologiím pro advertisery i publishery.

Andrea Janigová
Omnicom Media Group

workshop
Úvod do online mediálního plánování


website:
www.omnicommediagroup.cz

biografie
Andrea Janigová pracuje v Omnicom Media Group na pozici Head of Special Projects, v mediální oblasti se pohybuje již 19 let a na práci ji baví lidi, změny, dynamika, rychlost, svoboda. Pro klid své duše potřebuje všechno dělat na 120 % a víc.