BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//Internet Advertising Conference - ECPv4.9.8//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:Internet Advertising Conference X-ORIGINAL-URL:https://iac.spir.cz X-WR-CALDESC:Events for Internet Advertising Conference BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Prague BEGIN:DAYLIGHT TZOFFSETFROM:+0100 TZOFFSETTO:+0200 TZNAME:CEST DTSTART:20200329T010000 END:DAYLIGHT BEGIN:STANDARD TZOFFSETFROM:+0200 TZOFFSETTO:+0100 TZNAME:CET DTSTART:20201025T010000 END:STANDARD END:VTIMEZONE BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID="Europe/Prague":20200213T123000 DTEND;TZID="Europe/Prague":20200213T130000 DTSTAMP:20240328T194501 CREATED:20200107T182123Z LAST-MODIFIED:20200122T212112Z UID:1183-1581597000-1581598800@iac.spir.cz SUMMARY:Svět Influencerů: Od legrace k edukaci DESCRIPTION:Influencer marketing zažil v posledních letech neuvěřitelný boom. Většina zadavatelů i agentur pochopila\, že tento segment má výrazný dopad na marketingové výsledky a z toho důvodu jej nelze ignorovat. Narozdíl od jiných digitálních disciplín chybí však influencer marketingu stále jistá zlatá pravidla či instituce\, které by pomohly sjednotit odvětví a stanovily jasné standardy pro influencery i zadavatele. I proto je stále možné\, že na trhu operují různé subjekty\, které působí dokonce i za hranicemi zákonů. Nejen z těchto důvodů vznikají na sociálních sítích velmi často reklamy\, které jsou spíše směšné než úspěšné. Přesně z tohoto popudu vznikl projekt Svět Influencerů\, který ale nakonec vyústil v něco\, co překračuje meze legrace a řeší potřebu aplikovat samoregulaci tohoto prostředí daleko víc než u jiných reklamních prostředků. Jak to legálně\, komunikačně a efektivně (ne)dělat prozradí autoři IG světa influencerů. \n URL:https://iac.spir.cz/akce/svet-influenceru-od-legrace-k-edukaci/ LOCATION:AI & trendy\, Českomoravská 2345/17\, Praha 9\, 190 00\, Česká republika CATEGORIES:AI & trendy END:VEVENT END:VCALENDAR