Tato akce již proběhla.

Partneři

  • Partneři

    • logo Centrum Holdings s.r.o.

      Centrum Holdings s.r.o.

      Centrum Holdings je internetová firma s působností ve střední a východní Evropě (Česká republika, Slovensko a Chorvatsko). Návštěvnost jejích webů činí přes 6 miliónů návštěvníků měsíčně. Provozuje, mimo jiné, značky Aktuálně.cz, Žena.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, ICQ Centrum.cz, Najisto.cz, Agentura Najisto, Amplion.cz, Atlas.sk, Aktualne.sk nebo Net.hr. Centrum Holdings má 400 zaměstnanců ve třech zemích.

    • logo Internet BillBoard

      Internet BillBoard

      Ve společnosti Internet BillBoard a.s. vyvíjíme a provozujeme softwarová řešení pro komplexní řízení reklamy na internetu a provozuje největší sítě internetové reklamy v Česku a na Slovensku. Jsme tvůrcem a provozovatelem reklamních sítí BillBoard a BB Exchange, systému pro správu reklamy BB Media a dalších produktů. Působíme také na Slovensku, Ukrajině, v Polsku a Rumunsku.
  • Mediální partneři

    • Czech Business Weekly

      Czech Business Weekly je důvěryhodným zdrojem zákulisních informací z oblasti businessu a vysoké politiky a v neposlední řadě odkrývá nové a zajímavé kauzy. Přes 1200 citací od roku 2004 v českých médiích a další stovky v zahraničních včetně renomované BBC a Wall Street Journal jsou zárukou kvalitního, ověřeného a respektovaného zpravodajství. Pro své současné české čtenáře a tisíce dalších v České republice, kteří hledají objektivní a nezávislé zdroj informací, připravilo vydavatelství Stanford novinku v podobě české verze týdeníku Czech Business Weekly.

    • logo Marketing & Media

      Marketing & Media

      Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.

    • logo Profit

      Profit

      Podnikatelsko-ekonomický portál PROFIT.CZ oslovuje jedinečnou skupinu majitelů firem, podnikatelů a manažerů, kteří přímo a samostatně rozhodují o strategii společností. Portál se opírá především o informace týdeníku Profit, který informuje své čtenáře již dvacátým rokem a patří tak mezi nejstabilnější odborné publikace na českém mediálním trhu. Součástí portálu PROFIT.CZ je také anglicky psaný CBW.cz, Kniha seznamů (oborový katalog firem) a záložka Školení a konference, která se věnuje podnikatelským setkáním.

  • Organizátor

    • logo Sdružení pro internetový rozvoj

      Sdružení pro internetový rozvoj

      SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.