Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Program

Program

9:20 - 9:25

Zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

9:25 - 9:45

Uvedení nové vůně adidas Born Original za pomoci (nejen) YouTuberek

Úspěšně uvést na CEE trhy novou řadu vůní značky adidas čistě pomocí on-line nástrojů byla relativně složitá úloha. Jak jsme se se zadáním vypořádali, jaké byly výsledky spolupráce s influencery a YouTubery, a jak to nakonec dopadlo, se dozvíte v této case study.

Daniel Kafka Daniel Kafka

CEO

Fragile media

Daniel Kafka

Vystudoval VŠE a v „digitálu“ se pohybuje již 20 let. Byl u zrodu on-line aktivit společnosti První multimediální a provozoval ve své době největší hudební portál - techno.cz.
Aktuálně se ve své společnosti Fragile media specializuje na budování značek v rámci on-line médií a sociálních sítí (např. pro značky skupin Pernod Ricard, COTY, H&M, XTB, Jobs). Pravidelně přednáší pro studenty na VŠE, je oponentem diplomových prací a vystupuje na odborných konferencích zaměřených na on-line marketing.

9:50 - 10:10

Zkušenosti a best practices cílení na publika

Cílení na publika je skvělý způsob, jak na internetu oslovit přesně definovanou cílovou skupinu - ať to jsou třeba horolezci, zájemci o koupi nového auta nebo domácí kutilové. Jaké jsou reálné zkušenosti s cílením na publika v České Republice po roce a půl provozu? Nastíním jak o publikách vůbec přemýšlet, a podělím se o tipy a triky pro zdárný výsledek vaší kampaně.

Dominik Kosorín Dominik Kosorín

Analytik

Adform

Dominik Kosorín

Dominik si v CPEx-u hraje s daty a segmentací, a pomáhá s rozvojem programatické reklamy v České Republice. Vystudoval marketing a strategii na Warwick Business School, a několik let pracoval jako analytik pro Kantar Worldpanel v Londýně.

10:15 - 10:35

Zacilte přes PPC přímo na vaše zákazníky

Customer Match neboli cílení na e-maily je nyní dostupné kromě Facebooku i v AdWords. Přednáška bude o konkrétních tipech, jak využít emaily zákazníků při cílení v rámci remarketingu ve vyhledávání a na YouTube.

Jiří Novák Jiří Novák

Projektový manažer

Proficio Marketing

Jiří Novák

Jirka pracuje třetím rokem jako projektový manažer a PPC specialista v digitální agentuře PROFICIO. Stará se o digitální strategie a PPC kampaně klíčových klientů nejen ze světa e-commerce jako Sportobchod, HARTMANN - RICO, Klimatex nebo Pneuboss.

10:35 - 11:05

Coffee break

11:05 - 11:25

Jak jsme dostali Tapito do světa?

Tapito je technologický startup s globálním potenciálem změnit způsob konzumace informací na mobilních zařízeních. Jde o mobilní aplikaci, která vznikla v létě 2015. Jak se plánuje pro takový projekt online marketing a jaké kanály je potřeba zařadit, abyste dosáhli co největšího počtu stažení aplikace a zároveň jste se vešli do rozpočtu?

Sandra Gligić Sandra Gligić

General manager

Sun Marketing

Sandra Gligić

Sandra je majitelkou společnosti Sun Marketing, jedné z největších online agentur v České republice. Do Sunu nastoupila v roce 2007 a od roku 2009 je jeho ředitelkou. V současnosti Sun Marketing patří k desítce klíčových partnerů společnosti Google v České republice a jedné z osmi certifikovaných agentur Seznam.cz. Aktuálně se v Sunu starají o více než stovku klientů, mimo jiné o HBO, Allianz pojišťovnu, GrandOptical či Českou podnikatelskou pojišťovnu. Sandra se specializuje především na klientské strategie. Vystudovala řízení lidských zdrojů a ekonomiku na České zemědělské univerzitě v Praze.

Jan Řehák Jan Řehák

Co-Founder

TapMedia

Jan Řehák

Honza je medialním odborníkem od devadesátých let. V renomovaných mezinárodních mediálních agenturách působil na manažerských pozicích jako leader týmu, mezinárodní media manažer či později jako CEO. 4 roky působil jako obchodní a později též výkonný ředitel televize Nova. Nyní se věnuje ambiciózním inovacím na pomezí médií a technologií.

11:30 - 11:50

Opomíjené způsoby, jak z kampaně dostat více

Jste zastánci jednoduchosti? Baví vás rozhodovat se na základě dat a rádi se poučíte z úspěchu druhých? Chcete naučit vaši společnost či klienta správnému užívání zaběhnutých formátů reklamy namísto neustálého testování novinek? Hledáte jednoduché metriky k zjištění účinku vaší kampaně? Za deset let v Seznam.cz jsem posbíral spoustu poznatků a rád se o ně s vámi podělím. Ve své prezentaci vám představím několik ukázek ze své praxe.

David Začal David Začal

Oblastní manažer VIP

Seznam.cz

David Začal

Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už jedenáctý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po manažera oddělení. Na té je zodpovědný za vedení cca 70členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování odvislého od práce s daty. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, content marketingu, RTB, rich medií apod.

11:55 - 12:15

E-mail marketing aneb jak komunikovat se zákazníky v roce 2016

Praktické ukázky pokročilé automatizace v e-mail marketingu na základě chování uživatelů. Ukázky případových studií od zákazníků. Nejnovější ukázky A/B testů. Inspirace, jak komunikovat se zákazníky a jak budovat silnou a čistou databázi zákazníků. Srovnání nástrojů pro odesílání newsletterů a jejich možnosti.

Tomáš Růžička Tomáš Růžička

CMO

VIVmail

Tomáš Růžička

Od roku 2004 se Tomáš aktivně zajímá o online se specializací na e-mailing. Poprvé se s e-mailingem setkal v Alza.cz. Prošel společnostmi jako Mironet, CeWe color a Conrad. Několik let působil jako freelancer se specializací na e-commerce, kdy společně se svým programátorem vytvořili vlastní framework pro e-shopy. Byl součástí týmu, který realizoval první implementaci Silverpop v České republice ve společnosti Conrad. Ta přinesla 300% růst tržeb z e-mail marketingu během tří let. O e-mail marketingu přednáší i na vysokých školách (VŠE Praha, ČZU Praha).

12:20 - 12:40

Měření výkonu digitálních kanálů/touchpointů pro E.On

Jak kontinuálně porovnávat výkon webu s konkurencí, či s trend-settery z jiných oborů? Jak změřit nebezpečí ztráty zákazníka v případě, že máte selfcare pokulhávající za konkurencí? Jaké metriky sledovat při hodnocení carových a crosssellových kanálu a jak na jejich základě vytvářet akční rozvojový plán? Jak změřit, zda vaše e-mailová podpora opravdu dokáže naplnit svou funkci?

Tomáš Holan Tomáš Holan

Head of E.ON Czech Digitizing transformation project at E.ON ČR

E.ON Energie

Tomáš Holan

Co mám rád? Svoji rodinu a zajímavé výzvy. Co nemá rád? Hloupost, omezenost a předsudky. Co mě baví? Chytří a inspirativní lidé. Co rád dělám? Učím se a rozvíjím to, čím mě inspirují ostatní ;-) S čím mám trable? S respektováním autorit a gramatikou. Vše o čem hovořím demonstruje můj pestrý profil na linked in ;-)

Luboš Plotěný Luboš Plotěný

Ředitel

Sherpas

Luboš Plotěný

Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

12:40 - 13:50

Oběd

13:50 - 14:10

Až dodnes jsme video pro web dělali úplně špatně

Všichni víme, že video patří mezi hlavní trendy v digitalu. Ale co když je jeho příprava příliš drahá a vlastně přesně nevíme, co na webu funguje? Do dnešní doby neexistovalo řešení a dokonce ani youtubeři nás nespasili. Cestu ukazuje agentura SYMBIO v kampaních pro Sazku.

Robert Haas Robert Haas

Co-founder

SYMBIO

Robert Haas

Poté, co v 90. letech pracoval několik let po nocích jako grafik, spoluzaložil Robert v roce 1999 digitální kreativní agenturu SYMBIO. V té době měla jednoduché poslání - vytvářet weby, které budou po stránce designu krásnější než všechny ostatní. S postupem času se profil agentury posunul o kus dále, ale puntičkářské osobnosti jejích zakladatelů se do touhy po dokonalosti v každém detailu promítají stále. Dnes Robert v SYMBIU spolupracuje se zhruba 50 lidmi a pořád je to stejná zábava jako na začátku. Jeho cílem je přivést SYMBIO na zahraniční trhy a ukázat, že i v Česku vznikají v digitalu skvělé práce. Rozrůstající se počet ocenění z globálních soutěží napovídá, že by se to mohlo podařit.

Kamila Kreilová Kamila Kreilová

Digital Marketing Specialist

SAZKA

Kamila Kreilová

Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již téměř dva roky. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od roku 2014 se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu.

14:15 - 14:35

Jak zviditelnit značku na největším nákupním rádci? Případová studie: Co přineslo roční působení značky Marimex v Koutku značek a ProductAds na Heurece

Propagace produktů na Heurece není již jenom na samotných e-shopech. I značky stále více vnímají důležitost propagace svých produktů v online prostředí a své prodejce se snaží maximálně podporovat. Heureka jim v tom vychází vstříc prostřednictvím svých nových nástrojů. Na případové studii ukážeme, jak se daří tuto spolupráci zúročit pro značku Marimex, prodejce bazénů a saun.

Jana Pavlíková Jana Pavlíková

Product Manager

Heureka.cz

Jana Pavlíková

Janka je v Heurece od roku 2014 a jako produkťák se stará o několik projektů, mezi které patří hlavně interní reklamní systém pro značky ProductADS a affiliate systém. Z předchozí praxe má zkušenosti s vedením středního e-shopu, tvorbou webových stránek a správou reklamních systémů pro subjekty v e-commerce. Volný čas věnuje především sportu, aktivně hraje plážový volejbal a ráda se potápí.

Lenka Vránová Lenka Vránová

Key Account Manager

Heureka.cz

Lenka Vránová

Lenka nastoupila do Heureky na jaře roku 2012. Na pozici Key Account Managera se stará o největší e-shopy v ČR a SR, plánuje kampaně slovenských mediálních agentur a umožňuje výrobcům a zástupcům značek se zviditelnit prostřednictvím projektů sestavených výhradně pro značky (ProductAds, Koutek značky).Ve svém volném čase se věnuje zejména sportu a také ráda poznává exotické destinace.

14:40 - 15:00

Mattoni: „Pojďme udělat kampaň s influencery“

Nebyla to první a zdaleka ne poslední kampaň, kdy Mattoni spojila své jméno s celebritami mladé generace. Tradiční marketing funguje, ale co když sejdete z vyšlapané cestičky a svěříte svou kampaň do rukou YouTuberů? Co jsme vymysleli a že to skvěle fungovalo, to se dozvíte 12.4.

Jitka Altman Jitka Altman

Brand Manager

Karlovarské minerální vody

Jitka Altman

Jitka vystudovala marketingovou strategii v Londýně a Francii. Po zkušenostech z obr mezinárodních korporací jako je Hewlett Packard nebo Johnson&Johnson zakotvila v Karlovarských minerálních vodách, kde pracuje jako Brand Manager. Ve svých volných a často i nevolných chvílích sleduje generaci Z, vymýšlí kampaně s influencery a hraje si na princeznu. Je milovnicí zvířátkových videí, emotivních reklam, chytrých marketingových kampaní a skvělosti ba někdy až absurdnosti trendů na sociálních sítích.

15:05 - 15:25

Jak efektivně akvírovat zákazníky na Facebooku

Když už data umíte sbírat, pracujte s nimi.

Petr Jelínek Petr Jelínek

Prague Office Director

Business Factory

Petr Jelínek

Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

Aleš Zavoral Aleš Zavoral

Manager internetu a databází Peugeot

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA

Aleš Zavoral

Ve spol. Peugeot ČR má na starosti internet, zákaznické databáze a sociální sítě. Předtím se věnoval obchodním metodám. Rád nachází nové řešení a propojuje je s již existujícími. Baví ho automatizace procesů a datových toků. Dříve působil ve spol. Unicorn jako senior grafik designer, později se v rámci společnosti specializoval na vývoj e-learning systémů pro bankovní sektor a státní správu.

15:30 - 16:00

Coffee break

16:00 - 16:20

See-Think-Do-Care koncept v praxi u Restu.cz

Příprava, realizace a výsledky konceptu See-Think-Do-Care u Restu.cz. Od vytvoření strategie, přes využití jednotlivých kanálů a jejich synergie až po konkrétní čísla a výsledky, které tyto aktivity přinesly. Součástí prezentace bude i „mini-casestudy“ o sociálních sítích – Facebook/Instagram.

Jan Šorm Jan Šorm

Online marketing director

Restu

Jan Šorm

Honza se věnuje online marketingu 8. rokem a více než práce je to pro něj zábava a koníček. V RESTU se s pomocí skvělého týmu snaží zpříjemnit hostům zážitky z návštěv restaurací. Baví ho SEO, webová analytika, PPC a vlastně celý svět těch internetů.

Jan Šťastný Jan Šťastný

Client Service Leader

H1.cz

Jan Šťastný

Jan Šťastný vystudoval historii na FFUK a zajímá se zejména o webovou analytiku, projektové řízení a komplexní online-marketingová řešení. Online ho nadchl zejména z důvodu dynamiky oboru, možností stále se učit něco nového a rozšiřovat si obzory.

16:25

Ukončení programu v tomto sálu