Seznam.cz je nejnavštěvovanější český internetový portál, jehož domovskou stránku denně navštíví přes 2,5 milionu uživatelů. Komerční i nekomerční služby Seznam.cz využívají již téměř 20 let ti, co na internetu hledají zábavu, informace či přátele. Fulltextové vyhledávání, Mapy.cz, Stream.cz, katalog firem, e-mailová pošta se 7,5 miliony účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů internetu. Vizí společnosti Seznam.cz je pracovat na tom, aby internet byl nejsilnější české médium a na něm Seznam.cz místem první volby.
Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v České republice. Vydává lifestylové magazíny, časopisy pro nejmenší čtenáře a odborné tituly, které profesionálně mapují oblast ekonomiky, marketingu, obchodu, gastronomie, zdravotnictví, stavebnictví a architektury. Od roku 2007 vydává úspěšný ekonomický deník E15. V roce 2012 převzalo vydavatelská práva k týdeníku Euro a o rok později doplnilo své portfolio ekonomických titulů o zpravodajský týdeník v anglickém jazyce E15 weekly. Mezi nejrychleji se rozvíjející projekty patří divize Online s více než 30 weby a mnoha tituly do různých typů mobilních zařízení. Známá je také divize Kniha, která uvádí na trh stovky knižních titulů ročně. Portfolio dále doplňují divize Medical Services, Klientské tituly a MF Events & Congresses.
Adform je jednou z vedoucích technologických společností v oblasti digitální reklamy na světě. Založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky ve 23 zemích v Evropě, Severní Americe, jižní Africe, na Blízkém východě a v oblasti Asie a Tichomoří. Celosvětově pro ni pracuje více než 850 zaměstnanců. Adform poskytuje otevřené technologické řešení, které propojuje zadavatele reklamy s vydavateli, a umožňuje obchodovat digitální reklamu prostřednictvím programatických platforem.
Společnost HyperMedia a.s. působí na trhu již 15 let a z hlediska návštěvnosti se řadí do TOP desítky. Patří mezi profesionály ve světě online reklamy. Pomáhá svým klientům s oslovením potencionálních zákazníků napříč celým českým internetem, a to nejen díky svým vlastním portálům (např. inzertní portál HyperInzerce.cz, realitní portál HyperReality.cz), ale i desítkám zastupovaných portálů a programatickou reklamou, kdy lze velmi přesně cílit na konkrétní vybrané skupiny uživatelů.
Více o společnosti na www.hypermedia.cz.
E-mail marketing srdcem, jak říkáme u nás ve VIVmail.cz. Jsme malá, vývojářská agentura specializovaná výhradně na e-mail marketing a sms marketing. Od roku 2013 se pro nás rozhodlo více než 100 zákazníků, kterým aktivně pomáháme zvyšovat zisky z e-mail marketingu a komunikaci s jejich zákazníky dáváme duši. Tvoříme automatizované personalizované kampaně na základě chování uživatelů na Vašem webu, v mobilní aplikaci a s využitím transakční historie. U věrnostních programů zvyšujeme produktivitu kvalitní komunikací. Klademe důraz na čtenost, typografii, responzivitu, jednoduchost sdělení a především na čísla.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.
STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na
webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata,
přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě
informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery
společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet
Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích,
nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a
životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY
Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.