Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Přednášející

Moderátoři

  • Ondřej Malý

    Celou Ondřejovu kariérou prolínají moderní technologie – od roku 1997 působil jako recenzent počítačových her pro časopisy Score a poté Level, roky 1999–2001 strávil v online deníku iDNES, kde měl na starosti rubriku týkající se vědy a IT a přispíval do technologické přílohy MF DNES. Od roku 2001 do roku 2005 si také vyzkoušel, jaké je to hry reálně vyrábět, a to v nejznámějším českém výrobci počítačových her, brněnské společnosti Illusion Softworks (dnes 2K Czech). Podílel se na designu a produkci her Circus Grande a Chameleon a na dalších projektech. Od roku 2007 působil v ekonomické redakci Lidových novin jako redaktor se specializací na technologie, telekomunikace a IT. V polovině roku 2010 přestoupil z LN do ekonomické redakce Hospodářských novin, kde se věnoval témuž – především problematice telekomunikací a informačních technologií. V březnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017.

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

  • Helena Šulcová

    Helena Šulcová moderovala pořad 20 minut Radiožurnálu a Radiofórum v Českém rozhlase Plus. V minulosti byla také moderátorkou Frekvence 1 či České televize.

    Moderátorka

Přednášející

  • Jana Adamcová

    Vystudovala filozofii a německou filologii na Univerzitě Palackého v Olomouci. Specializuje se na teorii komplexity, zejména v oblasti živých systémů. V Posledních 14 let pracovala ve státní správě nebo s ní spolupracovala. Od roku 2002 řídila komunikační kampaň Ministerstva zahraničních věcí ČR před referendem o vstupu ČR do EU. Od roku 2003 budovala na témže ministerstvu agendu zahraniční prezentace. Napsala koncepci jednotné prezentace ČR v zahraničí a vizuální styl, vytvořený v rámci této koncepce, obdržel cenu Czech Grand Design. Od roku 2007 řídila na Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR podporu exportu, ekonomickou diplomacii a rozvojovou pomoc. Od roku 2010 se zabývá poradenstvím v oblasti strategického řízení se specializací na dlouhodobý rozvoj organizací. Je zakladatelkou a předsedkyní správní rady Institutu pro digitální ekonomiku, jehož cílem je podpora a rozvoj nově vznikajících odvětví v ČR. Specializuje se na digitální ekonomiku a kulturní a kreativní průmysly. V letech 2014-2015 byla poradkyní místopředsedy vlády pro vědu, výzkum a inovace. Hovoří anglicky, německy a francouzsky.

    Zakladatelka a předsedkyně správní rady

    Institut pro digitální ekonomiku

  • Jitka Altman

    Jitka vystudovala marketingovou strategii v Londýně a Francii. Po zkušenostech z obr mezinárodních korporací jako je Hewlett Packard nebo Johnson&Johnson zakotvila v Karlovarských minerálních vodách, kde pracuje jako Brand Manager. Ve svých volných a často i nevolných chvílích sleduje generaci Z, vymýšlí kampaně s influencery a hraje si na princeznu. Je milovnicí zvířátkových videí, emotivních reklam, chytrých marketingových kampaní a skvělosti ba někdy až absurdnosti trendů na sociálních sítích.

  • Luis Baptista-Coelho

    Luis Baptista-Coelho je viceprezident pro mezinárodní partnerství ve společnosti Yext a zaměřuje se na geomarketingová řešení v mezinárodním byznysu. Před Yext, Luis byl CEO v NDrive Navigation Systems - společnosti, kterou pomohl uvést na trh ve třiceti zemích. Luis strávil téměř dvacet let v managementu v IT v Evropě, na Blízkém Východě a v Africe.
    Luis vystudoval MBA v Paříži, Oxfordu a Berlíně, nadto vystudoval Harvard a Columbia Business School. Mluví plynně čtyřmi jazyky a v posledních dvaceti letech žil v jedenácti různých zemích. Jeho práce mu umožnila obkroužit celý svět více než pětadvacetkrát.

    VP international partnership

    YEXT

  • Ivan Bartoš

    Ivan Bartoš je bývalým předsedou a zakládajícím členem Pirátské strany, nyní zastává funkci vedoucího mediálního odboru Pirátů. Pochází z Jablonce nad Nisou, od roku 1999 žije v Praze. Vystudoval Ústav informačních studií a knihovnictví na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. V roce 2005 získal titul PhDr. v oboru informační věda a dále pokračoval ve studiích jako interní doktorand se specializací na databázové modely, databázové systémy a informační služby internetu. V roce 2013 pak získal titul PhD.

    Profesně působil v několika velikých firmách, kde se věnoval převážně navrhování a realizaci databázově orientovaných projektů v oblasti telekomunikací a automatizovaných marketingových systémů jako funkční architekt. Specializuje se na evaluaci požadavků a dodávek IT řešení třetími stranami. V současnosti pracuje v oblasti marketingu v české firmě zabývající se obchodem a personalistikou. Je členem dozorčí rady nadace Sociální inkluze.

    AirJobs - portál práce nové gerenrace

    Česká pirátská strana

  • Petr Bednář

    Petr Bednář, absolvent VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu. Od února 2016 buduje nově vznikající digitální divizi vydavatelství Vltava-Labe-Media. Dlouhodobě působí ve Výkonné radě SPIRu, v letech 2003-2005 jako předseda Výkonné rady.

    Member of the Board and CDO

    VLTAVA LABE MEDIA

  • Anton Boegler

    Antoine je součástí týmu AdBlock od roku 2011. Za těch pět let vedl uvnitř firmy snahu o internacionalizaci a zasloužil se o rozšíření AdBlocku do třiceti pěti jazyků. Mimoto prezentoval nejrůznější open-source platformy a produkty pro především francouzsky mluvící část světa na technologických a herních setkáních. Antoine rád létá s drony a zkouší na sobě nové koncepty přepravy.

    Koordinátor týmu

    AdBlock

  • Gabriel Cubbage

    Gabriel Cubbage je CEO AdBlocku, nejpoužívanějšího rozšíření na blokování reklam pro Google Chrome a Safari. Na této pozici je od září 2015, předtím pracoval v téže společnosti od roku 2013 jako ředitel. V roce 2010 založil 67 Robots - společnost zaměřenou na UX a digitální strategii. Když neblokuje reklamy, Gabriel se snaží uspět v spisovatelských soutěžích v San Francisku a okolí a předstírá, že umí ovládat svou digitální kameru.

  • Luboš Čipera

    Luboš Čipera pracuje ve společnosti Mediatel od roku 2005. V různých marketingových a business development pozicích se zaměřoval na rozvoj on-line služeb. Od roku 2012 působí jako generální ředitel, odpovědný za transformaci společnosti z vydavatele Zlatých stránek na digitální mediální agenturu. Před svým působením v Mediatelu, pracoval v různých Telco firmách na českém i zahraničním trhu.

    Generální ředitel

    Mediatel

  • Harald Dunnink

    Designer Harald Dunnink (1981) je zakladetelem a kreativním ředitelem společnosti Momkai a zároveň spoluzakladatelem a kretivním ředitelem online žurnalistické platformy De Correspondent. Jeho cílem je vždy vytvářet inovativní digitální zážitky, které inspirují, informují a vedou čtenáře k interakci. Spolu se silným týmem 25 kolegů v Momkai, Harald a spolumajitel Sebastian Kersten pracují s mnoha mezinárodními klienty, mezi než patří například Bugaboo, Nike a Red Bull. Celý tým je hrdý na to, že kvalita jejich práce je uznávána mezinárodními porotami, jako jsou Red Dot Design Awards, Webby Awards a the European Design Awards. V roce 2013 se Harald podílel na založení žurnalistického start-upu De Correspondent. Tento projekt vznikl po získání rekordní sumy z žurnalistického crowdfundingu, který zorganizovali právě Harald Dunnink a Rob Wijnberg. Momkai zaštiťuje značku i platformu celého projektu a neustále připravuje lepší a lepší zážitky pro svých 45,000 platících členů.

    Zakladatel a kreativní ředitel

    Momkai & De Correspondent

  • Sandra Gligić

    Sandra je majitelkou společnosti Sun Marketing, jedné z největších online agentur v České republice. Do Sunu nastoupila v roce 2007 a od roku 2009 je jeho ředitelkou. V současnosti Sun Marketing patří k desítce klíčových partnerů společnosti Google v České republice a jedné z osmi certifikovaných agentur Seznam.cz. Aktuálně se v Sunu starají o více než stovku klientů, mimo jiné o HBO, Allianz pojišťovnu, GrandOptical či Českou podnikatelskou pojišťovnu. Sandra se specializuje především na klientské strategie. Vystudovala řízení lidských zdrojů a ekonomiku na České zemědělské univerzitě v Praze.

    General manager

    Sun Marketing

  • Paul Goode

    Paul Goode se podílel na rozvoji M.Metrics, pionýrské společnosti v oblasti uživatelského měření, pracoval v Motorole na analýze dat z mobilních platforem a po více než patnácti letech v byznysu je nyní odpovědný za partnery comScore, obecně uznávaného nezávislého výzkumníka v e-commerce. Paul se v comScore soustředí na měření kampaní a online-positioning  pro Kantar.

    SVP Strategic Partnerships

    comScore

  • Robert Haas

    Poté, co v 90. letech pracoval několik let po nocích jako grafik, spoluzaložil Robert v roce 1999 digitální kreativní agenturu SYMBIO. V té době měla jednoduché poslání - vytvářet weby, které budou po stránce designu krásnější než všechny ostatní. S postupem času se profil agentury posunul o kus dále, ale puntičkářské osobnosti jejích zakladatelů se do touhy po dokonalosti v každém detailu promítají stále. Dnes Robert v SYMBIU spolupracuje se zhruba 50 lidmi a pořád je to stejná zábava jako na začátku. Jeho cílem je přivést SYMBIO na zahraniční trhy a ukázat, že i v Česku vznikají v digitalu skvělé práce. Rozrůstající se počet ocenění z globálních soutěží napovídá, že by se to mohlo podařit.

    Co-founder

    SYMBIO

  • Tomáš Holan

    Co mám rád? Svoji rodinu a zajímavé výzvy. Co nemá rád? Hloupost, omezenost a předsudky. Co mě baví? Chytří a inspirativní lidé. Co rád dělám? Učím se a rozvíjím to, čím mě inspirují ostatní ;-) S čím mám trable? S respektováním autorit a gramatikou. Vše o čem hovořím demonstruje můj pestrý profil na linked in ;-)

    Head of E.ON Czech Digitizing transformation project at E.ON ČR

    E.ON Energie

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Damian Huba

    Sales manager DoubleClick, technologické ruky Googlu, odpovědný za oblast střední a východní Evropy. Specializuje se na výkonnostní marketing, webovou analytiku a strategii online marketingu. Člen pracovní skupiny Programmatic IAB Polsko. Dříve lektor internetového marketingu na Univerzitě věd a technologie. Jeho vášní jsou nové technologie a startupy.

    Sales manager

    Google

  • Petr Jelínek

    Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

    Prague Office Director

    Business Factory

  • Daniel Kafka

    Vystudoval VŠE a v „digitálu“ se pohybuje již 20 let. Byl u zrodu on-line aktivit společnosti První multimediální a provozoval ve své době největší hudební portál - techno.cz.
    Aktuálně se ve své společnosti Fragile media specializuje na budování značek v rámci on-line médií a sociálních sítí (např. pro značky skupin Pernod Ricard, COTY, H&M, XTB, Jobs). Pravidelně přednáší pro studenty na VŠE, je oponentem diplomových prací a vystupuje na odborných konferencích zaměřených na on-line marketing.

    CEO

    Fragile media

  • Andrej Kiska

    Svou investiční kariéru začal v roce 2009 v pražském fondu Benson Oak Capital, prvního investora do technologického giganta AVG. Od roku 2011 působí ve venture kapitálovém fondu Credo Ventures, kde investuje do technologických startupů ve střední Evropě.

  • Dominik Kosorín

    Dominik si v CPEx-u hraje s daty a segmentací, a pomáhá s rozvojem programatické reklamy v České Republice. Vystudoval marketing a strategii na Warwick Business School, a několik let pracoval jako analytik pro Kantar Worldpanel v Londýně.

  • Kamila Kreilová

    Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již téměř dva roky. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od roku 2014 se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu.

    Digital Marketing Specialist

    SAZKA

  • Ondřej Krišica

    Ondřej se věnuje obchodnímu rozvoji reklamní sítě Sklik a programu Sklik Partner, RTB, reklamnímu systému Seznam.cz a strategii vytěžování inzertního prostoru služeb společnosti Seznam.cz. Dříve měl na starosti rozvoj PPC Skliku a péči o největší inzerenty a agentury tohoto reklamního systému. V minulosti taktéž pracoval v H1.cz v oblasti konzultací PPC reklamy. Online marketingem se zabývá přes 5 let.

    Ředitel divize Reklamy

    Seznam.cz

  • Kateryna Kruk

    Kateryna Kruk je ukrajinská politoložka a aktivistka. V průběhu Euromajdanu informovala každou hodinu o vývoji situace v ulicích Kyjeva. V současné době komentuje pro the Guardian, BBC, CNN, Al Jazeera, Channel 4 aj. Za svou činnost v roce 2014 dostala Cenu Svobody Atlantic Council. Je také spoluzakladatelkou skupiny Global Ukrainians- sítě ukrajinských aktivistů v zahraničí.

    Free-lance

  • Lukáš Kružberský

    Lukáš stojí od roku 2012 v čele digitální mediální agentury Red Media, která je od loňska členem skupiny Publicis Groupe. Kariéru začínal u mobilního operátora T-Mobile, ale následně přešel k Vodafone, odkud odcházel po pěti letech jako ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. V roce 2011 stál společně s Josefem Havelkou a Ladislavem Trpákem u rozjezdu internetového prodejce s módou Zoot a poté působil i jako marketingový ředitel společnosti Eta.

    Business Director

    Red Media

  • Jiří Malý

    Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede projekty implementace technologií. Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako managing director mediální agentury Neo@Ogilvy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. Nejčastěji ho potkáte na kole.

  • Martin Malý

    Vývojář, autor blogovacího serveru Bloguje.cz, bývalý šéfredaktor magazínu Zdroják, později vedoucí redakčních vývojářů v Economii, nyní na pozici zástupce šéfredaktora pro inovace; jeden ze spoluarchitektů placeného obsahu HN+.

    Zástupce šéfredaktora iHNed pro rozvoj

    Economia

  • Libor Manda

    Červenou linií Liborova akademického i profesního života jsou technologie a evropské záležitosti. Střední technické a ekonomické vzdělání doplnil studiem politologie a evropských studií na UP v Olomouci a v irském Limericku. Praktické zkušenosti získával ve veřejném sektoru (MMR, Úřad vlády) i v privátní sféře (PVT, Econet, Microsoft). Pro Seznam.cz pracuje od listopadu 2012 jako manažer pro kontakt se státní správou. Ze své pozice zastřešuje a komunikuje regulaci digitální agendy na národní i evropské úrovni. Libor miluje cyklistiku ve všech jejích podobách.

    Manažer pro kontakt se státní správou

    Seznam.cz

  • Stanislav Mottl

    Standa pracuje v technologické společnosti R2B2, na pozici manažera výkonností reklamy. Na této pozici se věnuje programatickému obchodu s reklamním prostorem, od výzkumu, po vývoj a implementaci nových technologií. Zajímá se o sport, nové technologie a marketing. Intenzivně se o nové technologie a marketing začal zajímat v době vysokoškolských studií při studiu oboru Marketingové komunikace.

    Manažer výkonnostní reklamy

    R2B2

  • Tomasz Musial

    Tomasz má desetileté zkušenosti v oblasti internetové reklamy. Od března 2013 na pozici Regional Manager zodpovídá za rozvoj obchodu firmy Smart Adserver ve střední a východní Evropě se zaměřením na display reklamu, mobilní reklamu a video reklamu. Specializuje se na RTB trh a má hluboké znalosti a zkušenosti v oblasti optimalizace výnosů vydavatele v programovacím kanálu.

    Regional Manager CEE

    Smart AdServer

  • Jaromír Novák

    Narodil se 12. prosince 1979 ve Vysokém Mýtě. Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Fakultu informačního managementu na Univerzitě Hradec Králové. V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo informatiky do odboru elektronických komunikací a po zrušení tohoto ministerstva přešel na Ministerstvo průmyslu a obchodu, kde posléze působil v pozici ředitele odboru elektronických komunikací a následně ředitele sekce digitální ekonomiky. Do jeho kompetence patřila problematika poštovních služeb, služeb informační společnosti a agenda odboru elektronických komunikací. Aktivně se podílel mimo jiné na vyjednávání tzv. telekomunikačního balíčku v době českého předsednictví v Radě EU v roce 2009 a byl členem týmu pro implementaci nových regulačních pravidel do českého právního prostředí. V říjnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017. Předsedou Rady Českého telekomunikačního úřadu byl vládou jmenován 15. května 2013. Mezi jeho záliby patří literatura a moderní technologie.

  • Jiří Novák

    Jirka pracuje třetím rokem jako projektový manažer a PPC specialista v digitální agentuře PROFICIO. Stará se o digitální strategie a PPC kampaně klíčových klientů nejen ze světa e-commerce jako Sportobchod, HARTMANN - RICO, Klimatex nebo Pneuboss.

    Projektový manažer

    Proficio Marketing

  • Michal Nulíček

    Michal Nulíček je partnerem advokátní kanceláře ROWAN LEGAL a předním českým odborníkem na ochranu osobních údajů. Před svým příchodem do ROWAN LEGAL působil v mezinárodní kanceláři Hogan Lovells, která má přední evropskou praxi v ochraně soukromí a osobních údajů. Advokátní kancelář ROWAN LEGAL je držitelem ocenění Právnická firma roku v kategorii Právo informačních technologií v letech 2010 až 2015 a v roce 2015 získala stejné ocenění také v kategorii Telekomunikace a média.

  • Jana Pavlíková

    Janka je v Heurece od roku 2014 a jako produkťák se stará o několik projektů, mezi které patří hlavně interní reklamní systém pro značky ProductADS a affiliate systém. Z předchozí praxe má zkušenosti s vedením středního e-shopu, tvorbou webových stránek a správou reklamních systémů pro subjekty v e-commerce. Volný čas věnuje především sportu, aktivně hraje plážový volejbal a ráda se potápí.

    Product Manager

    Heureka.cz

  • Luboš Plotěný

    Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.

    Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

  • Aet Rahe

    Před rokem 2013 pracovala jako projektová manažerka pro Nortal, největšího lokálního výrobce softwarových řešení na míru. Mezi lety 2013-2016 pracovala na estonském ministerstvu ekonomiky a komunikace jako vedoucí oddělení zodpovědného za naplňování strategií: Informační společnost 2020 a Kyberbezpečnost 2017. V rámci těchto strategií probíhala konverze státní administrace na online platformu. Je předsedkyní dozorčí rady Estonian Internet Foundation (EIF) a členem poradního sboru projektu „16 by 16“ Severního Irska.

    CEO

    ART IT Consulting

  • Tomáš Růžička

    Od roku 2004 se Tomáš aktivně zajímá o online se specializací na e-mailing. Poprvé se s e-mailingem setkal v Alza.cz. Prošel společnostmi jako Mironet, CeWe color a Conrad. Několik let působil jako freelancer se specializací na e-commerce, kdy společně se svým programátorem vytvořili vlastní framework pro e-shopy. Byl součástí týmu, který realizoval první implementaci Silverpop v České republice ve společnosti Conrad. Ta přinesla 300% růst tržeb z e-mail marketingu během tří let. O e-mail marketingu přednáší i na vysokých školách (VŠE Praha, ČZU Praha).

  • Jan Řehák

    Honza je medialním odborníkem od devadesátých let. V renomovaných mezinárodních mediálních agenturách působil na manažerských pozicích jako leader týmu, mezinárodní media manažer či později jako CEO. 4 roky působil jako obchodní a později též výkonný ředitel televize Nova. Nyní se věnuje ambiciózním inovacím na pomezí médií a technologií.

    Co-Founder

    TapMedia

  • Tomáš Řehák

    Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • Martin Slavík

    V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Zaměřuje se především na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu. Od ledna 2016 působí na pozici Head of Resolution a vede tým výkonnostního marketingu.

    Head of Resolution

    OMD Czech

  • Mária Staňková

    Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

    Advokátka

    Seznam.cz

  • Jan Šorm

    Honza se věnuje online marketingu 8. rokem a více než práce je to pro něj zábava a koníček. V RESTU se s pomocí skvělého týmu snaží zpříjemnit hostům zážitky z návštěv restaurací. Baví ho SEO, webová analytika, PPC a vlastně celý svět těch internetů.

    Online marketing director

    Restu

  • Jan Šťastný

    Jan Šťastný vystudoval historii na FFUK a zajímá se zejména o webovou analytiku, projektové řízení a komplexní online-marketingová řešení. Online ho nadchl zejména z důvodu dynamiky oboru, možností stále se učit něco nového a rozšiřovat si obzory.

    Client Service Leader

    H1.cz

  • Karel Tlusťák

    Karel Tlusťák založil brněnskou firmu Business Factory, která se nedávno díky svému projektu ROI Hunter (inzertní platforma pro Facebook Ads) stala prvním partnerem Facebooku ve střední a východní Evropě s certifikací PMD (Preferred Marketing Developer) pro Facebook Ads. Business Factory také dlouhodobě spolupracuje s velkými mediálními domy a řídí výkonnostní kampaně ve 20 zemích po celém světě.

  • Jesper Urban

    Jesper Urban pracuje v oblasti vývoje softwaru a produktového managementu na různých manažerských pozicích již více než 10 let. V Adformu působí od roku 2011, aktuálně na pozici VP Product, Buyer Platform. Práce s on-line marketingovými technologiemi a produkty je pro něj fascinující díky masivním inovacím v této oblasti. Především pak programatická reklama, která mění celé odvětví a způsob práce s online reklamou. Jesper Urban získal tituly M.Sc. a Ph.D. na Technical University of Denmark a MIT v Bostonu. Dále pak Executive MBA z Kodaňské School of Business.

    VP Product, Buyer Platform

    Adform

  • Petr Václavek

    Digital account director kuvajtské reklamní agentury Impact & Echo BBDO začínal v roce 1994 v pražské Mark/BBDO. Později také působil v agenturách Grey, Saatchi & Saatchi a Leo Burnett. Vedl rovněž vlastní projekty Lemonade a Northman’s. Drží se motta, které říká, že sen se nestane skutečností zázrakem. Úspěch stojí pot, odhodlání a tvrdou práci.

    Head of Digital & Social Media

    Impact & Echo BBDO

  • Lenka Vránová

    Lenka nastoupila do Heureky na jaře roku 2012. Na pozici Key Account Managera se stará o největší e-shopy v ČR a SR, plánuje kampaně slovenských mediálních agentur a umožňuje výrobcům a zástupcům značek se zviditelnit prostřednictvím projektů sestavených výhradně pro značky (ProductAds, Koutek značky).Ve svém volném čase se věnuje zejména sportu a také ráda poznává exotické destinace.

    Key Account Manager

    Heureka.cz

  • Rob Wijnberg

    Rob Wijnberg (1982) je filosof a zároveň zakladatel a šéf-editor online deníku De Correspondent. Dříve se Rob živil jako šéf editor holandského tištěného deníku nrc.next. Rob napsal 6 knih, z nichž nejnovější s názvem The Newsfabric (2013) je napsána jako manifest De Correspondent a popisuje Robovu vizi žurnalistické budoucnosti.

    Zakladatel a šéf-editor

    De Correspondent

  • David Začal

    Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už jedenáctý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po manažera oddělení. Na té je zodpovědný za vedení cca 70členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování odvislého od práce s daty. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, content marketingu, RTB, rich medií apod.

    Oblastní manažer VIP

    Seznam.cz

  • Aleš Zavoral

    Ve spol. Peugeot ČR má na starosti internet, zákaznické databáze a sociální sítě. Předtím se věnoval obchodním metodám. Rád nachází nové řešení a propojuje je s již existujícími. Baví ho automatizace procesů a datových toků. Dříve působil ve spol. Unicorn jako senior grafik designer, později se v rámci společnosti specializoval na vývoj e-learning systémů pro bankovní sektor a státní správu.

    Manager internetu a databází Peugeot

    PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA

  • Tomáš Žlůva

    V online marketingu se pohybuje již 10 let. Začínal v mediální agentuře OMD, následně se přesunul do mediální agentury Mindshare, kde po několika letech převzal kormidlo digitálního oddělení agentury. Poté se přesunul do mediálního domu Sanoma, kde řídil jeho online divizi a marketing, aby následně zakotvil na pozici mediálního managera v ČSOB. Několik let byl také součástí metodologické komise a výkonné rady SPIRu a v průběhu svého působení v Sanomě byl také jedním ze zakládajících členů sdružení CPEx.

    Media Manager

    ČSOB