Ředitel
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.
Header bidding má zásadní vliv na fungování programatického nákupu a zažívá raketový růst. Proč? Co může vydavatelům a inzerentům přinést a jak jej mohou ihned začít používat.
CTO
Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede projekty implementace technologií. Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako managing director mediální agentury Neo@Ogilvy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. Nejčastěji ho potkáte na kole.
Získat data pro cílení kampaní už dnes není problém. Cena, kterou za ně platíte, ale často neodpovídá jejich reálné hodnotě. Klíčové je proto umět posbírat z různých zdrojů jen ta skutečně relevantní a sloučit je do funkčního celku. Pak dokážete zvýšit efektivitu kampaně o desítky procent. Chcete vědět jak, to v Red Media děláme?
Business Director
Lukáš stojí od roku 2012 v čele digitální mediální agentury Red Media, která je od loňska členem skupiny Publicis Groupe. Kariéru začínal u mobilního operátora T-Mobile, ale následně přešel k Vodafone, odkud odcházel po pěti letech jako ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. V roce 2011 stál společně s Josefem Havelkou a Ladislavem Trpákem u rozjezdu internetového prodejce s módou Zoot a poté působil i jako marketingový ředitel společnosti Eta.
Programaticky nakupovaná videoreklama zaujímá stále větší část trhu, zájem o ní se zvětšuje a je viděna jako prémiový formát. Nyní je to stále novinka a prochází poměrně rychlým vývojem, který do budoucna bude zrychlovat. Programatické video bude expandovat i do nových médií, mimo klasické internetové in-stream přehrávače. Což potvrzují dostupná data a Case study.
Manažer výkonnostní reklamy
Standa pracuje v technologické společnosti R2B2, na pozici manažera výkonností reklamy. Na této pozici se věnuje programatickému obchodu s reklamním prostorem, od výzkumu, po vývoj a implementaci nových technologií. Zajímá se o sport, nové technologie a marketing. Intenzivně se o nové technologie a marketing začal zajímat v době vysokoškolských studií při studiu oboru Marketingové komunikace.
Programatický prodej je aktuálním tématem všech médií při řešení prostoru pro růst výnosů. Jak se s programatickým prodejem zatím vypořádal Seznam.cz? Jaké má plány na rok 2016? Jaké možnosti nabízí pro české publishery? Co přinesly změny inzerentům?
Ředitel divize Reklamy
Ondřej se věnuje obchodnímu rozvoji reklamní sítě Sklik a programu Sklik Partner, RTB, reklamnímu systému Seznam.cz a strategii vytěžování inzertního prostoru služeb společnosti Seznam.cz. Dříve měl na starosti rozvoj PPC Skliku a péči o největší inzerenty a agentury tohoto reklamního systému. V minulosti taktéž pracoval v H1.cz v oblasti konzultací PPC reklamy. Online marketingem se zabývá přes 5 let.
Co chybí českému trhu do světové úrovně? Data: přeceňujeme je, nebo nedoceňujeme? Programmatické obchodování - máme se bát? Kam se to všechno řítí a jak si představujeme trh s reklamou v roce 2020?
Ředitel
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.
CEO
Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.
Head of Resolution
V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Zaměřuje se především na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu. Od ledna 2016 působí na pozici Head of Resolution a vede tým výkonnostního marketingu.
CEO
Karel Tlusťák založil brněnskou firmu Business Factory, která se nedávno díky svému projektu ROI Hunter (inzertní platforma pro Facebook Ads) stala prvním partnerem Facebooku ve střední a východní Evropě s certifikací PMD (Preferred Marketing Developer) pro Facebook Ads. Business Factory také dlouhodobě spolupracuje s velkými mediálními domy a řídí výkonnostní kampaně ve 20 zemích po celém světě.
Media Manager
V online marketingu se pohybuje již 10 let. Začínal v mediální agentuře OMD, následně se přesunul do mediální agentury Mindshare, kde po několika letech převzal kormidlo digitálního oddělení agentury. Poté se přesunul do mediálního domu Sanoma, kde řídil jeho online divizi a marketing, aby následně zakotvil na pozici mediálního managera v ČSOB. Několik let byl také součástí metodologické komise a výkonné rady SPIRu a v průběhu svého působení v Sanomě byl také jedním ze zakládajících členů sdružení CPEx.
Nativní reklama je v současnosti považovaná za nejrychleji rostoucí odvětví digitální reklamy, především proto, že ji neubírají síly fenomény jako bannerová slepota, AdBlock, spamový traffic nebo automatičtí roboti. Nativní reklama přivádí pozornost k inzerovaným produktům přirozenou cestou a nenarušuje celistvost webu. Výhody, plynoucí z přizpůsobení, UX a výkonu ji dělají jednu z progresivních programatických kanálů.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Regional Manager CEE
Tomasz má desetileté zkušenosti v oblasti internetové reklamy. Od března 2013 na pozici Regional Manager zodpovídá za rozvoj obchodu firmy Smart Adserver ve střední a východní Evropě se zaměřením na display reklamu, mobilní reklamu a video reklamu. Specializuje se na RTB trh a má hluboké znalosti a zkušenosti v oblasti optimalizace výnosů vydavatele v programovacím kanálu.
Jak prostřednictvím digitálních služeb zvýšit offline akce zákazníků. Příklady, statistiky, best practices a porovnání trhu v USA a v ČR.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
VP international partnership
Luis Baptista-Coelho je viceprezident pro mezinárodní partnerství ve společnosti Yext a zaměřuje se na geomarketingová řešení v mezinárodním byznysu. Před Yext, Luis byl CEO v NDrive Navigation Systems - společnosti, kterou pomohl uvést na trh ve třiceti zemích. Luis strávil téměř dvacet let v managementu v IT v Evropě, na Blízkém Východě a v Africe.
Luis vystudoval MBA v Paříži, Oxfordu a Berlíně, nadto vystudoval Harvard a Columbia Business School. Mluví plynně čtyřmi jazyky a v posledních dvaceti letech žil v jedenácti různých zemích. Jeho práce mu umožnila obkroužit celý svět více než pětadvacetkrát.
Generální ředitel
Luboš Čipera pracuje ve společnosti Mediatel od roku 2005. V různých marketingových a business development pozicích se zaměřoval na rozvoj on-line služeb. Od roku 2012 působí jako generální ředitel, odpovědný za transformaci společnosti z vydavatele Zlatých stránek na digitální mediální agenturu. Před svým působením v Mediatelu, pracoval v různých Telco firmách na českém i zahraničním trhu.