Executive Director
Sdružení pro internetový rozvoj
V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.
Moderátorka
Helena Šulcová moderovala pořad 20 minut Radiožurnálu a Radiofórum v Českém rozhlase Plus. V minulosti byla také moderátorkou Frekvence 1 či České televize.
Internet už nemusí být takový jako dřív. Možná jste si toho nevšimli. Možná si myslíte, že se vás to netýká. Ale opak je pravdou - množí se pokusy, jak internetové prostředí pod záminkou dobrých úmyslů spoutat a dostat pod mocenskou kontrolu. A všichni víme, kam dobré úmysly vedou. Hrajeme o naši vlastní budoucnost.
Ředitel
Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.
Blokování internetové reklamy je jedno z největších témat současného mediálního trhu vzbuzující vášnivé diskuse. Způsoby blokování reklamy se stále množí, jsou jednodušší a podíl uživatelů, kteří reklamu nezobrazují, postupně narůstá. Uživatelé si přitom často neuvědomují, že reklama je platidlem, kterým se za obsah platí. A že tím mohou způsobit svým oblíbeným médiím zásadní problém.
Skončí internetová reklama? Nebo bude obsah jen placený? Je legitimní zasahovat do fungujícího obchodního modelu? Co se dá od blokovačů reklamy očekávat a jaké mají plány? I o tom přijedou mluvit a debatovat pánové z AdBlocku.
Koordinátor týmu
Antoine je součástí týmu AdBlock od roku 2011. Za těch pět let vedl uvnitř firmy snahu o internacionalizaci a zasloužil se o rozšíření AdBlocku do třiceti pěti jazyků. Mimoto prezentoval nejrůznější open-source platformy a produkty pro především francouzsky mluvící část světa na technologických a herních setkáních. Antoine rád létá s drony a zkouší na sobě nové koncepty přepravy.
CEO
Gabriel Cubbage je CEO AdBlocku, nejpoužívanějšího rozšíření na blokování reklam pro Google Chrome a Safari. Na této pozici je od září 2015, předtím pracoval v téže společnosti od roku 2013 jako ředitel. V roce 2010 založil 67 Robots - společnost zaměřenou na UX a digitální strategii. Když neblokuje reklamy, Gabriel se snaží uspět v spisovatelských soutěžích v San Francisku a okolí a předstírá, že umí ovládat svou digitální kameru.
Kdo je kdo na poli blokování reklamy, kdo na něm vydělává a kdo prodělává a jak? Dokáže online industry zastavit roztáčející se spirálu smrti? Jaká řešení se vydavatelům nabízí?
Member of the Board and CDO
Petr Bednář, absolvent VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu. Od února 2016 buduje nově vznikající digitální divizi vydavatelství Vltava-Labe-Media. Dlouhodobě působí ve Výkonné radě SPIRu, v letech 2003-2005 jako předseda Výkonné rady.
Může být vedení žurnalistického webu prosperující byznys? Díky rekordní crowdfundingové kampani vznikla v roce 2013 holandská žurnalistická platforma De Correspondent. Tento start-up se snaží přecházet ze ‘zpráv‘ k ‘inovacím‘ a zdá se, že je tento koncept úspěšný. V lednu 2016 totiž De Correspondent získal už úctyhodných 45.000 platících odběratelů. Zakladateli projektu jsou žurnalista Rob Wijnberg a disajnér Harald Dunnink.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Zakladatel a kreativní ředitel
Designer Harald Dunnink (1981) je zakladetelem a kreativním ředitelem společnosti Momkai a zároveň spoluzakladatelem a kretivním ředitelem online žurnalistické platformy De Correspondent. Jeho cílem je vždy vytvářet inovativní digitální zážitky, které inspirují, informují a vedou čtenáře k interakci. Spolu se silným týmem 25 kolegů v Momkai, Harald a spolumajitel Sebastian Kersten pracují s mnoha mezinárodními klienty, mezi než patří například Bugaboo, Nike a Red Bull. Celý tým je hrdý na to, že kvalita jejich práce je uznávána mezinárodními porotami, jako jsou Red Dot Design Awards, Webby Awards a the European Design Awards. V roce 2013 se Harald podílel na založení žurnalistického start-upu De Correspondent. Tento projekt vznikl po získání rekordní sumy z žurnalistického crowdfundingu, který zorganizovali právě Harald Dunnink a Rob Wijnberg. Momkai zaštiťuje značku i platformu celého projektu a neustále připravuje lepší a lepší zážitky pro svých 45,000 platících členů.
Zakladatel a šéf-editor
Rob Wijnberg (1982) je filosof a zároveň zakladatel a šéf-editor online deníku De Correspondent. Dříve se Rob živil jako šéf editor holandského tištěného deníku nrc.next. Rob napsal 6 knih, z nichž nejnovější s názvem The Newsfabric (2013) je napsána jako manifest De Correspondent a popisuje Robovu vizi žurnalistické budoucnosti.
Proč je v Čechách mnohem méně startupů, než si myslíme, ale daří se jim lépe než v okolních zemích a náš stát to svojí angažovaností může akorát zkazit.
Partner
Svou investiční kariéru začal v roce 2009 v pražském fondu Benson Oak Capital, prvního investora do technologického giganta AVG. Od roku 2011 působí ve venture kapitálovém fondu Credo Ventures, kde investuje do technologických startupů ve střední Evropě.
Prezentace popisuje proces vzniku a implementace konceptu „e-Estonia“ - kompletní elektronizace interakce mezi občanem a státní administrativou. Jaké jsou možnosti a úskalí přechodu z fyzických kartoték a šanonů na digitální platformu? Je digitální stát pro občany důležitý? A Je to v Česku možné?
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
CEO
ART IT Consulting
Před rokem 2013 pracovala jako projektová manažerka pro Nortal, největšího lokálního výrobce softwarových řešení na míru. Mezi lety 2013-2016 pracovala na estonském ministerstvu ekonomiky a komunikace jako vedoucí oddělení zodpovědného za naplňování strategií: Informační společnost 2020 a Kyberbezpečnost 2017. V rámci těchto strategií probíhala konverze státní administrace na online platformu. Je předsedkyní dozorčí rady Estonian Internet Foundation (EIF) a členem poradního sboru projektu „16 by 16“ Severního Irska.
Jak se vyrábějí detailní reporty crossmediálního výzkumu nezbytného pro mediální plánování, optimalizaci kampaní a programatický nákup? Case study společnosti comScore na datech z amerického trhu ukáže, jak jsou data z televizního, mobilního, desktopového a single source panelu kombinovaná s behaviorálními a demografickými údaji obrovského rozsahu, včetně řádově milionů komplexních uživatelských profilů, analytických dat z desítek milionů televizí a stovek milionů demografických profilů zákazníků.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
SVP Strategic Partnerships
Paul Goode se podílel na rozvoji M.Metrics, pionýrské společnosti v oblasti uživatelského měření, pracoval v Motorole na analýze dat z mobilních platforem a po více než patnácti letech v byznysu je nyní odpovědný za partnery comScore, obecně uznávaného nezávislého výzkumníka v e-commerce. Paul se v comScore soustředí na měření kampaní a online-positioning pro Kantar.
Diverzifikace zařízení a komunikačních kanálů jde ruku v ruce se vzrůstající poptávkou po inteligentních, kreativních a poutavých kampaní. Těžiště prezentace leží v programatických řešeních, které přináší skvělé příležitosti při využívání existujících dat a automatizovaných procesů k budování bezpečné a výrazné online přítomnosti.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Sales manager
Sales manager DoubleClick, technologické ruky Googlu, odpovědný za oblast střední a východní Evropy. Specializuje se na výkonnostní marketing, webovou analytiku a strategii online marketingu. Člen pracovní skupiny Programmatic IAB Polsko. Dříve lektor internetového marketingu na Univerzitě věd a technologie. Jeho vášní jsou nové technologie a startupy.
Programatická reklama poskytuje marketérům možnost využívat velké objemy dat, díky kterým mohou přesně a efektivně oslovit své publikum. Jesper bude hovořit o nejnovějším vývoji v programatickém nákupu médií a hlavních nových trendech v celém odvětví. Zmíní se také o nejnovějších inovacích v Programmatic Direct, NHT detekci a Cross Device kampaních.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
VP Product, Buyer Platform
Jesper Urban pracuje v oblasti vývoje softwaru a produktového managementu na různých manažerských pozicích již více než 10 let. V Adformu působí od roku 2011, aktuálně na pozici VP Product, Buyer Platform. Práce s on-line marketingovými technologiemi a produkty je pro něj fascinující díky masivním inovacím v této oblasti. Především pak programatická reklama, která mění celé odvětví a způsob práce s online reklamou. Jesper Urban získal tituly M.Sc. a Ph.D. na Technical University of Denmark a MIT v Bostonu. Dále pak Executive MBA z Kodaňské School of Business.
Kateryna vám dá nahlédnout do osobních pocitů aktivisty, který se snaží nezaujatě informovat o revoluci a válečném konfliktu, v nichž hraje hlavní roli propaganda a dezinformace. Nelze s propagandou bojovat za pomoci propagandy. Neexistuje způsob, jak se vypořádat s trolly, kromě toho nejjednoduššího- nevšímat si jich. Vzdělávání čtenářů a diváků o tom, jak propaganda a dezinformování funguje, by měla být jasná priorita každého člověka, který chce eticky komunikovat k masám.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Free-lance
Kateryna Kruk je ukrajinská politoložka a aktivistka. V průběhu Euromajdanu informovala každou hodinu o vývoji situace v ulicích Kyjeva. V současné době komentuje pro the Guardian, BBC, CNN, Al Jazeera, Channel 4 aj. Za svou činnost v roce 2014 dostala Cenu Svobody Atlantic Council. Je také spoluzakladatelkou skupiny Global Ukrainians- sítě ukrajinských aktivistů v zahraničí.
Dominantní část dnešního světa je pod vlivem digitálních obrazovek. Jsou branou do virtuálního světa, se kterým se postupně sžíváme do té míry, že s ním spojujeme své nejhlubší emoce a pocity. Dětem generace “Z” se díky konstantnímu napojení na virtuální realitu postupně mění vnímání a soustředění. Generaci “Alpha” je předpovídán vůbec nejrychlejší pokrok v historii lidstva. Máme se začít radovat nebo bát?
Head of Digital & Social Media
Digital account director kuvajtské reklamní agentury Impact & Echo BBDO začínal v roce 1994 v pražské Mark/BBDO. Později také působil v agenturách Grey, Saatchi & Saatchi a Leo Burnett. Vedl rovněž vlastní projekty Lemonade a Northman’s. Drží se motta, které říká, že sen se nestane skutečností zázrakem. Úspěch stojí pot, odhodlání a tvrdou práci.