Programem vás provede Matěj Novák, Cpex.
Dobrá káva a občerstvení / networking / VR / soutěže a mnoho dalšího co pro vás připravili partneři.
V dnešním digitálním světě se inzerenti musí naučit pracovat s miliony datových signálů. Proměnit data, obzvlášť když je jich obrovské množství, v užitečnou informaci se může zdát jako nadlidský výkon. Právě to je úkolem machine learning algoritmů - najít hodnotné signály v moři dat, neboli hudbu ve změti různých zvuků. Společně se podíváme, jak může umělá inteligence sloužit nejen k optimalizaci kampaní, ale také k využití příležitostí, pokud jde o interakce v rychle rostoucích komunikačních kanálech, jako jsou osobní asistenti nebo technologie aktivované zvukem.
Prezentace bude v anglickém jazyce.
Chief Strategy Officer
Dr. Jochen Schlosser působí v Adformu na pozici Chief Strategy Officer a zodpovídá tak za firemní strategickou vizi na globální úrovni. Jochen má za sebou více než desetiletou zkušenost s data-driven firmami a inovacemi napříč obory jako jsou farmaceutický průmysl, finance nebo marketing. Před nástupem do Adformu byl Jochen členem výkonné rady v uniquedigital (SYZYGY Group). Vystudoval informatiku a psychologii na RWTH v Aachenu a drží vědecký doktorát z Univerzity v Hamburku.
Spojili jsme vtipnou kreativu, digitální média a možnosti rozšířené reality. Na konkrétní case study z prostředí FMCG si ukážeme, jak nám toto spojení pomohlo naplnit obchodní cíle.
Digital Strategist
Aleš se specializuje na digitální média a komunikační strategie. Má mnohaleté zkušenosti z práce na agenturní a klientské straně, kde řídil nákup, exekuce a plánování online komunikace. Aktuálně působí v integrované reklamní agentuře WMC|GREY jako Digital Strategist.
Surová data adserveru zadavatele ukrývají hotový poklad. Málokdo s nimi pracuje. Ukážeme vám, kde s nejvyšší pravděpodobností i vy ztrácíte velkou část budgetu. Představíme metriky, které vám pomohou vytřídit méně kvalitní inventory, zrevidovat private dealy, či jednotlivé line items (řádky vašeho programmatického plánu). Ve hře jsou desítky procent vašeho budgetu.
CEO
Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.
Začíná velký zápas mezi lineární TV a Programatikem. Zápas o velké peníze plynoucí do reklamy. Na jedné straně osvědčený bojovník drtící vše kolem, na druhé straně mladý nastupující hráč s dobře mířenými údery. Kdo z nich má jaké šance? Co se ještě musí umět naučit Programatik, aby své šance na výhru zvětšil?
CEO
O svůj pohled na výsledky tohoto zápasu se s vámi rozdělí člověk, který se dvacet let pohybuje v oblasti televizního plánování a nákupu. Zároveň přitom patří mezi zakladatele SPIRu. Nyní navíc poznává digitální svět při vývoji dat pro Programatik opravdu zblízka.
Ukážeme si konkrétní technický postup, jak pomocí strojového učení (vlastní AI) posunout optimalizaci online reklamních kampaní na novou úroveň. Projdeme si konkrétní oblasti kampaní, kde využít strojové učení pro optimalizaci. Získáte představu, jak a proč v kampaních využívat takto vytvořené vlastní AI. Tím posunete nejen jejich výkon, ale i to, jak a s kým je děláte.
Product Manager
David Vopelka nyní pomáhá firmám s adopcí AI, tedy toho, jak využívat strojového učení a automatizaci na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digital a CRM, kde staví na letitých zkušenostech z digital marketingu a jeho vedením v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak pomocí programmatických nákupních platforem a vývoje vlastních řešení v cloud platformách propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.
Jedním z typických způsobů tvorby cílových audiencí pro programatický nákup reklamy je tzv. "look-alike" modeling. Jaké jsou přednosti a úskalí takto tvořených audiencí? Zamýšleli jste se někdy nad jejich přesností? Nekupujete zajíce v pytli? Pokud je využíváte, víte, na koho vlastně cílíte? Přednáška vám nabídne netradiční pohled na tuto část programatického ekosystému a odpovědi nejen na výše uvedené otázky.
Data & Analytics Director
V GroupM je zodpovědný za celkovou strategii skupiny v datově-analytické oblasti přes všechny online i offline komunikační aktivity. Jeho tým analytiků a programátorů je zodpovědný za rozvoj a správu vlastních technologických platforem zahrnují např. Data Management Platformu, online systém pro reporting digitálních kampaní či vývoj výzkumných nástrojů a služeb. Je členem metodologické komise ATO (Asociace televizních organizací) a pravidelně přednáší na VŠE.
Jsme v době, kdy už neřešíme, zda přinese zapojení programatiku vydavateli zajímavé příjmy, ale v době, kdy řešíme, jak to efektivně udělat. Cest je mnoho a na některých hrozí, že umřete vyčerpáním. Ukázky, jak využít možnosti programatiku zejména pro středně velké publishery. Konkrétní data a statistiky z dílny Impression Media.
CTO
Pracuje v onlinu již téměř dvacet let, posledních pět se intenzivně zabývá programatikem. Nejdříve ze strany inzerenta a nyní ze strany publishera. Aktuálně působí na pozici CTO v Impression Media, kde má na starosti technické řešení a správu kampaní. Podílel se na zakládání firem Programmatic Media a Effectix. Prošel společnostmi Mall, NetCentrum a Seznam.cz většinou na technicko-manažerských pozicích.
Dobrá káva a občerstvení / networking / soutěže a mnoho dalšího co pro vás připravili partneři
Co je dnes programmatic? Jsou RTB programmatic / Vývoj ve světě / Privat deal vs. programmatic / Jak klienti vnímají programmatic / Co od něj očekávaj.
CEO
Zajímám se o budoucnost, protože v ní hodlám strávit zbytek života.
S dynamickým obsahem už dnes většina značek dokáže v online prostředí relativně dobře pracovat. Nová doba ale nabízí stále nové možnosti a kromě inovativních komunikačních formátů přinesla otázku, zda nepřistoupit dokonce k redefinování tradičních médií. Jakým způsobem se nám daří vytěžit dynamický obsah na maximum, ukážeme na využití nástroje NEBE u klienta Sazkabet.
Brand manager
Brand manažer kurzových sázek Sazkbet se zájmem v technologiích, který dokázal ze své potřeby hledat nové způsoby komunikace se zákazníky udělat příležitost posouvající komunikaci celé společnosti Sazka. Dynamický obsah a způsob, jakým NEBE vyvinuté Isobarem funguje, má zásadní význam nejen při oslovování zákazníků, ale také ve zjednodušení každodenních činností spojených s tvorbou a nasazováním kreativních výstupů.
Technical Director
František postavil svůj první web ještě na základní škole a od té doby se to stalo jeho vášní. Posledních 8 let pracuje jako technický ředitel ve firmě Isobar (dříve Bistro Agency) a měl na starosti projekty pro firmy jako ŠKODA AUTO, Česká spořitelna, MasterCard, Sazka, Vodafone a další. Jeho cílem je propojovat kreativní a technologický svět a vytěžit maximum ze spojení těchto světů.
Account Director
Amálie do marketingu vstoupila před 6 lety. Začínala na digitálních kampaních, postupně se však její záběr rozrostl přes BTL a ATL na 360° kampaně. Ale protože posouvání klientů za hranice běžných standardů bylo vždy jednou z jejích hlavních motivací v roli Account Directora, jsou pro ni právě technologické projekty tou největší výzvou. V Isobaru stála od úplného začátku u zrodu nástroje NEBE a i díky jejímu odhodlání vložil klient Sazkabet svou důvěru jeho rozvoji.