Jana Břeská zastává od roku 2016 pozici Public Affairs Manager ve SPIR, kde se věnuje jak národní tak evropské legislativě ovlivňující digitální sektor. Zastupuje zájmy sdružení v jednáních s evropskými institucemi i státní správou, v níž v minulosti působila a zabývala se mimo jiné evropskou politikou jednotného digitálního trhu a telekomunikací. Mezi hlavní témata, která od svého nástupu do SPIR řeší, patří GDPR a ePrivacy.
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přichází z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Pracuje v onlinu již téměř dvacet let, posledních pět se intenzivně zabývá programatikem. Nejdříve ze strany inzerenta a nyní ze strany publishera. Aktuálně působí na pozici CTO v Impression Media, kde má na starosti technické řešení a správu kampaní. Podílel se na zakládání firem Programmatic Media a Effectix. Prošel společnostmi Mall, NetCentrum a Seznam.cz většinou na technicko-manažerských pozicích.
Petr Bednář, absolvent VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu. Od února 2016 buduje nově vznikající digitální divizi vydavatelství Vltava-Labe-Media. Dlouhodobě působí ve Výkonné radě SPIRu, v letech 2003-2005 jako předseda Výkonné rady.
Juraj Felix je výkonným ředitelem MALL.TV. Zodpovídá za celkové ekonomické výsledky internetové televize, zastřešuje její klíčová obchodní partnerství, stanovuje směr vývoje videoplatformy i reklamního systému a společně s týmem definuje strategii značky. Předtím působil v evropské centrále Google v Dublinu, kde ve spolupráci s největšími česko- slovenskými digitálními agenturami plánoval strategický rozvoj jejich klíčových klientů nebo se věnoval manažerskému poradenství, v rámci, kterého řídil transformační projekty napříč Evropou.
Je členem představenstva společnosti MAFRA, která vydává tištěné i internetové zpravodajské tituly. Stál u zrodu digitálního oddělení a přes deset let se věnoval tvorbě jeho obsahu. Podporuje kultivaci českého internetového prostředí a jeho další rozvoj prostřednictvím vhodně nastavených regulačních i samoregulačních mechanismů.
Předseda výkonné rady
Aleš se specializuje na digitální média a komunikační strategie. Má mnohaleté zkušenosti z práce na agenturní a klientské straně, kde řídil nákup, exekuce a plánování online komunikace. Aktuálně působí v integrované reklamní agentuře WMC|GREY jako Digital Strategist.
V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.
Roman Imielski v roce 1991 absolvoval obor Obchod a Ekonomika (Pécs, Maďarsko), a poté nastoupil do týmu Credit Suisse First Boston (SCFB). V roce 2004 se stal největším soukromým akcionářem společnosti Wizz Air. V tomto roce založil také společnost Central Group, která se zaměřuje na finanční poradenství a investice v rizikovém kapitálu. V roce 2014 k Central Group přibyla i Central Media, která se řadí mezi jedny z největších mediálních společností v Maďarsku.
Je nadšeným sponzorem několika nadací.
Roman je také redaktorem předních polských seriózních novin "Gazeta Wyborcza" s prodejností okolo 110 000 výtisků a stránek Wyborcza.pl, které mají přes 170 000 placených odběratelů. Dříve působil jako zahraniční redaktor, specializující se na problematiku Evropské unie a transatlantické vztahy. Je autorem mnoha dokumentů o ruských, ukrajinských, běloruských a amerických otázkách. Televizní a rozhlasový komentátor politické situace na polské scéně. Je historikem a absolventem Slezské Univerzity.
Igor Kalaš působí ve společnosti Seznam.cz na pozici ředitele obsahu a je zodpovědný za rozvoj a provoz služeb Stream.cz, Proženy.cz a Garáž.cz. V Seznamu začínal na pozici Senior Business Development Managera, ve které měl na starosti rozvoj obchodních příležitostí pro českou internetovou jedničku. Ve volném čase rád hraje squash a jezdí na kole.
Alex je v současnosti COO skupiny ThinkDigital Group a výkonným ředitelem Project Agora. TDG je čelní společností skupiny Digital Marketing Group v prostoru bývalého Východního bloku (střední a východní Evropa), v jihovýchodní Evropě a na Středním východě a v severní Africe. Všechny čtyři společnosti skupiny TDG (ThinkDigital, ForestView, TailWind EMEA a Project Agora) se snaží efektivně pomáhat inzerentům, vydavatelům a spotřebitelům v celém tomto regionu, a proto spolupracují s mezinárodními a místními partnery, jako např. s Appnexus, Sizmek a Taboola. TDG je také pořadatelem konference ICEEfest.
Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.
Lukáš stojí od roku 2012 v čele digitální mediální agentury Red Media, která je od loňska členem skupiny Publicis Groupe. Kariéru začínal u mobilního operátora T-Mobile, ale následně přešel k Vodafone, odkud odcházel po pěti letech jako ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. V roce 2011 stál společně s Josefem Havelkou a Ladislavem Trpákem u rozjezdu internetového prodejce s módou Zoot a poté působil i jako marketingový ředitel společnosti Eta.
Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. V rámci LCG 360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí v rámci digitální agentury LCG New Media. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro BAYER, STOCK, Asus, Českou pojišťovnu, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.
Marketingové komunikaci se věnuje 27 let. Byl jedním ze zakládajících členů kreativní agentury McCann-Erickson v Praze. Poté pracoval v Grey Worldwide a v mediální agentuře Dentsu Aegis Network. V roce 2015 se připojil k BigBoard Group a je odpovědný především za nový byznys.
Václav Mach má dlouholeté zkušenosti z vrcholných manažerských pozic v oblasti elektronických komunikací a informačních technologií ze společností Eurotel Praha, SPT Telecom, Aliatel nebo Český Mobil / Oskar / Vodafone. Byl také jedním z prvních propagátorů cloudových technologií, když za společnost Microsoft přednášel o možných dopadech digitální transformace na různé segmenty hospodářství a o potřebě urychlené přípravy nové legislativy. Je spoluautorem české a slovenské verze odborné publikace Cloud pro lepší svět. V pozici výkonného ředitele Unie vydavatelů může nyní zúročit své znalosti IT prostředí, zohlednit vysoké požadavky na ochranu osobních údajů a zároveň vést komplikovaná vyjednávání kolem přípravy nové legislativy.
Výkonný ředitel
Vývojář, autor blogovacího serveru Bloguje.cz, bývalý šéfredaktor magazínu Zdroják, později vedoucí redakčních vývojářů v Economii, nyní na pozici zástupce šéfredaktora pro inovace; jeden ze spoluarchitektů placeného obsahu HN+.
Do O2 Media přišla v roce 2016, kde působí v pozici Key Account Managera. Již počátku svého působení v O2 má na starosti mediální agentury a je tak hlavní kontaktní osobou pro tento segment klientů.
Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře Median analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.
Adam Nykles se pohybuje v online marketingu od roku 2010, své zkušenosti nasbíral v několika mediálních domech a u českého mobilního operátora, kde měl na starosti právě mimo jiné i nastavování obchodních modelů a praktických příkladů využití dat. V Adformu má Adam na starosti klíčové zákazníky a rozvoj data management platformy v regionu CEE.
Adam Ondráček je marketér, který se zaměřuje na stavbu značek a strategické poradenství. Má za sebou 10 letou zkušenost v reklamních agenturách i jako freelancer. Založil Kontra brand studio, kde staví značky od základu až po poslední vizuál za pomoci nejenom designérů ale i psychologů a behaviorálních ekonomů. Má rád psi, trailové běhání a deštivé počasí. Nemá rád domněnky a lidi, co se jimi řídí.
Brand manažer kurzových sázek Sazkbet se zájmem v technologiích, který dokázal ze své potřeby hledat nové způsoby komunikace se zákazníky udělat příležitost posouvající komunikaci celé společnosti Sazka. Dynamický obsah a způsob, jakým NEBE vyvinuté Isobarem funguje, má zásadní význam nejen při oslovování zákazníků, ale také ve zjednodušení každodenních činností spojených s tvorbou a nasazováním kreativních výstupů.
Mikuláš Peksa je poslancem a místopředsedou sněmovního Výboru pro evropské záležitosti. Ze své pozice se zabývá kontrolou EU, především jejího působení v digitální oblasti.
Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér, pak redaktor v nakladatelství marketingových příruček. V roce 2001 vstoupil do oboru webové analytiky, spoluzaložil společnost eMerite ze skupiny FG Forrest. Fanoušek moderních technologií, ledního hokeje, obdivovatel zpěvu ptáků, rejdění veverek a vůně lesa. Vnímá život slovy amerického generála G. Pattona: „Jestliže myslí všichni stejně, potom někdo nemyslí.“
František postavil svůj první web ještě na základní škole a od té doby se to stalo jeho vášní. Posledních 8 let pracuje jako technický ředitel ve firmě Isobar (dříve Bistro Agency) a měl na starosti projekty pro firmy jako ŠKODA AUTO, Česká spořitelna, MasterCard, Sazka, Vodafone a další. Jeho cílem je propojovat kreativní a technologický svět a vytěžit maximum ze spojení těchto světů.
Několik let strávil jako agenturní zpravodaj v Bruselu a komentátor slovenského Trendu. Vedl domácí, zahraniční i ekonomickou redakci ČTK. Po odchodu do týdeníku Euro se stal jeho šéfredaktorem a následně ředitelem ekonomických titulů. Od roku 2016 buduje web Info.cz.
Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu.
Ředitel právního úseku
Vedoucí projektu DVTV, předtím editor Událostí, komentářů a dramaturg pořadu 168 hodin v České televizi, ještě předtím redaktor, moderátor a editor českého vysílání BBC v Praze i Londýně. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a public policy na Hertie School of Governance v Berlíně.
Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.
Dr. Jochen Schlosser působí v Adformu na pozici Chief Strategy Officer a zodpovídá tak za firemní strategickou vizi na globální úrovni. Jochen má za sebou více než desetiletou zkušenost s data-driven firmami a inovacemi napříč obory jako jsou farmaceutický průmysl, finance nebo marketing. Před nástupem do Adformu byl Jochen členem výkonné rady v uniquedigital (SYZYGY Group). Vystudoval informatiku a psychologii na RWTH v Aachenu a drží vědecký doktorát z Univerzity v Hamburku.
Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.
Zajímám se o budoucnost, protože v ní hodlám strávit zbytek života.
Dominik Stroukal je hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen a autorem první české knihy o kryptoměnách. Doktorát z ekonomie získal na VŠE v Praze, současně vystudoval mediální studia na FSV UK. Vyučuje na VŠ CEVRO institut a přednášel na několika dalších školách. Vede společnost bitagency, v minulosti byl ředitelem Liberálního institutu a Misesova institutu. Na televizi MALL.TV provází pořadem Kdo to platí? a letos mu vyšla kniha "Ekonomické bubliny" o krizích, které jsme zažili, ale hlavně ještě zažijeme.
Více než 9 let se Jaroslav Šícha pohybuje v oblasti marketingu a komerčních komunikací. První kroky ho vedly do reklamních oddělení OTC divizí farmaceutických společností. Dále se podílel na kampaních v kreativních agenturách, také působil na pozici nákupčí médií. V současné době působí v lead-gen společnosti Elephant Orchestra, zabývající se primárně výkonnostním marketingem, kde mj. vede e-mailingové aktivity firmy.
Linda Thielová působí jako poradce pro ochranu osobních údajů ve společnosti OneTrust, největší a nejrozšířenější platformě technologií pro správu ochrany soukromí zaměřenou na dodržování předpisů v oblasti ochrany osobních údajů. Thielová poskytuje poradenství ohledně povinností týkajících se ochrany osobních údajů v souvislosti s GDPR s cílem podpořit inovace produktů a asistovat širokému spektru organizací ze soukromého i veřejného sektoru při jejich snaze o dodržování předpisů. Thielová také pořádá školení a workshopy o globálních zákonech na ochranu soukromí a pravidelně přispívá do různých publikací a konferencí.
Za pět let profesionální praxe v oblasti ochrany soukromí na různých pozicích a v různých sektorech zahrnují její zkušenosti soudní přezkum správních rozhodnutí a praktičtější zkušenosti s budováním interních programů společnosti na ochranu osobních údajů získaných na pozici interního právního poradce. Thielová je certifikovaným odborníkem na ochranu osobních údajů (CIPP / E, CIPM) a získala titul JD na Torontské univerzitě.
V GroupM je zodpovědný za celkovou strategii skupiny v datově-analytické oblasti přes všechny online i offline komunikační aktivity. Jeho tým analytiků a programátorů je zodpovědný za rozvoj a správu vlastních technologických platforem zahrnují např. Data Management Platformu, online systém pro reporting digitálních kampaní či vývoj výzkumných nástrojů a služeb. Je členem metodologické komise ATO (Asociace televizních organizací) a pravidelně přednáší na VŠE.
V roce 1991 po dokončení studií obchodu a ekonomie (Pécs, Maďarsko) nastoupil do týmu Credit Suisse First Boston (CSFB). Po završení své kariéry mezinárodního manažera investoval v roce 2004 jako největší soukromý akcionář do společnosti Wizz Air. Ve stejném roce založil firmu Central Group, která se zaměřuje na finanční konzultace a rizikové kapitálové investice. V roce 2014 Central Group rozšířila své aktivity a vznikla Central Media, jedna z největších mediálních firem v Maďarsku. Je vytrvalým sponzorem mnoha nadací.
V businessu a médiích se pohybuji přes 20 let. Užila jsem si start své kariéry v rádiích a následně pokračovala v TV. Zbožňuji kreaitivní, inovativní a třeba i zdánlivě bláznivá řešení. Prostřednictvím našich kampaní dokážeme našim klientům pomoci dostat se ke správným zákazníkům, podpořit brand, výkon nebo nastartovat jejich expanzi. To je ostatně to, co mě na mé práci tolik baví. Pomáhat klientům růst, uskutečňovat jejich plány a vize a být u zrodu jejich úspěchů.
O svůj pohled na výsledky tohoto zápasu se s vámi rozdělí člověk, který se dvacet let pohybuje v oblasti televizního plánování a nákupu. Zároveň přitom patří mezi zakladatele SPIRu. Nyní navíc poznává digitální svět při vývoji dat pro Programatik opravdu zblízka.
David Vopelka nyní pomáhá firmám s adopcí AI, tedy toho, jak využívat strojového učení a automatizaci na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digital a CRM, kde staví na letitých zkušenostech z digital marketingu a jeho vedením v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak pomocí programmatických nákupních platforem a vývoje vlastních řešení v cloud platformách propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.
Lucie žije obchodem už 13 let a její kariérní alma mater se stal digitální gigant Seznam.cz, kde strávila přes 11 let. Lucie tu nasbírala zkušenosti s plánováním internetových kampaní, věnovala se consultingu a 4 roky byla na pozici regionální manažerky pro VIP klienty. Nyní působí jako Head of Sales CZ & SK ve firmě Clever Monitor, která je globálním hráčem na poli marketingové automatizace. Lucky úkolem je pomáhat klientům a jejich agenturám zefektivnit e-mail marketingové aktivity a zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím automatizačního softwaru Clever AIM.
Amálie do marketingu vstoupila před 6 lety. Začínala na digitálních kampaních, postupně se však její záběr rozrostl přes BTL a ATL na 360° kampaně. Ale protože posouvání klientů za hranice běžných standardů bylo vždy jednou z jejích hlavních motivací v roli Account Directora, jsou pro ni právě technologické projekty tou největší výzvou. V Isobaru stála od úplného začátku u zrodu nástroje NEBE a i díky jejímu odhodlání vložil klient Sazkabet svou důvěru jeho rozvoji.