Programem vás provede Vladimír Rejlek.
Předseda výkonné rady
Sdružení pro internetový rozvoj
Je členem představenstva společnosti MAFRA, která vydává tištěné i internetové zpravodajské tituly. Stál u zrodu digitálního oddělení a přes deset let se věnoval tvorbě jeho obsahu. Podporuje kultivaci českého internetového prostředí a jeho další rozvoj prostřednictvím vhodně nastavených regulačních i samoregulačních mechanismů.
Executive Director
Sdružení pro internetový rozvoj
V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.
Chief Digital Officer
Blue Style
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
Teze, že internet nelze regulovat, se stává minulostí. Co hrozí online byznysu v době „post GDPR“ a proč je třeba být ostražitý?
Předseda výkonné rady
Sdružení pro internetový rozvoj
Je členem představenstva společnosti MAFRA, která vydává tištěné i internetové zpravodajské tituly. Stál u zrodu digitálního oddělení a přes deset let se věnoval tvorbě jeho obsahu. Podporuje kultivaci českého internetového prostředí a jeho další rozvoj prostřednictvím vhodně nastavených regulačních i samoregulačních mechanismů.
Technologičtí obři vyvíjejí tlak na tradiční zdroje příjmu a místní politická rozhodnutí mediální krajinu střední Evropy zásadním způsobem proměňují. Tento tlak ze dvou stran nechává nezávislým hráčům jenom malý manévrovací prostor. Mezinárodní expanze a partnerství se zdají být atraktivní cestou k diverzifikaci institucionálních nejistot a využití synergií značek, technologií, dodavatelských řetězců, a dokonce i obsahu.
Přednáška bude v anglickém jazyce.
Owner
V roce 1991 po dokončení studií obchodu a ekonomie (Pécs, Maďarsko) nastoupil do týmu Credit Suisse First Boston (CSFB). Po završení své kariéry mezinárodního manažera investoval v roce 2004 jako největší soukromý akcionář do společnosti Wizz Air. Ve stejném roce založil firmu Central Group, která se zaměřuje na finanční konzultace a rizikové kapitálové investice. V roce 2014 Central Group rozšířila své aktivity a vznikla Central Media, jedna z největších mediálních firem v Maďarsku. Je vytrvalým sponzorem mnoha nadací.
Nařízení o soukromí a elektronických komunikacích (ePrivacy Regulation) bude mít hluboký dopad na jakékoli marketingové aktivity, které se budou chtít dále rozvíjet. Obchodníci musí přehodnotit používané metody shromažďování, používání a uchovávání osobních údajů, pokud nechtějí čelit právním a finančním důsledkům vyplývajícím z ignorování práv spotřebitelů na ochranu soukromí. Na tomto setkaní se s Vámi podělíme o nejnovější informace o daném tématu, co lze očekávat od blížícího se nařízení o soukromí a elektronických komunikacích, dopadu ePrivacy na naše odvětví, a také o hlavních aspektech, které se týkají souborů cookie, a o souhlasu s požadavky v oblasti GDPR a ePrivacy.
Přednáška bude v anglickém jazyce.
Data Privacy Counsel
Linda Thielová působí jako poradce pro ochranu osobních údajů ve společnosti OneTrust, největší a nejrozšířenější platformě technologií pro správu ochrany soukromí zaměřenou na dodržování předpisů v oblasti ochrany osobních údajů. Thielová poskytuje poradenství ohledně povinností týkajících se ochrany osobních údajů v souvislosti s GDPR s cílem podpořit inovace produktů a asistovat širokému spektru organizací ze soukromého i veřejného sektoru při jejich snaze o dodržování předpisů. Thielová také pořádá školení a workshopy o globálních zákonech na ochranu soukromí a pravidelně přispívá do různých publikací a konferencí.
Za pět let profesionální praxe v oblasti ochrany soukromí na různých pozicích a v různých sektorech zahrnují její zkušenosti soudní přezkum správních rozhodnutí a praktičtější zkušenosti s budováním interních programů společnosti na ochranu osobních údajů získaných na pozici interního právního poradce. Thielová je certifikovaným odborníkem na ochranu osobních údajů (CIPP / E, CIPM) a získala titul JD na Torontské univerzitě.
Dobrá káva a občerstvení / networking / soutěže a mnoho dalšího co pro vás připravili partneři
Technologičtí giganti vyvíjejí tlak na tradiční toky příjmů a místní politická rozhodnutí dále vytvářejí současně stále intenzivnější tlak na středoevropské sdělovací prostředky. Toto dvojité sevření zanechává nezávislým hráčům pouze malý prostor. Mezinárodní rozvoj a partnerství jsou atraktivní pro diverzifikaci institucionální nejistoty a využití synergií v oblastech značek, technologií, dodavatelských řetězců, a dokonce i obsahu.
Potřebujeme peníze – abychom přežili jako seriózní noviny a pro naši nezávislost. Jak můžeme přesvědčit naše čtenáře, aby nám platili na internetu? Jak bychom měli každodenně organizovat náš tým a práci? Jak přesvědčit naše redaktory a novináře, že webové stránky a digitální strategie jsou důležitější, než tištěná verze novin?
Přednáška bude v anglickém jazyce.
News Editor
Roman Imielski v roce 1991 absolvoval obor Obchod a Ekonomika (Pécs, Maďarsko), a poté nastoupil do týmu Credit Suisse First Boston (SCFB). V roce 2004 se stal největším soukromým akcionářem společnosti Wizz Air. V tomto roce založil také společnost Central Group, která se zaměřuje na finanční poradenství a investice v rizikovém kapitálu. V roce 2014 k Central Group přibyla i Central Media, která se řadí mezi jedny z největších mediálních společností v Maďarsku.
Je nadšeným sponzorem několika nadací.
Roman je také redaktorem předních polských seriózních novin "Gazeta Wyborcza" s prodejností okolo 110 000 výtisků a stránek Wyborcza.pl, které mají přes 170 000 placených odběratelů. Dříve působil jako zahraniční redaktor, specializující se na problematiku Evropské unie a transatlantické vztahy. Je autorem mnoha dokumentů o ruských, ukrajinských, běloruských a amerických otázkách. Televizní a rozhlasový komentátor politické situace na polské scéně. Je historikem a absolventem Slezské Univerzity.
Přemýšleli jste nad tím, jak oživit klasická média? Co všechno se musí stát, aby vám SMS zpráva umožnila se na jeden klik dostat k obsahu venkovní kampaně? Přijďte si poslechnout, jak se O2 Media ve spolupráci s BigMedia podařilo klientovi doručit unikátní výkon u nového typu kampaně.
Business Development Director
Marketingové komunikaci se věnuje 27 let. Byl jedním ze zakládajících členů kreativní agentury McCann-Erickson v Praze. Poté pracoval v Grey Worldwide a v mediální agentuře Dentsu Aegis Network. V roce 2015 se připojil k BigBoard Group a je odpovědný především za nový byznys.
Key Account Manažer
Do O2 Media přišla v roce 2016, kde působí v pozici Key Account Managera. Již počátku svého působení v O2 má na starosti mediální agentury a je tak hlavní kontaktní osobou pro tento segment klientů.
Key Account Manažer
V businessu a médiích se pohybuji přes 20 let. Užila jsem si start své kariéry v rádiích a následně pokračovala v TV. Zbožňuji kreaitivní, inovativní a třeba i zdánlivě bláznivá řešení. Prostřednictvím našich kampaní dokážeme našim klientům pomoci dostat se ke správným zákazníkům, podpořit brand, výkon nebo nastartovat jejich expanzi. To je ostatně to, co mě na mé práci tolik baví. Pomáhat klientům růst, uskutečňovat jejich plány a vize a být u zrodu jejich úspěchů.
Trh ještě nikdy nestál před výzvou, kterou představují monopolní technologické firmy. Má smysl je regulovat a jaké jsou možnosti?
Šéfredaktor
Několik let strávil jako agenturní zpravodaj v Bruselu a komentátor slovenského Trendu. Vedl domácí, zahraniční i ekonomickou redakci ČTK. Po odchodu do týdeníku Euro se stal jeho šéfredaktorem a následně ředitelem ekonomických titulů. Od roku 2016 buduje web Info.cz.
Trendy hovoří jasně. Ať už se jedná o platby za články, rostoucí počet různých forem placeného přístupu nebo zvyšující se počet předplatitelů, čísla jdou nahoru. Podobné tendence můžeme sledovat i v zahraničí, ať už se jedná o sousední země či vzdálené státy.
Moderuje Filip Rožánek, Internet Info
Member of the Board and CDO
Petr Bednář, absolvent VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu. Od února 2016 buduje nově vznikající digitální divizi vydavatelství Vltava-Labe-Media. Dlouhodobě působí ve Výkonné radě SPIRu, v letech 2003-2005 jako předseda Výkonné rady.
Zástupce šéfredaktora iHNed pro rozvoj
Vývojář, autor blogovacího serveru Bloguje.cz, bývalý šéfredaktor magazínu Zdroják, později vedoucí redakčních vývojářů v Economii, nyní na pozici zástupce šéfredaktora pro inovace; jeden ze spoluarchitektů placeného obsahu HN+.
Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
Ředitel
Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.
Online je jako mediatyp rok od roku důležitější. Jeho vnímání ale neodpovídá jeho zásadnímu významu. Pro klienty je to pořád šedá zóna plná bullshitu. A narovinu - můžeme si za to sami. My všichni. Publisheři, provideři technologií i mediální agentury. Jestli chceme hrát stejnou ligu s televizí, musíme na kvalitě reklamy a poskytovaných služeb zapracovat. Jsme na jedné lodi, tak s tím pojďme něco udělat. Pro začátek nazvat problémy pravými jmény.
Business Director
Lukáš stojí od roku 2012 v čele digitální mediální agentury Red Media, která je od loňska členem skupiny Publicis Groupe. Kariéru začínal u mobilního operátora T-Mobile, ale následně přešel k Vodafone, odkud odcházel po pěti letech jako ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. V roce 2011 stál společně s Josefem Havelkou a Ladislavem Trpákem u rozjezdu internetového prodejce s módou Zoot a poté působil i jako marketingový ředitel společnosti Eta.
Software pro marketingovou automatizaci Clever AIM, který vyvíjí společnost Clever Monitor, pomohl klientovi Elephant Orchestra reaktivovat 53 % jeho neaktivní databáze. Pravidelné nabídky z finanční a pojišťovací oblasti, které zasílal klient e-mailem, zaznamenaly po zapojení softwaru Clever AIM o 77 % vyšší open rate a o 40 % vyšší tržby než při rozesílce pomocí původního nástroje. Jakou strategií společnost Elephant Orchestra dosáhla těchto výsledků se dozvíte na konferenci #IAC19.
Product manager & e-mailing guru
Více než 9 let se Jaroslav Šícha pohybuje v oblasti marketingu a komerčních komunikací. První kroky ho vedly do reklamních oddělení OTC divizí farmaceutických společností. Dále se podílel na kampaních v kreativních agenturách, také působil na pozici nákupčí médií. V současné době působí v lead-gen společnosti Elephant Orchestra, zabývající se primárně výkonnostním marketingem, kde mj. vede e-mailingové aktivity firmy.
Head of Sales CZ & SK
Lucie žije obchodem už 13 let a její kariérní alma mater se stal digitální gigant Seznam.cz, kde strávila přes 11 let. Lucie tu nasbírala zkušenosti s plánováním internetových kampaní, věnovala se consultingu a 4 roky byla na pozici regionální manažerky pro VIP klienty. Nyní působí jako Head of Sales CZ & SK ve firmě Clever Monitor, která je globálním hráčem na poli marketingové automatizace. Lucky úkolem je pomáhat klientům a jejich agenturám zefektivnit e-mail marketingové aktivity a zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím automatizačního softwaru Clever AIM.
Instagram Stories se za poslední 2 roky stal naprostou povinností pro značky působící na Instagramu. Jak ale funguje v porovnání s Facebookem? Je vhodné tyto formáty kombinovat a jaké lze očekávat výsledky? Prezentace ukáže porovnání těchto FB a IG Stories a výsledky s doporučeními napříč vertikálami.
CEO
Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. V rámci LCG 360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí v rámci digitální agentury LCG New Media. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro BAYER, STOCK, Asus, Českou pojišťovnu, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.
Dobrá káva a občerstvení / networking / soutěže a mnoho dalšího co pro vás připravili partneři
Na houby už nesmíte s nožem v kapse. Teda, pokud čtete Deník. A pokud jste milovníkem tzv. "zombie nožů". Ukážeme vám, jak se šíří fake news skrze českou internetovou populaci a to díky unikátnímu nástroji Pulsar Audience Insights, který spojuje online listening a umělou inteligenci od IBM. Podíváme se i na to, jaké jsou reálné motivace za vznikem celých ekosystémů fake news.
Freelance Consultant
Adam Ondráček je marketér, který se zaměřuje na stavbu značek a strategické poradenství. Má za sebou 10 letou zkušenost v reklamních agenturách i jako freelancer. Založil Kontra brand studio, kde staví značky od základu až po poslední vizuál za pomoci nejenom designérů ale i psychologů a behaviorálních ekonomů. Má rád psi, trailové běhání a deštivé počasí. Nemá rád domněnky a lidi, co se jimi řídí.
Videoprojekty se těší čím dál větší oblibě a odborníci z řad marketérů se shodují, že jejich popularita se bude nadále zvyšovat. Pomalu ale jistě si získávají zásadní postavení mezi marketingovými nástroji a rostoucí počet odběratelů věští dobrou budoucnost. Ale jaká je budoucnost videí doopravdy? Uživí se? A lze zaplatit videoobsah jen reklamou?
Moderuje Filip Rožánek, Internet Info
Výkonný ředitel
Juraj Felix je výkonným ředitelem MALL.TV. Zodpovídá za celkové ekonomické výsledky internetové televize, zastřešuje její klíčová obchodní partnerství, stanovuje směr vývoje videoplatformy i reklamního systému a společně s týmem definuje strategii značky. Předtím působil v evropské centrále Google v Dublinu, kde ve spolupráci s největšími česko- slovenskými digitálními agenturami plánoval strategický rozvoj jejich klíčových klientů nebo se věnoval manažerskému poradenství, v rámci, kterého řídil transformační projekty napříč Evropou.
Ředitel obsahu
Igor Kalaš působí ve společnosti Seznam.cz na pozici ředitele obsahu a je zodpovědný za rozvoj a provoz služeb Stream.cz, Proženy.cz a Garáž.cz. V Seznamu začínal na pozici Senior Business Development Managera, ve které měl na starosti rozvoj obchodních příležitostí pro českou internetovou jedničku. Ve volném čase rád hraje squash a jezdí na kole.
Vedoucí projektu
Vedoucí projektu DVTV, předtím editor Událostí, komentářů a dramaturg pořadu 168 hodin v České televizi, ještě předtím redaktor, moderátor a editor českého vysílání BBC v Praze i Londýně. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a public policy na Hertie School of Governance v Berlíně.
Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.