Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Program

Program

Moderuje Vladimír Rejlek

11:30 - 11:50

Jak on-line reklama přivádí zákazníky na kamennou pobočku

Seznam.cz a Sconto vám společně přinášejí návod, jak využít internetovou reklamu nejen k objednávkám na internetu, ale jak s její pomocí přivést lidi na prodejnu, kde nakoupí za několikanásobně vyšší hodnotu než na internetu. Vytváří se tak skvělá synergie mezi e-shopem a prodejnami. Předvedou a dokážou vám ROPO efekt v praxi.

Pavlína Šedivá Pavlína Šedivá

Vedoucí marketingu

Sconto Nábytek

Pavlína Šedivá

Pavlína pracuje v marketingu již 15 let, z toho 11 let ve společnosti SCONTO Nábytek, kde má zodpovědnost za kompletní online i offline marketingové aktivity firmy. V roce 2011 rozjela pro SCONTO Nábytek i e-shop, který nyní dělá několik set milionové obraty a každým rokem dvouciferně roste.

David Začal David Začal

Oblastní manažer VIP

Seznam.cz

David Začal

Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už jedenáctý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po manažera oddělení. Na té je zodpovědný za vedení cca 70členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování odvislého od práce s daty. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, content marketingu, RTB, rich medií apod.

11:55 - 12:15

Kampaň DE:CLONE by Toni & Guy: Nebuď klon!

Kampaň vycházející z positioningu značky Toni & Guy „Buď IN od hlavy až k patě“ s navazujícím unikátním fashion pop-up store eventem DE:CLONE by Toni & Guy. Jak na takový event přivést prostřednictvím sociálních médií přes 3.000 lidí, když se nejedná o food festival? Jakou zvolit strategii cílení, nasazení kreativ, jak komunikaci optimalizovat?

Pavla Maříková Pavla Maříková

Brand Building Manager Deodorants Rexona & Dove CZ/SK (former BB Hair (Toni & Guy, Dove, Timotei)

UNILEVER ČR

Pavla Maříková

Poslední tři roky pracuji jako brand manažer ve společnosti Unilever. Dříve na kategorii Hair (Dove, Toni & Guy, Timotei). Nyní na kategorii Deodorants (Dove, Rexona). Mám více než deset let zkušeností v oblasti event managementu a brand marketingu, jak na straně agentury, tak na straně klienta. Lokální a mezinárodní exekuci nejrůznějších eventů, festivalů a marketingových projektů. V posledních letech se v marketingu úzce zaměřuji na digital marketing a nové technologie. V roce 2014 jsem například vyhrála start-up soutěž v Seznam.cz, kde jsem vedla oddělení events & promotions.

Jan Ryšánek Jan Ryšánek

Social ads specialist

H1.cz

Jan Ryšánek

Tvořit kampaně s myšlenkou a jasně měřitelným cílem - to je profesní filosofie Honzy Ryšánka. Po roční zkušenosti na pozici Junior Web Analyst nastoupil v létě 2015 do H1.cz, kde zastává pozici Social Ads Specialist. Kampaně na Facebooku a Instagramu pro klienty nejen strategicky plánuje, ale stará se i o jejich exekuci a vyhodnocování. Mezi jeho největší klienty patří společnosti UNILEVER, Ford a Nike. Pokročilou práci s placeným obsahem na sociálních sítích učí i jako lektor na pravidelných školeních.

Petr Tichý Petr Tichý

Head of Digital Strategy

Mindshare

Petr Tichý

Po dokončení studia na VŠE před necelými pěti lety tak trochu náhodou zavítal do mediální agentury Mindshare, kde začal surfovat na vlnách digitálního marketingu a věří, že bude pokračovat, dokud všechny ty internety a počítače nezakážou. V současné chvíli má na starosti digitální komunikaci značek Ford, AXE, Ubisoft či Red Bull… a samozřejmě Toni&Guy.

12:20 - 12:40

Data driven strategy: využití dat v online kampaních ČSOB

Budoucnost online reklamy je v datech. Třeba těch z vlastního CRM, jejichž využití v kampaních je pro nás letos velká výzva. Programatická reklama skutečně funguje a investice do ní dál porostou. Alespoň u nás v ČSOB. A rich media formáty, full adserving, cross device cílení a další novinky tento proces ještě urychlí. Zavádění nových technologií, ale předpokládá také připravenost ze strany publisherů. Když ti sami hybateli nejsou, je potřeba vzít s mediální agenturou iniciativu do vlastních rukou.

Tomáš Žlůva Tomáš Žlůva

Media Manager

ČSOB

Tomáš Žlůva

V online marketingu se pohybuje již 10 let. Začínal v mediální agentuře OMD, následně se přesunul do mediální agentury Mindshare, kde po několika letech převzal kormidlo digitálního oddělení agentury. Poté se přesunul do mediálního domu Sanoma, kde řídil jeho online divizi a marketing, aby následně zakotvil na pozici mediálního managera v ČSOB. Několik let byl také součástí metodologické komise a výkonné rady SPIRu a v průběhu svého působení v Sanomě byl také jedním ze zakládajících členů sdružení CPEx.

12:45 - 13:45

Oběd

13:55 - 14:15

Brandové kampaně v číslech: jak a proč je měřit

Když chcete dělat opravdu dobré brandové kampaně, potřebujete měřit jejich dopad. A to je problém. Dostupné měřící nástroje mají totiž svoje limity. Nejsou tak přesné, jak by bylo třeba. V Go.Direct jsme se s tím nesmířili a vyvinuli proto vlastní nástroj, který ostatní řešení o hlavu převyšuje. Podívejte se, jak je možné díky propojení datové platformy s výzkumným panelem vyhodnocovat digitální kampaně až na úroveň dopadu na konkrétní uživatele a optimalizovat dlouhodobou strategii vzhledem k cílům konkrétního brandu.

Zuzana Bergrová Zuzana Bergrová

CEO

Go.Direct

Zuzana Bergrová

Zuzana Bergrová vede od roku 2015 mediální agenturu Go.Direct, která se specializuje na plánování kampaní s důrazem na budování značky. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank, Remy Cointreau nebo Maspex. Do Go.Direct přešla v prosinci 2015 z výkonnostní mediální agentury Red Media, kde působila jako Digital Media Planner.

14:20 - 14:40

Jak měříme a neměříme online a sociální sítě?

Značky mají k dispozici téměř nepřeberné množství dat o výsledcích svého působení v online prostředí a na sociálních sítích. Pro vyhodnocování toho, zda se jim daří nebo nedaří, pak berou některá konkrétní čísla, srovnávají je s předem nastavenými KPIs a z toho usuzují na úspěch či neúspěch. Cílem prezentace je představit běžnou praxi, nad některými metrikami si trochu zapolemizovat a možná i mírně zpochybnit jejich relevanci a v neposlední řadě také navrhnout, jak se třeba na některé věci z pohledu čísel a dat dívat jinak.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Social Media & Digital Consultant

ADison

Jakub Křenek

Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.

14:45 - 15:05

E-mailová kampaň, která pomohla o 211 % zvýšit tržby na prodejně

Žádný jiný online marketingový kanál nedokáže s takovou mírou personalizace oslovit členy věrnostního programu, jako e-mail. Case study Tescomy o tom, jak díky chytrému využití zákaznických dat a chování a marketingové automatizaci pomohl e-mail zvýšit tržby v kamenných prodejnách.

Jan Penkala Jan Penkala

CEO

Alza.cz

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 70 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 15 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 3 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu @inteligentemail nebo na blogu společnosti ACOMWARE

Radim Roženek Radim Roženek

Vedoucí online obchodu

TESCOMA

Radim Roženek

Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.

15:10 - 15:40

Coffee break