Marketingové služby a služby Big dat poskytuje O2 pod společnou značkou O2 Media. O2 Media nabízí zákazníkům mediální produkty a hledá nejkomplexnější řešení pro firmy s využitím Big Dat. V rámci mediálních produktů nabízí tým obchodníků podle potřeb klientů cílené reklamní kampaně, kam patří SMS a MMS kampaně, lokalizační SMS a MMS, emailové rozesílky, přílohy k fakturám, online reklama nebo reklama prostřednictvím O2 TV. O2 Media rovněž vytváří produkty, založené na Big Datech, se kterými pracuje. O2 má 5 miliónu SIM karet, milión internetových přípojek a 220 tisíc zákazníků O2 TV a díky této databázi zákazníků, tak tým Big Data přichází s unikátními produkty, kdy na míru vytváří analýzy a produkty určené pro soukromý i veřejný sektor nebo podklady pro mediální kampaně. Co je důležité zmínit, že žádná data firma neposkytuje třetím stranám. Výstupem jsou vždy agregované statistiky. Pro více informací nás navštivte na www.O2Media.cz.
Společnost Oracle byla založena v roce 1977 a dnes zaměstnává ve 145 zemích světa přes 136 tisíc lidí. Svým více než 400 tisícům zákazníků - včetně 100 firem z žebříčku Fortune 100 - nabízí kompletní a plně integrovaný soubor cloudových aplikací, platformových služeb a integrovaných systémů.
Oracle Marketing cloud nabízí soubor aplikací pro marketéry, které slouží k přesné segmentaci zákazníků a sledování jejich digitálního chování.
Zacilte své zákazníky pomocí mailingu, reklam na sociálních sítích, kontinuálnímu sběru a obohacování dat a propracované marketingové automatizaci s pomocí nejlepších a ověřených nástrojů na trhu.
Adform je jednou z vedoucích technologických společností v oblasti digitální reklamy na světě. Založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky ve 23 zemích v Evropě, Severní Americe, jižní Africe, na Blízkém východě a v oblasti Asie a Tichomoří. Celosvětově pro ni pracuje více než 850 zaměstnanců. Adform poskytuje otevřené technologické řešení, které propojuje zadavatele reklamy s vydavateli, a umožňuje obchodovat digitální reklamu prostřednictvím programatických platforem.
Společnost HyperMedia a.s. působí na trhu již 15 let a z hlediska návštěvnosti se řadí do TOP desítky. Patří mezi profesionály ve světě online reklamy. Pomáhá svým klientům s oslovením potencionálních zákazníků napříč celým českým internetem, a to nejen díky svým vlastním portálům (např. inzertní portál HyperInzerce.cz, realitní portál HyperReality.cz), ale i desítkám zastupovaných portálů a programatickou reklamou, kdy lze velmi přesně cílit na konkrétní vybrané skupiny uživatelů.
Více o společnosti na www.hypermedia.cz.
Jsme digitální mediální agentura. Zaměřujeme se na poskytnutí mediálního výkonu a maximalizaci ROI. Naším posláním je pomoci klientům využít nejnovější digitální a výkonnostní média k naplnění jejich cílů a zajistit tak růst jejich byznysu. Přinášíme klientům efektivní řešení na lokální i globální úrovni díky pomoci znalostí z celosvětové sítě NEO@Ogilvy.
Od roku 2011 měníme svět mediálního plánování. Daty a přístupem. Jsme digitální mediální agentura pro firmy, které chtějí budovat značku a zvyšovat prodeje. Loni jsme se stali součástí skupiny Publicis Groupe, motivace pro naší práci ale zůstává pořád stejná: úspěch a spokojenost klientů. Mezi ně patří ČSOB, Remy Cointreau, Karlovarské minerální vody, Makro nebo J&T Banka.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.
STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na
webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata,
přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě
informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery
společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet
Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích,
nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a
životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY
Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.