Václav Nekvapil vede od roku 2010 českou pobočku mezinárodní poradenské firmy CEC Government Relations. Ta již přes dvacet let v zemích střední Evropy pomáhá globálním i lokálním firmám vyrovnávat se s nástrahami regulace a zlepšovat spolupráci mezi byznysem, politiky a veřejnou správou. Vystudoval politologii na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy a veřejnou správu a diplomacii na École Nationale d´Administration (ENA) ve Francii. Před nástupem do CEC působil v neziskovém sektoru (Asociace pro mezinárodní otázky), ve státní správě (Úřad vlády, Parlament) a v oblasti politického marketingu. Hovoří anglicky, francouzsky a německy. Mezi jeho záliby patří literatura, sport, cestování, divadlo – a nově i letectví.
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.
Absolvovala jsem novinářskou fakultu Moskevské Státní Univerzity Mezinárodních Vztahů, působila jsem ve sféře migrace a lidských práv a pak jsem se dost nečekaně ocitla v prostředí internetové reklamy. Tato sféra mě velice inspiruje a je pro mne jistým krokem dopředu. V současné chvíli pracuji jako projektová manažerka ve společnosti Adnow, jež se zaměřuje na nativní reklamu na Internetu. Zabývám se vypracováním strategií šíření nativního reklamního obsahu v Česku a na Slovensku a vybudováním spolupráce s velkými mediálními agenturami Česka a Slovenska.
Development Manager for Native Advertising Campaigns in the Czech Republic and Slovakia
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2.
Zuzana Bergrová vede od roku 2015 mediální agenturu Go.Direct, která se specializuje na plánování kampaní s důrazem na budování značky. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank, Remy Cointreau nebo Maspex. Do Go.Direct přešla v prosinci 2015 z výkonnostní mediální agentury Red Media, kde působila jako Digital Media Planner.
Michal Bláha podniká v IT oborech přes 25 let a za tu dobu založil několik českých a zahraničních start-upů (Atlas.cz, Vizrea, Feedbando a další). V posledních letech se věnuje i webům státní správy. Stojí například za službami HlidacEET.cz nebo HlidacSmluv.cz, za který byl oceněn Křišťálovou lupou za nejlepší veřejně prospěšný projekt.
Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český a slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. V roce 2012 uvedl na českém trhu crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN samostatně vyvinul. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur.
Adéla Faladová absolvovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v roce 1993, v roce 2011 získala tamtéž titul JUDr. Od roku 2001 pracuje v odboru autorského práva Ministerstva kultury, od roku 2005 jako zástupce ředitele odboru (v současnosti jde o samostatné oddělení autorského práva). Pravidelně zastupuje Českou republiku v zahraničí (např. na Pracovních skupinách Rady EU nebo ve Stálém výboru pro autorské právo a práva s ním související Světové organizace duševního vlastnictví. V roce 1994 byla Úřadem průmyslového vlastnictví publikována její diplomová práce věnovaná problematice nakladatelských smluv. Od té doby vydala v různých periodikách řadu článků a statí věnovaných autorskému právu. Je externí spolupracovnicí Ústavu autorského práva, práv průmyslových a práva soutěžního Právnické fakulty Univerzity Karlovy, pravidelně přednáší v Institutu průmyslově právní výchovy Úřadu průmyslového vlastnictví a pravidelně přednáší pro různé kulturní a vzdělávací instituce.
Jako obchodní a marketingový ředitel působí v MEDIANu od roku 2016, před tím 2 roky v pozici Senior Account managera. V marketingovém výzkumu, výzkumu trhu a médií se pohybuje již 10 let. Má za sebou bohaté zkušenosti ve výzkumných agenturách, médiích i u koncových klientů. Dlouhodobě se specializuje na analýzu mediálního chování a měření efektivity mediálních kampaní, jejich optimalizaci na zásah i marketingové a prodejní efekty. V MEDIANu zaštiťuje po klientské stránce crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN uvedl na trh v roce 2012 a od té doby ho na českém trhu dále rozvíjí.
Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová Lupa za Webové a mobilní projekty ČT. V roce 2011 získal cenu Inovátor roku od společnosti Innovatio Česká republika.
Michal Girgle se pohybuje v telekomunikacích již 10 let, většinu své kariéry u operátora O2 Czech Republic. V posledních letech se věnuje tématu Big Data, vybudoval první telco Big Data team u nás i v zahraničí. Po svém návratu z jeden a půl letého kontraktu pro dánský Telenor, v lednu 2016 nastoupil zpět do O2 a to na pozici manažera „O2 Media a Big data“.
V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.
Andrea začínala v českém Googlu v marketingu, kde měla na starost sociální platformu Google+ a později i YouTube. Vedla první open-air festival Utubering zaměřený na generaci Z a nové celebrity - YT tvůrce. Před rokem si založila agenturu WeDigital, která se věnuje online video marketingu, YouTube a spolupráci s influencery. V roce 2016 byla zodpovědná za obsahovou strategii YouTube kanálu Český Olympijský tým, který se stal největším sportovním kanálem v ČR. Nadále externě spolupracuje s Googlem a školí jako Google certifikovaný trenér kreativní agentury na českém a slovenském trhu.
Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.
Dorota vede Online Marketing and Sales v O2. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci v online, včetně Sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, Extra výhody a Datomat.
11 let v branži, 9 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.
Constantine se věnuje mediálnímu byznysu už od raných 90. let, kdy zahájil svou kariéru. Pracoval pro Lambrakis Press (93–96) jako vedoucí elektronických publikací (což v době předinternetové znamenalo audiotext!) a v pařížské Světové asociaci novin (96–2000) jako ředitel služeb pro členy. V průběhu posledního desetiletí byl členem rad předních řeckých firem, kterým radil s digitální strategií, obchodním rozvojem, firemní komunikací a rozvojem značek.
Protože práce v různých sdruženích umí být návyková, Constantine je dodnes aktivní v obchodních subjektech: v roce 2001 se stal zakladatelem IAB Řecko a v roce 2002 spoluzakladatelem IAB Evropa. Od května 2013 je předsedou představenstva IAB Evropa. Také zastává pozici poradce v OPA Evropa, kde spolupracuje s vybranou skupinou poskytovatelů prémiového obsahu na programu „osvědčených postupů v digitálním publikování
Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.
V online publishingu začal podnikať ešte na strednej škole. 12 rokov pracoval pre top2 slovenského online publishera Zoznam.sk, z toho 8 rokov ako šéf produktového oddelenia. Momentálne riadi slovenskú a českú pobočku Strossle.com, content recommendation platforma zameraná na personalizáciu a native ads.
Zbyněk Loebl je vedoucí oddělení práva ICT v a of counsel v PRK Partners. Zbyněk má zkušenosti z oblasti ochrany osobních údajů v Česku i v zahraničí. V Česku zastupoval řadu firem a institucí v průběhu inspekcí ÚOOÚ, dále vedl projekty v této oblasti ve Francii a Německu. Byl rovněž aktivním členem týmu pověřence (DPO) ve velké německé skupině. Zbyněk byl několik let členem rozkladové komise předsedy ÚOOÚ a také je jedním ze dvou zakladatelů a bývalý CEO společnosti Youstice - pionýrského podniku v oblasti online řešení sporů (Online Dispute Resolution neboli ODR). Jde o univerzální systém pro řešení zákaznických stížností kdekoliv na světě. Zbyněk současně působil jako právník tohoto start-upu.
Právník/specialista na právo ICT
Václav Mach je členem představenstva ICT unie, místopředsedou výboru Spolku pro ochranu osobních údajů, členem Rady České společnosti pro systémovou integraci, členem expertní komise pro ICT při Svazu průmyslu a dopravy, komise pro veřejnou správu SPIR, členem Amcham a aktivně se podílí na činnosti dalších profesních organizací při tvorbě nové legislativy pro ICT a digitální ekonomiku. Vystudoval ČVUT a moderní management na CMC - Czech Management Centre v Čelákovicích. Profesní dráhu zahájil v oblasti telekomunikací. Působil jako marketingový manažer ve společnosti Eurotel Praha. Ve společnosti ČESKÝ TELECOM se podílel na reklamní kampani ke změně značky a implementaci nové firemní strategie po vstupu zahraničního partnera. Stál u vzniku prvního alternativního telekomunikačního operátora, společnosti Aliatel. Působil na různých manžerských postech ve společnostech Český Mobil, Oskar Mobil a Vodafone Czech Republic. Ve společnosti Microsoft zodpovídá jako ředitel pro vnější vztahy za legislativní oblast v regionu střední a východní Evropy, včetně ČR.
Ředitel pro vnější vztahy v regionu střední a východní Evropy
Poslední tři roky pracuji jako brand manažer ve společnosti Unilever. Dříve na kategorii Hair (Dove, Toni & Guy, Timotei). Nyní na kategorii Deodorants (Dove, Rexona). Mám více než deset let zkušeností v oblasti event managementu a brand marketingu, jak na straně agentury, tak na straně klienta. Lokální a mezinárodní exekuci nejrůznějších eventů, festivalů a marketingových projektů. V posledních letech se v marketingu úzce zaměřuji na digital marketing a nové technologie. V roce 2014 jsem například vyhrála start-up soutěž v Seznam.cz, kde jsem vedla oddělení events & promotions.
Brand Building Manager Deodorants Rexona & Dove CZ/SK (former BB Hair (Toni & Guy, Dove, Timotei)
Ashu Matura se v odvětví digitálního marketingu pohybuje již více než 25 let. V současné době v Adformu zastává pozici Produktového ředitele Audience Base/DMP. Do společnosti Adform nastoupil v březnu 2016, po působení u poskytovatele SSP řešení, společnosti MADS, kde byl jedním ze zakladatelů.
V předchozích letech Ashu Mathura působil v čele společností zabývajících se mobilními hrami (2002), mobilní reklamou (2006), programatickou (2013) a nativní reklamou (2014). Některé z nich přinesly velké úspěchy, některé byly neuvěřitelné jízdy, některé byly nezbytné „poučné zkušenosti“. Přes to všechno, ať už jako CEO, zakladatel, manažer, poradce, trenér, nebo investor, Ashu zůstal neúnavným profesionálem s vášnivou touhou pracovat s pozitivními, tvůrčími, podnikavými lidmi a stejně tak i s nejmodernějšími technologiemi.
Luděk Motyčka působí ve společnosti Google od roku 2010. Ve vrcholovém managementu se pohybuje již přes deset let. Pracoval například ve firmách McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance a.s, díky čemuž má bohaté manažerské zkušenosti nejen z IT/TELCO oblasti, ale i z finančního sektoru. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde svoje studium završil titulem Ph.D. v oboru marketing. Hovoří anglicky, polsky a německy. Mezi jeho záliby patří především rodina, sport a živá hudba.
Head of Marketing Czech Republic
Peter pracuje jako manažer nativní reklamy pro vydavatelství Petit Press. Založil a řídil obsahové studio SME Creative, předtím založil portál Fičí.sk. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Komenského v Bratislavě. Během studia žurnalistiky pracoval jako redaktor v anglické sekci Slovenského rozhlasu, také editoval áno! online magazín.
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 70 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 15 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 3 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu @inteligentemail nebo na blogu společnosti ACOMWARE
Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.
Ochranou soukromí a osobních údajů v téměř všech oblastech zpracování dat se zabývá více než 15 let, se zvláštním zalíbením i respektem k technologiím. V současné době je ředitelem správní sekce Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu.
Ředitel právního úseku
Jonathan Ross je pro Oracle hlasatelem marketingové automatizace. Má za sebou více než osm let zkušeností s digitálním marketingem a přesto, či právě proto, nesnáší emaily a reklamy, které mu vlastně nic vhodného nenabízí. Proto se rozhodl pracovat pro společnost, která vytváří prozákaznická řešení a štastné zákazníky.
Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.
Tvořit kampaně s myšlenkou a jasně měřitelným cílem - to je profesní filosofie Honzy Ryšánka. Po roční zkušenosti na pozici Junior Web Analyst nastoupil v létě 2015 do H1.cz, kde zastává pozici Social Ads Specialist. Kampaně na Facebooku a Instagramu pro klienty nejen strategicky plánuje, ale stará se i o jejich exekuci a vyhodnocování. Mezi jeho největší klienty patří společnosti UNILEVER, Ford a Nike. Pokročilou práci s placeným obsahem na sociálních sítích učí i jako lektor na pravidelných školeních.
Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.
Na pozici mediálního manažera působí v O2 Czech Republic od roku 2015. V oblasti marketingové komunikace a mediálního plánování se pohybuje 10 let. Kariéru nastartoval v mediální agentuře OMD. V roce 2013 stál u vzniku digitální agentury Magnas Media a Magnas Performance. Dlouhodobě se zaměřuje na efektivitu mediálního plánování a synergii jednotlivých mediálních kanálů, jejich konkrétní roli v mediálním mixu a jejich atribuci na cílovém efektu kampaně. V O2 Czech Republic má na starosti tvorbu a implememntaci mediální strategie pro celé portfolio produktů.
Štefan se už od střední školy zabývá bezpečností. Jeho hlavní oblast zájmu v posledních letech je průnik mezi bezpečností a soukromím. Kvůli postupné erozi práv lidí v této oblasti založil spolu s Pavlem Růžičkou a Markem Seberou DBaS – iniciativu, která si klade za cíl zlepšovat jak bezpečnost, tak hlavně soukromí všech lidí v České republice v digitálním prostoru. Vedle této své dobrovolné činnosti pak také v současné době pracuje na plný úvazek v oblasti počítačové bezpečnosti.
Pavlína pracuje v marketingu již 15 let, z toho 11 let ve společnosti SCONTO Nábytek, kde má zodpovědnost za kompletní online i offline marketingové aktivity firmy. V roce 2011 rozjela pro SCONTO Nábytek i e-shop, který nyní dělá několik set milionové obraty a každým rokem dvouciferně roste.
Kamil Tichý je absolventem oboru informatiky na Vojenské akademii v Brně, Fakulty letectva a protivzdušné obrany a studijního programu MBA vysoké školy CEVRO Institut v oboru Management a kybernetická bezpečnost. V rámci Ministerstva obrany zastával 15 let různé posty spojené s bezpečností informačních systémů. Několik posledních let se věnuje oblasti kybernetické bezpečnosti a obrany. V současné době působí na pozici zástupce ředitele Národního centra kybernetických sil.
Po dokončení studia na VŠE před necelými pěti lety tak trochu náhodou zavítal do mediální agentury Mindshare, kde začal surfovat na vlnách digitálního marketingu a věří, že bude pokračovat, dokud všechny ty internety a počítače nezakážou. V současné chvíli má na starosti digitální komunikaci značek Ford, AXE, Ubisoft či Red Bull… a samozřejmě Toni&Guy.
Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.
Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už jedenáctý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po manažera oddělení. Na té je zodpovědný za vedení cca 70členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování odvislého od práce s daty. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, content marketingu, RTB, rich medií apod.
Zdeněk Zajíček absolvoval Právnickou fakultu UK. V letech 1996 až 1998 byl poslancem Poslanecké sněmovny. Od roku 1999 do roku 2002 byl ředitelem Magistrátu Hlavního města Prahy V letech 2006 až 2009 působil jako náměstek ministra vnitra odpovědný za veřejnou správu, informatiku, legislativu a archivnictví. Je mimo jiné autorem projektu Czech POINT. Poté působil také jako náměstek ministryně spravedlnosti a od roku 2010 do roku 2013 jako náměstek ministra financí opět s působností v oblasti ICT. Zdeněk Zajíček se podílel na vzniku Rady pro informační společnost a konkurenceschopnost, kterou následně i vedl. Nyní působí jako samostatný advokát a je rozhodcem stálého Rozhodčího soudu při Hospodářské a Agrární komoře.Od března 2016 je prezidentem ICT UNIE.
Prezident
V online marketingu se pohybuje již 10 let. Začínal v mediální agentuře OMD, následně se přesunul do mediální agentury Mindshare, kde po několika letech převzal kormidlo digitálního oddělení agentury. Poté se přesunul do mediálního domu Sanoma, kde řídil jeho online divizi a marketing, aby následně zakotvil na pozici mediálního managera v ČSOB. Několik let byl také součástí metodologické komise a výkonné rady SPIRu a v průběhu svého působení v Sanomě byl také jedním ze zakládajících členů sdružení CPEx.