Moderuje Tomáš Řehák
Nikdo nemá rád nevyžádanou reklamu. Ani Oracle. Proto jsme vymysleli řešení, které publisherům umožní poskytovat správný obsah správnému publiku. A výsledky? Skvělé!
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Marketing Automation Concierge for Marketing and IT Proffessionals
Jonathan Ross je pro Oracle hlasatelem marketingové automatizace. Má za sebou více než osm let zkušeností s digitálním marketingem a přesto, či právě proto, nesnáší emaily a reklamy, které mu vlastně nic vhodného nenabízí. Proto se rozhodl pracovat pro společnost, která vytváří prozákaznická řešení a štastné zákazníky.
V dnešní době jsme obklopeni obrazovkami. Většina z nás vlastní mobil, tablet, počítač a televizi. Víc než 90 % obsahu je konzumováno skrz obrazovky. Během sledování televize běžně čteme zprávy na telefonu. Co to znamená pro svět reklamy? Jak toho mohou inzerenti využít? Jaké možnosti multiscreen nabízí dnes a co můžeme očekávat v nejbližších letech?
Head of product development
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2.
Narůstající vliv display i programmatic kampaní v onlinu, které dokáží jednoduše reportovat množství impresí či prokliků, otevírá nový prostor v plánování reklamních kampaní a sestavování účinného mediamixu.
Dvě klíčové otázky, které si klade každý planner jsou, zda a do jaké míry využít kombinaci klasických TV spotů a právě online video reklamy a nakolik propagovat produkt samotný, nebo naopak posilovat klíčové parametry značky, která pro zákazníky v rozhodovacím procesu funguje jako účinná mentální zkratka.
MEDIAN se s O2 zaměřil na oba aspekty mediálního plánování při vyhodnocení kampaně spojující nový mobilní tarif od O2 pro mladé s digitální službou SPOTIFY. Klíčová byla efektivita jednotlivých mediálních kanálů ve vztahu k zásahu i hlavním marketingovým cílům kampaně. Využití elektronických crossmediálních dat adMeter 1 000 přináší nový pohled na vyhodnocení účinnosti mediálních kampaní.
CEO
Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český a slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. V roce 2012 uvedl na českém trhu crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN samostatně vyvinul. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur.
Obchodní a Marketingový ředitel, Analytik
Jako obchodní a marketingový ředitel působí v MEDIANu od roku 2016, před tím 2 roky v pozici Senior Account managera. V marketingovém výzkumu, výzkumu trhu a médií se pohybuje již 10 let. Má za sebou bohaté zkušenosti ve výzkumných agenturách, médiích i u koncových klientů. Dlouhodobě se specializuje na analýzu mediálního chování a měření efektivity mediálních kampaní, jejich optimalizaci na zásah i marketingové a prodejní efekty. V MEDIANu zaštiťuje po klientské stránce crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN uvedl na trh v roce 2012 a od té doby ho na českém trhu dále rozvíjí.
Media Manager
Na pozici mediálního manažera působí v O2 Czech Republic od roku 2015. V oblasti marketingové komunikace a mediálního plánování se pohybuje 10 let. Kariéru nastartoval v mediální agentuře OMD. V roce 2013 stál u vzniku digitální agentury Magnas Media a Magnas Performance. Dlouhodobě se zaměřuje na efektivitu mediálního plánování a synergii jednotlivých mediálních kanálů, jejich konkrétní roli v mediálním mixu a jejich atribuci na cílovém efektu kampaně. V O2 Czech Republic má na starosti tvorbu a implememntaci mediální strategie pro celé portfolio produktů.
Ukázka využití e-commerce řešení u ne typického e-commerce hráče, které zajistilo zobrazování reklam dle aktualizované obchodní nabídky klienta, zároveň při synchronizaci s TV reklamou.
Prague Office Director
Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.
Konkrétní příklady a nápady, jak aplikovat “audience first strategy” k vytváření, optimalizaci a porozumění cílovým skupinám v rámci programatických kampaní.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Product Director Audience Base
Ashu Matura se v odvětví digitálního marketingu pohybuje již více než 25 let. V současné době v Adformu zastává pozici Produktového ředitele Audience Base/DMP. Do společnosti Adform nastoupil v březnu 2016, po působení u poskytovatele SSP řešení, společnosti MADS, kde byl jedním ze zakladatelů.
V předchozích letech Ashu Mathura působil v čele společností zabývajících se mobilními hrami (2002), mobilní reklamou (2006), programatickou (2013) a nativní reklamou (2014). Některé z nich přinesly velké úspěchy, některé byly neuvěřitelné jízdy, některé byly nezbytné „poučné zkušenosti“. Přes to všechno, ať už jako CEO, zakladatel, manažer, poradce, trenér, nebo investor, Ashu zůstal neúnavným profesionálem s vášnivou touhou pracovat s pozitivními, tvůrčími, podnikavými lidmi a stejně tak i s nejmodernějšími technologiemi.
Header bidding je v programatickém světě aktuálně jedním z největších buzzwordů. Pojďme se podívat, jaké přínosy a hrozby nabízí tato technologie z pohledu médií, inzerentů i celého ekosystému.
Ředitel
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.
Nějakou tu nablejskanou prezentaci datově orientovaného marketingu jsme viděli všichni. Několikrát. Připravenou ji má každý dobrý datový analytik, CRM specialista nebo obchoďák konzultační firmy. Ale co když o práci s daty v marketingu promluví člověk, ehm, z marketingu? Trocha strašení, trocha zkušeností, trocha inspirace a pro marketéry malý průvodce velkými daty jako bonus.
Online marketing
Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.