Moderuje Helena Šulcová
Moderátorka
Stát, komerční firmy a uživatelé vyostřují zápas o to, kudy povede čára soukromí, uživatelské přívětivosti, byznysové efektivity, státní kontroly a občanských svobod. Jen při plném nasvícení rizik, přínosů a technologických detailů jsme schopni pochopit, co je ve hře a na jakou stranu se postavit.
Říkat, že rychlost změn v digitálním ekosystému se zvyšuje, je rozhodně klišé, jenže zároveň je to naprostá pravda. Důkladné zkoumání trendů a otázek pro (velmi) blízkou budoucnost má tedy opodstatnění a můžeme diskutovat o celé řadě témat: od publika po obsah, od distribuce po zpeněžení služeb, od návratnosti investic po ukazatele výkonnosti.
Prezentace bude v anglickém jazyce.
aneb Jak necháváte 60 % svého provozu někomu, koho ani neznáte. Duopol Googlu a Facebooku nás ohrožuje jako vydavatele, agentury, inzerenty i jako zákazníky.
Prezentace bude v anglickém jazyce.
Při mediálním plánování se přihlíží při rozdělení komunikačního rozpočtu i k tomu, jak je aktivní konkurence zadavatele v různých mediatypech. Internet je přitom ve stávajícím monitoringu reklamy výrazně podhodnocen. Je tak menší tlak na to, aby šlo při mediálním plánování více peněz do Internetu. Co se s tím dá udělat?
Televize a její obchodní modely jsou nejdiskutovanější mediální položkou v rámci digitální a internetové revoluce. Online média, sociální sítě, nové služby jako Netflix výrazně rostou. Televize ale paradoxně roste také. Co ovlivňuje růst televize a proč její síla neklesá? Prezentace představí fenomény sdíleného sledování, živého zážitku, sociální komunikace a multiscreeningu a multitaskingu, nové formy televizního zážitku jako výrazný prvek vedle rozvíjejícího se online světa na internetu. Jsou si online a televize souzeni ke koexistenci, která je a bude prospěšná oběma mediatypům? V čem může online pomoct televize a naopak? Je pravděpodobnější konvergence nebo koexistence? Fragmentace trhu bude růst a bude tvrdší než nyní, existuje ale spojnice, která trend zastaví a bude stabilizovat trh, jako jej v minulosti stabilizovaly nástupy filmu, rádia nebo televize?
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak je možné využít velká data, které jsou generována miliony interakcí nás všech v každodenním životě? Nejen o marketingu ale hlavně o rozhodnutích, které umožňují anonymizovaná data a o tom, jak mění pohled na každodenní život. Dozvíte se, proč pojem “big data” není o všudy přítomném a vše vědoucím “big brotheru” a jako bonus Vám ukážeme konkrétní použití v kampani.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Rádi bychom prezentovali komplexní pohled na influencer marketing, jako součásti mediálního plánování a marketingové komunikace značek, včetně návratnosti jednotlivých kampaní. Naše prezentace ukazuje, jaké možnosti spolupráce s influencery nabízí a ilustruje to na reálném příkladu kampaně značky Google Play.
Digitální obsah nelze jen vytvářet, musí se i aktivovat a to mediálně, tedy placeně, jinak nemá smysl ho dělat. Stejně tak je důležité vyhodnocovat jeho přínos, ideálně na byznys, ano, někdy to lze. A pokud to možné není, tak se musí nastavit správné cíle (KPIs), které obsah vyhodnocují, aby se investice do něj vyplatily.
Nezávislý konzultant digitální strategie
Proč mediální agentury se stále více stávají záležitostí minulosti? Jaké nové trendy přináší nativní reklama v období již prokouknutých tradičních reklamních formátu? Klasické mediální agentury a nativní reklama - spolupráce nebo konkurence? Nativní reklama skoro všude dobývá online svět - proč je v Česku stále nepopulární?
Development Manager for Native Advertising Campaigns in the Czech Republic and Slovakia
Případové studie, jak podle marketingových briefů připravit čtenářsky zajímavý sponzorovaný obsah, který nadchne klienty a splní jejich cíle.