Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Program

Program

Moderuje Helena Šulcová

9:00 - 9:15

Zahájení konference

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Helena Šulcová Helena Šulcová

Moderátorka

9:15 - 9:45

Boj o internetovou duši

Stát, komerční firmy a uživatelé vyostřují zápas o to, kudy povede čára soukromí, uživatelské přívětivosti, byznysové efektivity, státní kontroly a občanských svobod. Jen při plném nasvícení rizik, přínosů a technologických detailů jsme schopni pochopit, co je ve hře a na jakou stranu se postavit.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Deník N

9:50 - 10:20

Příštích 18 měsíců: klíčové trendy a strategické oblasti v digitálním ekosystému

Říkat, že rychlost změn v digitálním ekosystému se zvyšuje, je rozhodně klišé, jenže zároveň je to naprostá pravda. Důkladné zkoumání trendů a otázek pro (velmi) blízkou budoucnost má tedy opodstatnění a můžeme diskutovat o celé řadě témat: od publika po obsah, od distribuce po zpeněžení služeb, od návratnosti investic po ukazatele výkonnosti.

Prezentace bude v anglickém jazyce.

Constantine Kamaras Constantine Kamaras

Chairman of the Board of Directors

IAB Europe

10:25 - 10:55

Máme zase menší byznys, miláčku!

aneb Jak necháváte 60 % svého provozu někomu, koho ani neznáte. Duopol Googlu a Facebooku nás ohrožuje jako vydavatele, agentury, inzerenty i jako zákazníky.

Prezentace bude v anglickém jazyce.

Filip Kuna Filip Kuna

Managing Director Strossle

Strossle

11:00 - 11:30

Coffee break

11:30 - 11:50

Více peněz do Internetu skrze Admonitoring

Při mediálním plánování se přihlíží při rozdělení komunikačního rozpočtu i k tomu, jak je aktivní konkurence zadavatele v různých mediatypech. Internet je přitom ve stávajícím monitoringu reklamy výrazně podhodnocen. Je tak menší tlak na to, aby šlo při mediálním plánování více peněz do Internetu. Co se s tím dá udělat?

Jiří Vítek Jiří Vítek

CEO

Mindshare

11:55 - 12:15

Přežije televize revoluci onlinu? Bude 21. století dalším stoletím televize?

Televize a její obchodní modely jsou nejdiskutovanější mediální položkou v rámci digitální a internetové revoluce. Online média, sociální sítě, nové služby jako Netflix výrazně rostou. Televize ale paradoxně roste také. Co ovlivňuje růst televize a proč její síla neklesá? Prezentace představí fenomény sdíleného sledování, živého zážitku, sociální komunikace a multiscreeningu a multitaskingu, nové formy televizního zážitku jako výrazný prvek vedle rozvíjejícího se online světa na internetu. Jsou si online a televize souzeni ke koexistenci, která je a bude prospěšná oběma mediatypům? V čem může online pomoct televize a naopak? Je pravděpodobnější konvergence nebo koexistence? Fragmentace trhu bude růst a bude tvrdší než nyní, existuje ale spojnice, která trend zastaví a bude stabilizovat trh, jako jej v minulosti stabilizovaly nástupy filmu, rádia nebo televize?

Milan Fridrich Milan Fridrich

Ředitel programu

Česká televize

12:20 - 12:40

Jak data mění hru

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak je možné využít velká data, které jsou generována miliony interakcí nás všech v každodenním životě? Nejen o marketingu ale hlavně o rozhodnutích, které umožňují anonymizovaná data a o tom, jak mění pohled na každodenní život. Dozvíte se, proč pojem “big data” není o všudy přítomném a vše vědoucím “big brotheru” a jako bonus Vám ukážeme konkrétní použití v kampani.

Michal Girgle Michal Girgle

Head of Media & data management

O2 Czech Republic

Dorota Kajfoszová Dorota Kajfoszová

Manažer, Online Channels & Media

O2 Czech Republic

12:45 - 13:45

Oběd

13:45 - 14:15

Zkoumání lidských zkušeností….. a jejich vliv na výkonnostní marketing

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Chris Stradling Chris Stradling

Content Marketing Manage

Neo@Ogilvy

14:20 - 14:40

Jsou Influenceři budoucnost marketingu

Rádi bychom prezentovali komplexní pohled na influencer marketing, jako součásti mediálního plánování a marketingové komunikace značek, včetně návratnosti jednotlivých kampaní. Naše prezentace ukazuje, jaké možnosti spolupráce s influencery nabízí a ilustruje to na reálném příkladu kampaně značky Google Play.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Chief Strategist

WeDigital

Luděk Motyčka Luděk Motyčka

Head of Marketing Czech Republic

Google

14:45 - 15:05

Aktivace a přínos digitálního obsahu

Digitální obsah nelze jen vytvářet, musí se i aktivovat a to mediálně, tedy placeně, jinak nemá smysl ho dělat. Stejně tak je důležité vyhodnocovat jeho přínos, ideálně na byznys, ano, někdy to lze. A pokud to možné není, tak se musí nastavit správné cíle (KPIs), které obsah vyhodnocují, aby se investice do něj vyplatily.

Martin Brixí Martin Brixí

Nezávislý konzultant digitální strategie

15:10 - 15:40

Coffee break

15:40 - 16:10

Trh nativní reklamy v Česku a ve světě očima cizince

Proč mediální agentury se stále více stávají záležitostí minulosti? Jaké nové trendy přináší nativní reklama v období již prokouknutých tradičních reklamních formátu? Klasické mediální agentury a nativní reklama - spolupráce nebo konkurence? Nativní reklama skoro všude dobývá online svět - proč je v Česku stále nepopulární?

Mariia Andriukhina Mariia Andriukhina

Development Manager for Native Advertising Campaigns in the Czech Republic and Slovakia

Adnow LLP

16:15 - 16:45

Zaujmout čtenáře + potěšit klienta = dobrá nativní reklama

Případové studie, jak podle marketingových briefů připravit čtenářsky zajímavý sponzorovaný obsah, který nadchne klienty a splní jejich cíle.

Peter Nagy Peter Nagy

Manažer nativní reklamy

Petit Press

16:50

Předpokládaný konec konference

17:00 - 0:00

After party v Hale C - Balabenka