Tato akce již proběhla. Zpět na homapege IAC

Program

Program

Moderuje Helena Šulcová

9:00 - 9:15

Zahájení konference

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Helena Šulcová Helena Šulcová

Moderátorka

Helena Šulcová

Helena Šulcová moderovala pořad 20 minut Radiožurnálu a Radiofórum v Českém rozhlase Plus. V minulosti byla také moderátorkou Frekvence 1 či České televize.

9:15 - 9:45

Boj o internetovou duši

Stát, komerční firmy a uživatelé vyostřují zápas o to, kudy povede čára soukromí, uživatelské přívětivosti, byznysové efektivity, státní kontroly a občanských svobod. Jen při plném nasvícení rizik, přínosů a technologických detailů jsme schopni pochopit, co je ve hře a na jakou stranu se postavit.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Deník N

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

9:50 - 10:20

Příštích 18 měsíců: klíčové trendy a strategické oblasti v digitálním ekosystému

Říkat, že rychlost změn v digitálním ekosystému se zvyšuje, je rozhodně klišé, jenže zároveň je to naprostá pravda. Důkladné zkoumání trendů a otázek pro (velmi) blízkou budoucnost má tedy opodstatnění a můžeme diskutovat o celé řadě témat: od publika po obsah, od distribuce po zpeněžení služeb, od návratnosti investic po ukazatele výkonnosti.

Prezentace bude v anglickém jazyce.

Constantine Kamaras Constantine Kamaras

Chairman of the Board of Directors

IAB Europe

Constantine Kamaras

Constantine se věnuje mediálnímu byznysu už od raných 90. let, kdy zahájil svou kariéru. Pracoval pro Lambrakis Press (93–96) jako vedoucí elektronických publikací (což v době předinternetové znamenalo audiotext!) a v pařížské Světové asociaci novin (96–2000) jako ředitel služeb pro členy. V průběhu posledního desetiletí byl členem rad předních řeckých firem, kterým radil s digitální strategií, obchodním rozvojem, firemní komunikací a rozvojem značek.

Protože práce v různých sdruženích umí být návyková, Constantine je dodnes aktivní v obchodních subjektech: v roce 2001 se stal zakladatelem IAB Řecko a v roce 2002 spoluzakladatelem IAB Evropa. Od května 2013 je předsedou představenstva IAB Evropa. Také zastává pozici poradce v OPA Evropa, kde spolupracuje s vybranou skupinou poskytovatelů prémiového obsahu na programu „osvědčených postupů v digitálním publikování

10:25 - 10:55

Máme zase menší byznys, miláčku!

aneb Jak necháváte 60 % svého provozu někomu, koho ani neznáte. Duopol Googlu a Facebooku nás ohrožuje jako vydavatele, agentury, inzerenty i jako zákazníky.

Prezentace bude v anglickém jazyce.

Filip Kuna Filip Kuna

Managing Director Strossle

Strossle

Filip Kuna

V online publishingu začal podnikať ešte na strednej škole. 12 rokov pracoval pre top2 slovenského online publishera Zoznam.sk, z toho 8 rokov ako šéf produktového oddelenia. Momentálne riadi slovenskú a českú pobočku Strossle.com, content recommendation platforma zameraná na personalizáciu a native ads.

11:00 - 11:30

Coffee break

11:30 - 11:50

Více peněz do Internetu skrze Admonitoring

Při mediálním plánování se přihlíží při rozdělení komunikačního rozpočtu i k tomu, jak je aktivní konkurence zadavatele v různých mediatypech. Internet je přitom ve stávajícím monitoringu reklamy výrazně podhodnocen. Je tak menší tlak na to, aby šlo při mediálním plánování více peněz do Internetu. Co se s tím dá udělat?

Jiří Vítek Jiří Vítek

CEO

Mindshare

Jiří Vítek

Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

11:55 - 12:15

Přežije televize revoluci onlinu? Bude 21. století dalším stoletím televize?

Televize a její obchodní modely jsou nejdiskutovanější mediální položkou v rámci digitální a internetové revoluce. Online média, sociální sítě, nové služby jako Netflix výrazně rostou. Televize ale paradoxně roste také. Co ovlivňuje růst televize a proč její síla neklesá? Prezentace představí fenomény sdíleného sledování, živého zážitku, sociální komunikace a multiscreeningu a multitaskingu, nové formy televizního zážitku jako výrazný prvek vedle rozvíjejícího se online světa na internetu. Jsou si online a televize souzeni ke koexistenci, která je a bude prospěšná oběma mediatypům? V čem může online pomoct televize a naopak? Je pravděpodobnější konvergence nebo koexistence? Fragmentace trhu bude růst a bude tvrdší než nyní, existuje ale spojnice, která trend zastaví a bude stabilizovat trh, jako jej v minulosti stabilizovaly nástupy filmu, rádia nebo televize?

Milan Fridrich Milan Fridrich

Ředitel programu

Česká televize

Milan Fridrich

Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová Lupa za Webové a mobilní projekty ČT. V roce 2011 získal cenu Inovátor roku od společnosti Innovatio Česká republika.

12:20 - 12:40

Jak data mění hru

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak je možné využít velká data, které jsou generována miliony interakcí nás všech v každodenním životě? Nejen o marketingu ale hlavně o rozhodnutích, které umožňují anonymizovaná data a o tom, jak mění pohled na každodenní život. Dozvíte se, proč pojem “big data” není o všudy přítomném a vše vědoucím “big brotheru” a jako bonus Vám ukážeme konkrétní použití v kampani.

Michal Girgle Michal Girgle

Head of Media & data management

O2 Czech Republic

Michal Girgle

Michal Girgle se pohybuje v telekomunikacích již 10 let, většinu své kariéry u operátora O2 Czech Republic. V posledních letech se věnuje tématu Big Data, vybudoval první telco Big Data team u nás i v zahraničí. Po svém návratu z jeden a půl letého kontraktu pro dánský Telenor, v lednu 2016 nastoupil zpět do O2 a to na pozici manažera „O2 Media a Big data“.

Dorota Kajfoszová Dorota Kajfoszová

Manažer, Online Channels & Media

O2 Czech Republic

Dorota Kajfoszová

Dorota vede Online Marketing and Sales v O2. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci v online, včetně Sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, Extra výhody a Datomat.

11 let v branži, 9 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

12:45 - 13:45

Oběd

13:45 - 14:15

Zkoumání lidských zkušeností….. a jejich vliv na výkonnostní marketing

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Chris Stradling Chris Stradling

Content Marketing Manage

Neo@Ogilvy

14:20 - 14:40

Jsou Influenceři budoucnost marketingu

Rádi bychom prezentovali komplexní pohled na influencer marketing, jako součásti mediálního plánování a marketingové komunikace značek, včetně návratnosti jednotlivých kampaní. Naše prezentace ukazuje, jaké možnosti spolupráce s influencery nabízí a ilustruje to na reálném příkladu kampaně značky Google Play.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Chief Strategist

WeDigital

Andrea Hurychová

Andrea začínala v českém Googlu v marketingu, kde měla na starost sociální platformu Google+ a později i YouTube. Vedla první open-air festival Utubering zaměřený na generaci Z a nové celebrity - YT tvůrce. Před rokem si založila agenturu WeDigital, která se věnuje online video marketingu, YouTube a spolupráci s influencery. V roce 2016 byla zodpovědná za obsahovou strategii YouTube kanálu Český Olympijský tým, který se stal největším sportovním kanálem v ČR. Nadále externě spolupracuje s Googlem a školí jako Google certifikovaný trenér kreativní agentury na českém a slovenském trhu.

Luděk Motyčka Luděk Motyčka

Head of Marketing Czech Republic

Google

Luděk Motyčka

Luděk Motyčka působí ve společnosti Google od roku 2010. Ve vrcholovém managementu se pohybuje již přes deset let. Pracoval například ve firmách McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance a.s, díky čemuž má bohaté manažerské zkušenosti nejen z IT/TELCO oblasti, ale i z finančního sektoru. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde svoje studium završil titulem Ph.D. v oboru marketing. Hovoří anglicky, polsky a německy. Mezi jeho záliby patří především rodina, sport a živá hudba.

14:45 - 15:05

Aktivace a přínos digitálního obsahu

Digitální obsah nelze jen vytvářet, musí se i aktivovat a to mediálně, tedy placeně, jinak nemá smysl ho dělat. Stejně tak je důležité vyhodnocovat jeho přínos, ideálně na byznys, ano, někdy to lze. A pokud to možné není, tak se musí nastavit správné cíle (KPIs), které obsah vyhodnocují, aby se investice do něj vyplatily.

Martin Brixí Martin Brixí

Nezávislý konzultant digitální strategie

Martin Brixí V internetovém prostředí se profesně pohybuje více než 11 let. V poslední etapě byl zodpovědný za digitální strategii Tchiba, od konce roku 2016 je na volné noze a pomáhá vytvářet online taktiky i jiným značkám/firmám. Na kvalitní strategii považuje za nejdůležitější synergii výkonnostních a brandových aktivit. Na konferencích přednáší v posledních letech pravidelně, většinou právě o vlivu digitálních nevýkonnostních aktivit na byznys.
15:10 - 15:40

Coffee break

15:40 - 16:10

Trh nativní reklamy v Česku a ve světě očima cizince

Proč mediální agentury se stále více stávají záležitostí minulosti? Jaké nové trendy přináší nativní reklama v období již prokouknutých tradičních reklamních formátu? Klasické mediální agentury a nativní reklama - spolupráce nebo konkurence? Nativní reklama skoro všude dobývá online svět - proč je v Česku stále nepopulární?

Mariia Andriukhina Mariia Andriukhina

Development Manager for Native Advertising Campaigns in the Czech Republic and Slovakia

Adnow LLP

Mariia Andriukhina

Absolvovala jsem novinářskou fakultu Moskevské Státní Univerzity Mezinárodních Vztahů, působila jsem ve sféře migrace a lidských práv a pak jsem se dost nečekaně ocitla v prostředí internetové reklamy. Tato sféra mě velice inspiruje a je pro mne jistým krokem dopředu. V současné chvíli pracuji jako projektová manažerka ve společnosti Adnow, jež se zaměřuje na nativní reklamu na Internetu. Zabývám se vypracováním strategií šíření nativního reklamního obsahu v Česku a na Slovensku a vybudováním spolupráce s velkými mediálními agenturami Česka a Slovenska.

16:15 - 16:45

Zaujmout čtenáře + potěšit klienta = dobrá nativní reklama

Případové studie, jak podle marketingových briefů připravit čtenářsky zajímavý sponzorovaný obsah, který nadchne klienty a splní jejich cíle.

Peter Nagy Peter Nagy

Manažer nativní reklamy

Petit Press

Peter Nagy

Peter pracuje jako manažer nativní reklamy pro vydavatelství Petit Press. Založil a řídil obsahové studio SME Creative, předtím založil portál Fičí.sk. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Komenského v Bratislavě. Během studia žurnalistiky pracoval jako redaktor v anglické sekci Slovenského rozhlasu,  také editoval áno! online magazín.

16:50

Předpokládaný konec konference

17:00 - 0:00

After party v Hale C - Balabenka