Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

Predikce a modelování ve službách programatického nákupu zvyšuje nákupní zážitek

13. 2. 2020@15:30-16:00

Za pomocí matematického modelu jsme schopni analyzovat nákupní chování zákazníka a předpovědět, o jaké konkrétní zboží či službu má zájem. Na případové studii dokážeme, že zákazník je ochoten utratit více, když jej neobtěžujeme irelevantní nabídkou a dáváme mu zprávu na míru. Naše práce byla oceněna prvním místem v nové kategorii marketingové transformace cen EFFIE.

Podrobnosti

Datum:
13. 2. 2020
Čas:
15:30-16:00
Rubrika Akce:
Štítky Akce:

Místo konání

Data uživatele v síti
Českomoravská 2345/17
Praha 9, 19000 Česká republika
Webová stránka:
https://iac.spir.cz/

Pořadatel

Martin Petera
Telefon:
Dentsu Aegis Network
Webová stránka:
https://dentsuaegisnetwork.cz