Tato akce již proběhla.

Program

Sál č. 1

Hlavní sál

9:00 - 9:15

Zahájení konference

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

9:15 - 9:30

Úvodní slovo

Pavel Bělobrádek Pavel Bělobrádek

Místopředseda vlády pro vědu, výzkum a inovace

KDU-ČSL

Pavel Bělobrádek

MVDr. Pavel Bělobrádek, Ph.D., MPA se narodil 25. prosince 1976 v Náchodě. Vystudoval Veterinární a farmaceutickou univerzitu v Brně, Fakultu veterinární hygieny a ekologie (1995-2001 MVDr. a 2004-2008 PhD.). V roce 2003 získal atestaci I. stupně na Státní veterinární správě České republiky.

Vystudoval Vysokou školu CEVRO Institut, Liberálně konzervativní akademii (2009-2010), postgraduální MPA program – Bezpečnostní a krizový management (2011-2013, MPA).
Od roku 2001-2009 působil na Krajské veterinární správě pro Královéhradecký kraj jako veterinární inspektor.

Od roku 2004 je členem KDU-ČSL. V letech 2009-2010 byl krajským tajemníkem Pardubického kraje a od roku 2010 předsedou KDU-ČSL. V roce 2012 byl zvolen do zastupitelstva Královéhradeckého kraje a od roku 2013 je poslancem PČR.

9:35 - 9:50

Konec digitálního středověku se blíží

Vykročit z historie lze jen tehdy, překoná-li člověk sám sebe - svůj strach, svou pohodlnost, své předsudky. Ale vyjet z Evropy do Indie západním směrem se taky vyplatilo. Podaří se nám po kolumbovsku utéct vlastní minulosti, nebo dobrovolně zůstaneme vězet v usedlém blátě? Ta výzva je aktuální jak pro českou vládu, tak pro celý mediální trh.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Výkonný ředitel

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Dříve měl na starosti obsahový rozvoj zpravodajských serverů a marketingovou strategii firmy. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování a publicistice. V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

9:55 - 10:15

Skutečně jde prodávat crossmediálně?

Jak lze vytvořit crossmediální produkt a jak vyhodnotit společný zásah jednoho typu obsahu (video) na různých technických platformách? Obtížně…

Crossmediálně? Všichni o tom mluví, všichni by to chtěli, tak proč to neprodat? Miláček to zařídí :-)

Petr Jelínek Petr Jelínek

Prague Office Director

Business Factory

Petr Jelínek

Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

Petr Miláček Petr Miláček

ředitel výzkumu

FTV Prima

Petr Miláček

Do médií nastoupil v roce 1998, do agentury Mediaplan Praha jako analytik a IT manager. Věnoval se mediálním výzkumům, analýzám cílových skupin, mediálnímu a spotřebnímu chování. Prošel agenturami MediaWise a PHD, kde se věnoval strategickému plánování médií a podílel se i na novém byznysu. Spoluzakládal web mediaguru.cz, napsal příručky o mediálním plánování Media Guru Offline 1 a 2. Vedl výzkumné oddělení OmnicomMediaGroup (OMD, PHD a A!M), zajímal se o neuromarketing. Je členem metodologické komise Asociace Televizních organizací. Věnoval se klientům Unilever, Henkel, Komerční banka, Vodafone, Jan Becher – Pernod Ricard, Budějovický Budvar n.p., z agentur TBWA, MarkBBDO, DDB, Idealisti, AG Geronimo, Comtech a mnoha dalším. V současnosti vede oddělení výzkumu FTV Prima, podílel se na tvorbě společného produktu TV Prima a Seznamu.

10:20 - 10:50

Coffee break

10:50 - 11:30

Jak programatický nákup změní globální mediální krajinu

Tato prezentace poskytne aktuální informace o růstu programatického nákupu, vyhlídky, hnací mechanismy a výzvy, informace o tom, jak se již transformoval do digitálu a jak to změní mediální svět v budoucnu.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Vincent Potier Vincent Potier

Chief Operating Officer

Captify

Vincent Potier

Vincent Potier je provozním ředitelem společnosti Captify, specialisty na remarketingové vyhledávání. Je uznávaným digitálním expertem, s hlubokými znalostmi v marketingovém průmyslu. Vzhledem ke svým zkušenostem v oboru je velmi vyhledávaným poradcem v oblasti digitálního podnikání (společnosti zabývající se zobrazováním reklam, agentury, reklamní společnosti). Ve firmě Captify se zaměří na komerční, provozní a strategické záležitosti a své rozsáhlé zkušenosti použije ve prospěch dalšího růstu podniku.

Před nástupem do firmy Captify byl Vincent ředitelem společností Vonage UK and Canada, kde se mu podařilo zvrátit nepříznivý trend ve finanční situaci a hospodaření podniků.

Vincent má rozsáhlé zkušenosti v oblasti prodeje, marketing a managementu obecně v celosvětovém měřítku a v průběhu celé své kariéry trvale rozvíjel své dovednosti v oblastech rozvoje obchodu, řízení a strategie. Vincent zastával řadu funkcí po celé Evropě, Asii a Latinské Americe, věnoval se poradenství v oblasti digitálních strategií ve firmách zabývajících se zobrazováním reklam, agenturách, v reklamních společnostech a klientském prostoru. Působil ve funkci viceprezidenta pro strategie a rozvoj podnikání v Universal Mobile a jako ředitel marketingu a komunikací u Vizzavi.

Vincent působí jako poradce správní rady u eTail Europe a Collective Media, nyní je členem
Rady společnosti Captify a zároveň členem rady pro behaviorální targeting IAB a regulační rady a rady pro současné záležitosti. Je aktivním mluvčím průmyslu.

11:35 - 11:55

Monetizace mobilní reklamy

Stále více lidí v Evropě používá k přístupu na internet své smartphony a tablety a představují tak obrovskou příležitost pro reklamu. Monetizace této příležitosti se ovšem zdá obtížná. Jaké jsou hlavní trendy, kde jsou nějaké vhodné příklady? Zde jsou moje poznatky získané od vydavatelů a mediálních společností z celé Evropy.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Bram Smits Bram Smits

Chief Commercial Officer

MADS B.V.

Bram Smits

Specializovaný a vlivný manažer s prokazatelnými úspěchy v oblasti překračování stanovených cílů v oblasti ziskovosti a obracení nepříznivého vývoje neprosperujících podniků, zvyšování výnosů a zvětšování tržního podílu. Během uznávané, více než dvacetileté kariéry získal vizionářské vůdčí schopnosti, které uplatní v globálních provozních, prodejních, marketingových iniciativách a rozvoji obchodních příležitostí. Disponuje schopnostmi rozvoje zdrojů, nabírání špičkových talentů, dokáže zaujmout zaměstnance a vést týmy, které podpoří růst podniku. Špičkové mezilidské, vyjednávací a komunikační dovednosti, prokázaná schopnost vybudovat si vztahy s vysokým managementem, klíčovými akcionáři a jednotlivci na všech úrovních – jak v rámci komerční sféry, tak i v oblasti neziskových a vládních organizací.

12:00 - 12:20

Brandová reklama v éře RTB

Programmatic branding nabízí marketérům možnost využívat v online komunikaci velké množství dostupných dat s cílem přesně zasáhnout a úspěšně přistupovat ke svému publiku. I přes nesporné benefity tohoto řešení některé značky stále váhají přijmout tuto technologii kvůli obavám například o bezpečnost značky, viditelnost sdělení nebo podvodná zobrazení reklamy. Pomocí případových studií a vzorků dat tato prezentace vysvětlí, co programmatic branding je, a jak se poučit z předchozích chyb a dětských nemocí.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Mats Persson Mats Persson

Chief Operating Officer

Adform

Mats Persson

Mats Persson má více než 20 letou praxi v IT odvětví na různých manažerských pozicích. Vedl týmy od malých skupin až po 3 000 zaměstnanců. V posledních 15 letech působil ve společnostech PWC, IBM a Syncron. Od roku 2011 působí na pozici COO v Adformu se zodpovědností za Finance, HR a Client service team. Rád vystupuje na odborných konferencích, jak v roli moderátora, tak i prezentujícího.

12:25 - 13:25

Oběd

13:25 - 13:45

Šaty a cookies dělají člověka

Každý z nás je determinován svým sociodemografickým profilem, svými zvyky, názory, ale také chováním. A to nejenom tím spotřebním. Vedle toho sami sebe vnímáme v určitém kontextu a tím se deklarativně sebeurčujeme. Souvisí spolu nějak tyto věci? A jsou jedny pro marketéry relevantnější než ty druhé? 

Petr Fryš Petr Fryš

Manažer digitálních služeb

Seznam.cz

Petr Fryš

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Mediální komunikací a zejména pak on-line reklamou se zabývá 14 let jak na straně médií, tak na straně mediálních a komunikačních agentur. V Seznamu se věnuje obchodnímu rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

13:50 - 14:10

CPEx Audience po půl roce – co jsme se naučili

Posledního půl roku se v Czech Publisher Exchange nejintenzivněji věnujeme cílení na uživatele, které nabízíme jako CPEx Audience. Jak toto cílení funguje z pohledu média? A co na něj říkají inzerenti? Mohou bannery v kombinaci s pokročilým cílením konkurovat klasickým výkonnostním kanálům? To vše bude tématem mé letošní prezentace na IAC.

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

Czech Publisher Exchange

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

14:15 - 14:35

Jak optimalizovat a maximalizovat výnosy Vydavatele ve spletitém světě multiscreeningu – RTB a holistický přístup

Jak optimalizovat a maximalizovat výnosy Vydavatele ve spletitém světě multiscreeningu (display, mobilní telefon, tablety, SMART televize) s různými druhy kampaní (obrazovka, mobilní telefon, apps. Video, rich-media) včetně více zdrojů příjmů (přímý prodej, externí sítě, e-commerce, auto-promo a RTB kampaně) s holistickým adserverem.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Tomasz Musial Tomasz Musial

Regional Manager CEE

Smart AdServer

Tomasz Musial

Tomasz má desetileté zkušenosti v oblasti internetové reklamy. Od března 2013 na pozici Regional Manager zodpovídá za rozvoj obchodu firmy Smart Adserver ve střední a východní Evropě se zaměřením na display reklamu, mobilní reklamu a video reklamu. Specializuje se na RTB trh a má hluboké znalosti a zkušenosti v oblasti optimalizace výnosů vydavatele v programovacím kanálu.

14:40 - 15:00

RTB nemůže být izolovaný kanál

RTB si získalo pozornost, ale bohužel ve většině případů funguje jen jako izolovaný kanál. Bez návaznosti na nákup ostatních forem reklamy. To však způsobuje celou řadu problémů a neefektivit. Jak vlastně zapojit RTB do celkového mediálního mixu? Jak ho propojit s ostatními reklamními kanály, a tím dosáhnout kýžené synergie a holistického přístupu?

David Špinar David Špinar

Head of Performance

Google

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

15:05 - 15:35

Coffee break

15:35 - 15:55

Programová kreativita

Kreativita je klíčem ke zvýšení úspěšnosti digitální reklamy. Právě kreativita rozhoduje o tom, zda reklama spotřebitele zaujme či nikoliv, na základě relevance obrázků, textu a interaktivity.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Jost Löhnenbach Jost Löhnenbach

Head of Sales, New & Emerging Markets, Europe

DataXu

Jost Löhnenbach

Jost Löhnenbach působí na pozici Head of Sales pro nově vznikající trhy – Evropu u firmy DataXu. Do přední platformy pro řízení programového marketingu vstoupil v roce 2011 prostřednictvím akvizice mexadu, prvního panevropského poskytovatele RTB služeb. Svoji digitální kariéru zahájil Jost u mexadu v oddělení Business Development a pomohl firmě vybudovat 6 mezinárodních poboček v Evropě a Brazílii. Poté Jost povýšil na pozici Sales Manager pro region DACH a poskytoval poradenství agenturám a podnikům v oblasti aplikace data-driven marketingu při transformaci jejich podniků. V poslední době zodpovídá Jost za tým, který se zaměřuje na rozšíření přítomnosti DataXu v regionu střední a východní Evropy a na dalších nově vznikajících evropských trzích

16:00 - 16:20

Jak díky Facebooku získat více zákazníků

Facebook je zde pro tvoření komunity, fanoušek je dlouhodobou investicí, dělejte zábavné soutěže a tvořte virální videa – říkají social media „experti“. A co z toho? My pro vás máme lepší zprávu: Facebook je skvělý prodejní kanál. Umí lepší remarketing než ostatní a jeho cílení využívá všech indicií, které mu sami rádi poskytujeme. Prostě vydělává. Ukážeme vám budoucnost inzerce na Facebooku.

Karel Tlusťák Karel Tlusťák

CEO

ROIHunter.com

Karel Tlusťák

Karel Tlusťák založil brněnskou firmu Business Factory, která se nedávno díky svému projektu ROI Hunter (inzertní platforma pro Facebook Ads) stala prvním partnerem Facebooku ve střední a východní Evropě s certifikací PMD (Preferred Marketing Developer) pro Facebook Ads. Business Factory také dlouhodobě spolupracuje s velkými mediálními domy a řídí výkonnostní kampaně ve 20 zemích po celém světě.

16:25 - 16:45

Odměňování agentur v online prostředí

Je investice do odměny agentury důležitý mediální parametr? Co nám pomůže vyjednaná výše slevy a bonusu, když pak, díky šetření na odměně agentury s kampaní pracují juniorní lidé bez zkušeností. Proč většina marketérů takto riskuje? Je možné nastavit odměnu tak, aby z toho profitoval klient i agentura? Naše zkušenost je, že ano.

Tomáš Búřil Tomáš Búřil

Commercial Director

Adexpres.com

Tomáš Búřil

V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. V roce 2011 pomáhal s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

16:50

Předpokládaný konec konferece

Sál č. 2

13:24

Zahájení programu

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN

13:25 - 13:45

Skittles Punťa - nejúspěšnější digitální kampaň v historii značky v ČR a na Slovensku

Digitální kampaň navazující na novou TV reklamu je důkazem toho, že i za „málo peněz lze pořídit hodně muziky“. Klíčovými faktory úspěchu jsou kvalitní obsah a použití těch správných nástrojů, ve správný čas a na správném místě.

Hana Lerchová Hana Lerchová

Brand Manager Confections

Wrigley

Hana Lerchová

Hana vystudovala mezinárodní obchod na VŠE. Po škole nastoupila do společnosti Triumph International na pozici marketingový a PR specialista, kde měla na starosti realizaci reklamních, PR a dalších promočních aktivit značky Triumph v ČR a na Slovensku. Od roku 2012 působí ve společnosti Wrigley jako brand manager. Nejprve byla zodpovědná za značky žvýkaček Airwaves a 5. Od roku 2014 pracuje v segmentu confections na značce bonbónů Skittles. Na starosti má jak český, tak slovenský trh.

13:50 - 14:10

Bohemia Chips – s chutí do Texasu

Uvést nový produkt v konzervativní kategorii chipsů není snadné. Museli jsme přesvědčit spotřebitele, že nová příchuť Bohemia Grilované masíčko je ta nejchutnější příchuť svého druhu. Podstoupili jsme tvrdý „torture test“ v Texasu. Jeho výsledkem bylo potvrzení kvality největšími grill mastery světa a překročení plánu prodejů o téměř 100%.

Oldřich Dostál Oldřich Dostál

Chief Digital Officer

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Oldřich Dostál

Oldřich Dostál působí jako ředitel digitální divize mezinárodní komunikační agentury McCANN Prague. Již při studiu na FMK UTB se podílel na vzniku několika uspěšných eshopů. Zkušenosti s obchodem získal na klientské straně a posledních 9 let se stará se svým týmem v komunikační agentuře o kompletní online komunikaci mezinárodních i lokálních zadavatelů. U všech projektů vyžaduje maximální efektivitu se zaměřením na výkon. Online marketing nevidí jako samostatně stojící disciplínu, ale spíše jako klíčovou taktiku v rámci celého komunikačního mixu.

Michal Riegel Michal Riegel

Marketingový ředitel

INTERSNACK

Michal Riegel

Od roku 2011 marketingový ředitel společnosti Intersnack odpovědný za portfolio lokálních a mezinárodních značek v kategorii slaných snacků v České republice a na Slovensku.

14:15 - 14:35

Velcí marketéři u nás

Příběhy inovativních marketérů, kteří se nespokojili s prošlapanými cestami, odhodlali se k netradičním řešením a uspěli.

Jan Jelínek Jan Jelínek

Creative Director

Zaraguza

Jan Jelínek

Jan byl do roku 2005 dítětem z podstaty. Od té doby je dítětem z povolání. Za 10 let si prošel agenturami jako Zaraguza, McCann, Loosers nebo 2Fresh. Celou svou kariéru zasvětil hledání netradičních forem komunikace, které rezonují ve společnosti, a tím pomáhají značkám růst.

14:40 - 15:00

Živá bannerová kampaň Magnesia na iDnes.cz

Mohla to být další klasická bannerová kampaň. Ale naštěstí nebyla. Týdny příprav, 700 bublin, 168 hodin práce copywritera, vteřiny na reakci a pozitivní vliv na vnímání značky. I to je část z příběhu vzniku první real time bannerové kampaně na českém internetu.

Petr Houzar Petr Houzar

Head of online marketing

Karlovarské minerální vody

Petr Houzar

Pracuje jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod (Mattoni, Magnesia, Aquila), Poděbradky, Dobré vody a Waldquelle. Dříve vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou kariéru započal v mediální agentuře Mindshare, kde mimo jiné odstartoval úspěšné působení společnosti Nike na regionálním poli sociálních médií. V loňském roce získal za kampaně pro značku Magnesia cenu Klient roku (od Digitální sekce AKA) a Youtube awards za nejlepší marketingové využití Youtube.

15:05 - 15:35

Coffee break

15:35 - 15:55

Optimalizace, která si na sebe vydělala za týden

Ukážeme vám, jak s Home Creditem zlepšujeme výkon vstupních stránek pro kampaně. Na konkrétním příkladu změny, která díky těsné spolupráci analytiků a SEO a UX konzultanta přinesla 20% nárůst v počtu získaných telefonátů a současně 50% nárůst jejich kvality. I o tom, jak vyhodnocujeme zavolání na telefon jako konverzi, se dozvíte v naší přednášce.

Jan Bezděk Jan Bezděk

CEO

SiteOne

Jan Bezděk

Technologický nadšenec s talentem pro obchod a citem pro jednání s lidmi. Jeho posláním je být každodenní podporou svému kvalitnímu týmu v SiteOne, sdílet s ním nadšení pro práci, strasti všedního dne i radost z výsledků.

Vojtěch Mikula Vojtěch Mikula

Consulting Director

H1.cz

Vojtěch Mikula

V H1.cz jsem měl donedávna na starosti rozvoj UX, analytiky a AB testování. Teď je mým posláním pečovat o týmy UX a SEO konzultantů a pomoci jim propojovat jejich práci. Věřím totiž, že přínos kooperace analytiky, SEO a UX se nerovná jejich prostému součtu. Dosažený efekt takové spolupráce vám chci představit ve své prezentaci.

16:00 - 16:20

Televizní kampaň podle pravidel online marketingu

Jak optimalizovat nasazení TV spotů podle jejich skutečného efektu a dopadu na výkon online kanálů? I televizní kampaň můžete měřit pomocí metrik online marketingu. Testováním různých scénářů nasazení a frekvence TV spotů a jejich vyhodnocování v reálném čase jsme zefektivnili televizní kampaň a zároveň zvýšili výkon online kanálů. Ukážeme vám jak.

Martin Beneš Martin Beneš

Media Strategist

Red Media

Martin Beneš

Martin Beneš se on-line médiím věnuje víc než 13 let. Přes dnešní Centrum Holdings se dostal do agentury Advertures, odkud odcházel po necelých pěti letech jako Media Director. Následně se podílel na rozjezdu internetového obchodu s módou Zoot a v roce 2011 spoluzaložil výkonnostní mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group.

Jan Hornych Jan Hornych

Head of Marketing Automation

Cross Masters

Jan Hornych

Jan Hornych je specialistou v oblasti Decision Science. Profesně se zabývá vývojem systémů na podporu a automatizaci marketingu, které zefektivňují rozhodování firem na základě informací získaných z dat spotřebitelů a uživatelů internetu. Jan má více než 10-tileté zkušenosti z práce na projektech pro zahraniční internetové firmy, aktuálně působí na pozici Head of Marketing Automation v české společnosti Cross Masters.

16:25 - 16:45

Synchronizace online kampaní s TV reklamou

Česká republika je jedna z prvních zemí v Evropě, kde proběhla synchronizace online reklamy s televizními kampaněmi v reálném čase. Podělíme se o výsledky pilotních kampaní a představíme širší koncept „moment marketingu“, nové dimenze cílení online reklamy reagující na průběh sportovních utkání, aktuální počasí a spousty dalších real-time událostí.

Martin Slavík Martin Slavík

Head of Resolution

OMD Czech

Martin Slavík

V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Zaměřuje se především na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu. Od ledna 2016 působí na pozici Head of Resolution a vede tým výkonnostního marketingu.

16:50

Předpokládaný konec konferece

Sál č. 3

10:59

Zahájení programu

Petr Koubský Petr Koubský

Stálý spolupracovník

Internet Info

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

11:00 - 11:30

Google Image

S nástupem nové podoby Google Images v lednu 2013 zobrazuje Google obrázky v plné velikosti a vysokém rozlišení na své stránce a umožňuje uživatelům tyto obrázky stahovat, aniž by vůbec museli projít původní webovou stránkou, na které se obrázek nachází. V listopadu 2013 za podpory nevídané mezinárodní koalice zahrnující tisíce fotografů a obrazových agentur podala asociace CEPIC na Google oficiální stížnost k Evropské komisi za porušení antitrustových předpisů používáním obrazových materiálů třetích stran. Prezentace nabídne informace týkající se všeobecného šetření Evropské komise ve věci porušování pravidel hospodářské soutěže online firmou Google od roku 2010, a zejména pak případ Google Images.

Prezentace bude v anglickém jazyce.

Sylvia Fodor Sylvia Fodor

CEPIC, Center of the Picture

Sylvia Fodor

Sylvie v současnosti zastává funkci ředitelky CEPIC, evropské federace obrázkových knihoven, která má své pobočky ve 20 evropských zemích a po celém světě. CEPIC se účastní IP jednání na evropské úrovni a technologické standardizace vizuálních oborů. Jako řídící pracovník pro EU záležitosti působila díky svým rozmanitým dovednostem od roku 2009 na různých pozicích, zejména např. jako ředitelka asociace, ředitelka kongresu a představitelka advokacie. Sylvie se s nadšením věnuje mezinárodním záležitostem a advokacii a získala hluboké zkušenosti v oblasti veškeré problematiky související s virtuálním tržištěm.

Sylvie se věnuje “novým technologiím” a Internetu již od roku 1996, kdy pracovala v akg-images, evropském archivu obrázků z oblasti historie a krásného umění. Od roku 2008 a vzniku Google Books podrobně sleduje všechny případy ohledně Googlu a jeho role v internetovém ekosystému. Dále v poslední době působila u I-COMP – iniciativy pro konkurenceschopný internet – jako členka rady a předsedkyně pracovní skupiny pro intelektuální vlastnictví a Creativity Works! koalice tvůrčích odvětví v Bruselu. Sylvie hovoří plynně francouzsky, anglicky a německy. Disponuje zkušenostmi v oblasti evropské politiky a práva, je pevným zastáncem evropských hodnot a působení organizací občanské společnosti a obchodních asociací v tomto procesu.

11:35 - 11:55

Odstraňování údajů fyzických osob z vyhledávače (aneb rozsudek „Google Spain“ v praxi)

Co rozsudek Rozsudek ESD C-131/12 („Google Spain“) znamená pro český vyhledávač Seznam.cz v praxi? Hroutí se vyhledávače pod návalem žádostí o výmaz? Jaké typy žadatelů a proč o výmaz žádají? Na tyto i další otázky dá ve svém příspěvku Mária Staňková odpovědi.

Mária Staňková Mária Staňková

Advokátka

Seznam.cz

Mária Staňková

Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

12:00 - 12:20

Slasti a strasti českých telekomunikací

Co se změnilo v českých telekomunikacích, jaké změny lze očekávat v roce 2015. Jaká jsou naše národní telco specifika a bude nám je Brusel ještě trpět? Co je rychlý internet v České republice? Bude ještě rychlejší? Co pro to může udělat regulátor a opravdu to udělá?

Jaromír Novák Jaromír Novák

Předseda Rady

Český telekomunikační úřad

Jaromír Novák

Narodil se 12. prosince 1979 ve Vysokém Mýtě. Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Fakultu informačního managementu na Univerzitě Hradec Králové. V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo informatiky do odboru elektronických komunikací a po zrušení tohoto ministerstva přešel na Ministerstvo průmyslu a obchodu, kde posléze působil v pozici ředitele odboru elektronických komunikací a následně ředitele sekce digitální ekonomiky. Do jeho kompetence patřila problematika poštovních služeb, služeb informační společnosti a agenda odboru elektronických komunikací. Aktivně se podílel mimo jiné na vyjednávání tzv. telekomunikačního balíčku v době českého předsednictví v Radě EU v roce 2009 a byl členem týmu pro implementaci nových regulačních pravidel do českého právního prostředí. V říjnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017. Předsedou Rady Českého telekomunikačního úřadu byl vládou jmenován 15. května 2013. Mezi jeho záliby patří literatura a moderní technologie.

12:25 - 13:25

Oběd

13:25 - 13:45

Proměna tradičního mediálního domu na novou éru

Economia, a.s. Přerod úzkoprofilového vydavatelství do multimediálního domu. Business nebo mainstream? Placený vs. neplacený obsah. Existuje business model pro úspěšnou budoucnost?

Roman Latuske Roman Latuske

CEO

Economia

Roman Latuske

Vystudoval na IHK Wiesbaden bankovnictví a specializoval se na obor financování nemovitostí. V letech 1998-2014 pracoval v mediální skupině MAFRA, kde se podílel na vybudování multimedální divize se silným fokusem na online. Od září 2014 je generálním ředitelem a místopředsedou představenstva mediálního domu Economia.

13:50 - 14:10

Zpravodajská homepage. Potřebujeme ji?

Když na veřejnost unikla tajná zpráva deníku New York Times o titulní straně a její klesající důležitosti, všichni odborníci se kasali, že oni již dávno věděli, že Facebook všechny a všechno převálcuje. Přesto uplynula dlouhá doba a zpravodajské servery nemění strategii, naopak vesele mění titulní strany. Strkají všichni hlavy do písku před fakty nebo je to jinak?

Pavel Kočička Pavel Kočička

Projektový manažer

MAFRA

Pavel Kočička

Vystudoval elektrotechniku, ale nikdy se tím neživil. Naopak se dlouhou dobu věnoval počítačové grafice a typografii, obojí později vyučoval na VOŠG Hellichova. Poté vytvořil a rok vedl přílohu Hi-tech v MF DNES, která byla úspěšnější čtenářsky než inzertně. Po krátké zastávce v časopisu pro lékaře zakotvil jako redaktor časopisu Ekonom. I tento obor opustil a nyní se věnuje vymýšlení novinek pro iDNES.cz a jejich obhajobě navenek.

14:15 - 14:35

Média ve stínu mogulů

Mediální mapa Česka se výrazně mění. Velké mediální domy ovládly těžké váhy tuzemského byznysu a v osobě Andreje Babiše i politiky. Jejich miliardové investice do médií podle mnohých nedávají ekonomicky smysl. Přesto mají dál chuť nakupovat. Na druhé straně vznikají menší projekty, které chtějí být alternativou zpravodajskému mainstreamu. Kdo je kdo v českých médiích? Kdo s kým proti komu? A kdo má šanci uspět?

Ondřej Neumann Ondřej Neumann

Ředitel

Ústav nezávislé žurnalistiky

Ondřej Neumann

Novinářskou kariéru začínal v roce 1993 v ČTK. Pracoval jako zástupce šéfredaktora časopisu Týden, jako šéfeditor zpravodajství pomáhal rozjíždět ČT24. Z České televize přešel do pozice zástupce šéfredaktora Hospodářských novin. Do prosince 2013 byl šéfredaktorem týdeníku Ekonom. Ústav nezávislé žurnalistiky založil loni v září po dlouhém přemýšlení nad stavem českých médiích a jejich perspektivě. Od 10. prosince 2014 Ústav provozuje web HlídacíPes.org.

14:40 - 15:00

Ako (a prečo) založiť v roku 2015 papierový denník?

Je ťažké nájsť absurdnejší biznis nápad, ako zakladať v 21. storočí papierové noviny. Bývalý redaktori slovenského denníka Sme, ktorí odišli na protest proti vstupu Penty, to v Denníku N na Slovensku skúšajú. Ako sa dá za týždeň spustiť spravodajský web, za dve mesiace a papierové noviny a ako to vôbec môže dávať nejaký ekonomický zmysel?

Tomáš Bella Tomáš Bella

Denník N

Tomáš Bella

Tomáš Bella bol zakladateľom a prvým riaditeľom firmy Piano Media, dnes najväčšieho svetového poskytovateľa systémov pre platený webový obsah. Desať rokov pôsobil v denníku Sme ako redaktor, šéfredaktor Sme.sk a zástupca šéfredaktora denníka. Na jeseň 2014 po prevzatí denníka skupinou Penta spolu so štyrmi desiatkami ďalších redaktorov opustil Sme a spoluzakladal Denník N (www.dennikN.sk), kde dnes vedie jeho online aktivity.

15:05 - 15:35

Coffee break

15:35 - 15:55

Neviditelný zabiják online reklamy – adblock

Víte, kolik procent návštěvníků vašeho webu nevidí žádnou reklamu? Víte, jak velkou část vaší cílové skupiny vůbec nezasáhnete, protože má zapnutý adblock? Víte, že adblock může blokovat i měřící skripty, a vy takové návštěvníky vůbec nevidíte? Zjistili jsme za vás.

Ratibor Líbal Ratibor Líbal

Managing Partner

Actum

Ratibor Líbal

Dnešní digitální marketing je o zákaznické zkušenosti, technologie nás posunula dál, k příležitostem a možnostem Data-Driven Customer Experience.Proto věříme tomu, že každá firma je v podstatě „software house“, protože bez digitalizace je ohrožena její samotná existence. Proto pomáháme velkým společnostem dostat se na špičku ve využití digitálních technologií a přizpůsobit se změnám, které tyto technologie přinášejí. Digitálním marketingem se zabývám 18 let, tedy od okamžiku kdy jsem založil digitální agenturu Actum, která se mezitím rozrostla na více jak 100 lidí se zajímavými mezinárodními zkušenostmi.

16:00 - 16:20

Proč se z marketérů stávají novináři a z firem média?

Ankety ze všech koutů světa říkají: „Firmy hodlají konkurovat obsahem!“ Je to realita, trend, nebo pouze přání osvícených marketérů? Jsou obory Content Strategy a Content Marketing akční nálepkou pro staré zboží, nebo vám dávají nové praktické postupy, nástroje a tipy? Na příkladech si ukážeme, jak se musí změnit povaha firem a myšlení marketérů, aby byl boj obsahem úspěšný.

Jan Ambrož Jan Ambrož

Senior Content Strategist & Copywriter

Dobrý web

Jan Ambrož

Kultivuje firemní texty, navrhuje obsahové strategie a snaží se je uvést v život. Od roku 2008 pracuje pro klienty společnosti Dobrý web, kde také vede školení copywritingu a content strategy. Píše blog Copywriter.cz.

16:25 - 16:45

Jak přinutit (nejen) Mexičana stáhnout si vaši aplikaci

Audiotéka se svými mobilními aplikacemi na poslech audioknih expanduje z Polska a Česka na globální trhy. Jaké kanály a nástroje více či méně úspěšně používá k získání uživatelů na druhé straně zeměkoule?

Břetislav Hanzel Břetislav Hanzel

CEO

AUDIOTÉKA.CZ

Břetislav Hanzel

Břetislav Hanzel řídí pobočku původem polského startupu Audioteka od jejího vstupu na český trh v roce 2011. Od roku 2014 využívá zkušenosti z nastartování digitálního audioknižního trhu u nás v práci nad expanzí Audiotéky na globální trhy. V současnosti kromě Česka a Slovenska řídí operace Audiotéky v Latinské Americe. V knižním byznysu se pohybuje celou kariéru, dříve vedl nákupní oddělení knižního velkoobchodu Pemic Books.

16:50

Předpokládaný konec konferece

Sál č. 4

11:09

Zahájení programu

Pavel Ševera Pavel Ševera

Koordinátor výzkumných projektů

Sdružení pro internetový rozvoj

Pavel Ševera

Vystudoval sociologii na FSV UK. V závěru studia absolvoval stáž na statistickém úřadu ve Frankfurtu, kde se věnoval kvalitě života v různých evropských městech. Profesní kariéru začal v agentuře Factum Invenio v oddělení sociálních a politických výzkumů. Od roku 2010 je koordinátorem výzkumných projektů ve Sdružení pro internetový rozvoj.

11:10 - 11:30

Měření zásahu reklamy napříč médii

V rychle se rozvíjející mediální sféře jsou určité části obsahu stále dostupnější prostřednictvím různých platforem:
- určitý video obsah lze sledovat na notebooku/PC smartphonu, tabletu nebo klasické/inteligentní televizi;
- určitý článek si bude možno přečíst v novinách, notebooku/PC, smartphonu, tabletu, nebo dokonce na inteligentní televizi;
- určitý hudební obsah (např. vysílací kanál) lze poslouchat na různých platformách.

Vydavatelům již nestačí předávat posluchačům data na jednotlivých samostatných platformách, je stále důležitější, aby byl pro danou část obsahu zajištěn maximální dopad reklamy na posluchače určitého složení při co nejmenším počtu umístění reklamy. Gemius představí své řešení, se kterým přichází na trhy.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Attila Weisz Attila Weisz

Business Development Director

Gemius

Attila Weisz

Attila Weisz zastává pozici Business Development Director pro Audience Solutions ve společnosti Gemius. Získal zkušenosti v oblasti digitálního a integrovaného marketingu a to jak na straně agentury (Omnicom Media Group), tak na straně zadavatele (Coca-Cola), ale v mediích (bývalý novinář) a výzkumné agentuře (Gemius) nejprve na národní úrovni od roku 2000 pak v rámci celé EMEA oblasti. Jeho komplexní přístup je poháněn pragmatickým uvažováním a smyslem pro detail. Je absolventem ELTE University v Budapešti, kde studoval fyziku a anglický jazyk.

11:35 - 11:55

Mýty a fakta měření médií

Již několik let řeší vyspělé mediální trhy prolínání televize a internetu a konzumaci video obsahu na různých zařízeních a obrazovkách. Kde hledat poučení, inspiraci, a jaká úskalí jednotlivá řešení přináší? Lze se z těchto projektů poučit a navrhnout v České republice řešení, které bude vyhovovat klíčovým hráčům českého mediálního trhu?

Tomáš Bičík Tomáš Bičík

Business Development Director

Nielsen Admosphere

Tomáš Bičík

Od května 2011: Ředitel pro obchodní rozvoj; MEDIARESEARCH. Květen 1997 – duben 2011: ředitel pro výzkum a technologie; GroupM; Mediaedge:cia Czech Republic; Mediapolis Praha; The Media Edge Praha. Říjen 1993 – duben 1997: vedoucí oddělení plánování a nákupu TV reklamy, media manager pro TV nákup; Mediapolis Praha, Young&Rubicam Praha.

12:00 - 12:20

Proč přichází interaktivní single source cross-mediální výzkum?

Provázanost a interaktivita jsou společným jmenovatelem budoucího vývoje konzumace médií. Proč tomu však není i v případě jejich měření? Doba, kdy mediatypy fungovaly samostatně a lidé pouze pasivně přijímali jejich sdělení, je nenávratně pryč. Mediální sdělení je šířeno různými mediatypy a konzument médií se stále více stává aktivním účastníkem mediálního sdělení jeho výběrem, zpracováním a dalším šířením. Příspěvek se zaměří na nutnost postihnout tyto změny v rámci single source výzkumu cross-mediálního chování.

Přemysl Čech Přemysl Čech

CEO

MEDIAN

Přemysl Čech

Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český a slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. V roce 2012 uvedl na českém trhu crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN samostatně vyvinul. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur.

Josef Fišer Josef Fišer

Obchodní a Marketingový ředitel, Analytik

MEDIAN

Josef Fišer

Jako obchodní a marketingový ředitel působí v MEDIANu od roku 2016, před tím 2 roky v pozici Senior Account managera. V marketingovém výzkumu, výzkumu trhu a médií se pohybuje již 10 let. Má za sebou bohaté zkušenosti ve výzkumných agenturách, médiích i u koncových klientů. Dlouhodobě se specializuje na analýzu mediálního chování a měření efektivity mediálních kampaní, jejich optimalizaci na zásah i marketingové a prodejní efekty. V MEDIANu zaštiťuje po klientské stránce crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN uvedl na trh v roce 2012 a od té doby ho na českém trhu dále rozvíjí.

12:25 - 13:25

Oběd

13:25 - 13:45

Vlastní obsah, převzatý obsah a uživatelský obsah – jak je můj obsah chráněn a za co odpovídám?

Ne vše, co je na Internetu volně dostupné, mohou všichni dále používat. Musím ctít práva svých „zdrojů“. I já mám svá práva: nelíbí se mi, když moje investice jsou základem zisku pro někoho jiného – musím to strpět nebo tomu mohu zabránit? Uživatelský obsah – nakolik se mi vyplatí a jak s ním zacházet.(?) A reklama je v tom nevinně?

Zuzana Císařová Zuzana Císařová

Advokát

Advokátní kancelář Císařová

Zuzana Císařová

Od roku 1994 - Česká advokátní komora. Od  roku 1998 - zapsána do seznamu advokátů České advokátní komory ev. č. 4621. Od roku 2013 - členka správní rady ALAI ČR v rámci Mezinárodní literární a umělecké asociace ALAI.  V letech 2001-2006 - předsedkyně Odvolacího výboru Etické komise Mezinárodní asociace farmaceutických firem.

Od roku 1997 - odborná asistentka Ústavu autorského práva, práv průmyslových a práva soutěžního Právnické fakulty UK v Praze. Publikace řady odborných článků, knižních monografií v autorském kolektivu a odborných stanovisek v oblasti práv duševního vlastnictví. Je autorkou znaleckých posudků znaleckého ústavu Univerzity Karlovy v oboru právní vztahy k cizině s oprávněním pro práva autorská a práva průmyslová.

Dlouholetá advokátní praxe ve velkých advokátních kancelářích se zaměřením na práva duševního vlastnictví. Reklama a mediální právo, tiskový zákon, odpovědnost vydavatelů a provozovatelů na Internetu. Ochrana osobnosti a ochrana osobních údajů. Autorské právo a práva související s právem autorským (ochrana autorských práv v prostředí Internetu, smluvní agenda), včetně IT technologií a software. Ochranné známky (správa známkových portfolií, řízení před Úřadem průmyslového vlastnictví, spory v oblasti průmyslových práv). Oblast nekalé soutěže, veřejné zakázky v oblasti duševního vlastnictví (architektonické soutěže aj.). Litigace v občanskoprávních věcech a obchodních sporech včetně rozhodčího řízení, smluvní agenda, pracovní právo.

13:50 - 14:10

Využití dat ze sociálních sítí

Právní aspekty využití a zpracování dat ze sociálních sítí, ať již pro účely interní či marketingové, včetně hlavních otázek behaviourálního marketingu a problematiky velkých dat.

Andrea Jarolímková Andrea Jarolímková

Advokátka

Bird & Bird

Andrea Jarolímková

Andrea je advokátkou skupiny práva duševního vlastnictví, nekalé soutěže a ochrany osobních dat v pražské kanceláři Bird & Bird. Zaměřuje se na právo duševního vlastnictví, včetně práva autorského, a problematiku nekalé soutěže. Poskytuje poradenství v rámci sporné i nesporné agendy ve všech oblastech práva duševního vlastnictví – autorské právo, ochranné známky, patenty, průmyslové a užitné vzory, informační technologie, jakož i boj proti padělkům. Do její specializace také patří právní poradenství v otázkách ochrany osobních dat, ochrany osobnosti a ochrany spotřebitele.

14:15 - 15:15

Bloody administration and the brave new world of digital economy

Místopředseda vlády Pavel Bělobrádek buduje ministerstvo pro budoucnost a řídí dvě klíčové rady vlády. Je připraven naslouchat a má dost nástrojů, kterými může pomoci. Ale...je sektor digitální ekonomiky schopen se zkonsolidovat natolik, aby byl schopen vyjednávat s ním i jeho vládními kolegy o klíčových dlouhodobých tématech a vysvětlit vládě i "tradičním" průmyslům, proč je tak důležitý? Těším se na debatu.

Jana Adamcová Jana Adamcová

Zakladatelka a předsedkyně správní rady

Institut pro digitální ekonomiku

Jana Adamcová

Vystudovala filozofii a německou filologii na Univerzitě Palackého v Olomouci. Specializuje se na teorii komplexity, zejména v oblasti živých systémů. V Posledních 14 let pracovala ve státní správě nebo s ní spolupracovala. Od roku 2002 řídila komunikační kampaň Ministerstva zahraničních věcí ČR před referendem o vstupu ČR do EU. Od roku 2003 budovala na témže ministerstvu agendu zahraniční prezentace. Napsala koncepci jednotné prezentace ČR v zahraničí a vizuální styl, vytvořený v rámci této koncepce, obdržel cenu Czech Grand Design. Od roku 2007 řídila na Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR podporu exportu, ekonomickou diplomacii a rozvojovou pomoc. Od roku 2010 se zabývá poradenstvím v oblasti strategického řízení se specializací na dlouhodobý rozvoj organizací. Je zakladatelkou a předsedkyní správní rady Institutu pro digitální ekonomiku, jehož cílem je podpora a rozvoj nově vznikajících odvětví v ČR. Specializuje se na digitální ekonomiku a kulturní a kreativní průmysly. V letech 2014-2015 byla poradkyní místopředsedy vlády pro vědu, výzkum a inovace. Hovoří anglicky, německy a francouzsky.

15:20

Předpokládaný konec konferece

Partneři Internet Advertising Conference 2015

Generální partner

logo Seznam.cz

Hlavní partner

logo Mladá fronta

Partneři

logo Adform logo H1.cz logo HyperMedia

Mediální partner

logo Marketing & Media

Produktový partner

logo STRV

Organizátor

logo Sdružení pro internetový rozvoj

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce

Proběhlé akce Internet advertising conference

Internet Advertising Conference 2017

19. duben 2017