Tato akce již proběhla. Další podobná se koná 5. 4. 2018.

Program

Program

Sál č. 1

9:00 - 9:15

Zahájení konference

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

9:15 - 9:25

Mentální cvičení do složité doby

Ján Simkanič Ján Simkanič

Výkonný ředitel

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Dříve měl na starosti obsahový rozvoj zpravodajských serverů a marketingovou strategii firmy. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování a publicistice. V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

9:30 - 10:00

Rok 2014: Co bude udávat směr v digitálním marketingu?

Zajímají vás klíčové trendy pro letošní rok ze světa digitálního marketingu? A jak se vůbec daří online marketingu v Evropě, na Středním východě nebo v Africe? Dozvíte se i to, kam směřuje výkonnostní marketing a real-time advertising, nebo proč bude kvůli mobilním technologiím a socialu stále důležitější cross device targeting, tracking a attribution tools. Na závěr se dotkneme premium automated trading a vývoje premiových trhů obecně.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Arjan Roijen Arjan Roijen

Director Operations EMEA

QUISMA

Arjan Roijen

Arjan Roijen v uplynulých 15 letech pracoval v rozličných firmách věnujících se oblasti internetu a online medií. Od března 2013 zastává pozici Director Operations v QUISMA, agentuře pro výkonnostní marketing skupiny GroupM. Spuštěním QMP, vlastní multikanálové technologické v severských zemích, v České republice a v Rusku se QUISMA stala opravdovou evropskou výkonnostní sítí. Před touto pozicí pracoval jako Director Product Management and Development v DTG, kterou úspěšně přetavil v mediální agenturu s portfoliem online služeb. Několik let žil v Praze, kde byl Managing Director u Active 24, a v této roli rozšířil přítomnost společnosti Active24 na trhu v regionu CEE.

10:05 - 10:25

20 let ve světě versus 2 měsíce doma

Srovnání trendů a reality českého trhu proti zkušenostem z Anglie, USA či Francie. Jak se podařilo Ogilvy a jejím globálním klientům (např. IBM, Unilever, BA) přizpůsobit svou marketingovou strategii a komunikaci nástupu digitálních médií a boomu online marketingu? Jakými změnami musely tyto firmy projít, aby se adaptovaly novým potřebám trhu a aby začaly opravdu uplatňovat „customer centric“ marketing? Jsou jejich zkušenosti aplikovatelné na českém trhu? Jsou podobně dramatické změny ochotné podstoupit firmy u nás doma, i když to znamená změnu zažitých postupů fungování marketingových oddělení a někdy i celých firem? Kdo a co jim v tom může pomoci a kdo nebo co je brzdí?

Vanda Wolfová Vanda Wolfová

Agency Head

Google

Vanda Wolfová

Před nástupem do společnosti Google, Vanda spojila svoji profesní kariéru s globální marketingovou firmou Ogilvy, v níž působila přes 22let. Posledních 10let na pozici regionální ředitelky Ogilvy One v Paříži a zároveň byla jedinou ženou v evropském představenstvu firmy, která čítá přes 10 000 zaměstnanců. V rámci výkonného managementu měla na starosti rozvoj obchodních příležitostí v oblastech telekomunikací, informačních technologií a digitálních médií a dohlížela na rozvoj poboček v centrální a východní Evropě. Zároveň v evropské centrále v Paříži měla na starosti rozvoj a podporu klienta IBM pro Evropu a Blízký Východ a byla pověřena vedením celosvětového projektu integrované marketingové komunikace IBM. Pod jejím vedením pařížský tým vytvořil řadu úspěšných kampaní, které získaly mezinárodni ocenění (např. Effies, Horizont Interactive Awards, Digital Media Awards).

V roce 2008 odborně připravovala a konzultovala Ogilvy tým, který vyhrál celosvětové výběrové řízení British Airways. Poté vedla v Londýně tým marketingových expertů, kteří pomáhají BA restrukturalizovat a zefektivnit jejich celosvětové marketingové aktivity. Před odchodem na mateřskou dovolenou byla součástí globálního týmu v Londýně a vedla poradenský tým v oblasti change managementu a budování efektivních marketingových kampaní pro celosvětové klienty jako např. Unilever, AMEX, Zurich Finance, atd.

V roce 2000 byla vyhlášena Ženou Roku, Věra Chytilová o ní natočila dokument do série Gen a loni ji Hospodářské noviny zařadily do výběru nejúspěšnějších českých žen působících v zahraničí.

10:25 - 10:55

Coffee Break

10:55 - 11:15

Odvážný obchodní model

Úplnou inovaci obchodního modelu v byznysu, který podle objemu tržeb představuje zhruba desetinu celého internetového trhu, si může dovolit jen odvážná společnost. Seznam.cz se pro takový krok rozhodl. Jak se rozhodoval o přípravě nového obchodního modelu a co vše bylo potřeba připravit, aby se plány mohly stát skutečností, vám ve společné prezentaci prozradí Michal Heisig a Martin Fuks. Dozvíte se také, jaké jsou první zkušenosti a postřehy od klientů z prvních týdnů ostrého provozu nové podoby katalogu Firmy.cz.

Martin Fuks Martin Fuks

manažer produktového týmu Mafie

Seznam.cz

Martin Fuks

Martin Fuks budoval a rozvíjel celorepublikovou obchodní síť v Seznam.cz mezi lety 2003-2009. Po odchodu se začal aktivně věnovat koučování a principu vzdělávání Inner game. V roce 2010 založil společnost Herbo Medica, se kterou uvedl na trh vlastní řadu doplňků stravy a kosmetiky Protopan, obchodovanou aktuálně v šesti zemích EU. Od září 2012 je zpět v Seznam.cz, kde z pozice manažera produktového týmu řídí vývoj služeb Mapy.cz, Firmy.cz a dalších.

Michal Heisig Michal Heisig
Michal Heisig

Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu, výjimečně ale i v dubnu.

11:20 - 11:40

Budoucnost marketingu na sociálních sítích, aneb není to (jen) o milionech fanoušků

Získat spousty fanoušků je na sociálních sítích dnes (relativně) jednoduché, ale největší problém je, jak z toho získat co největší hodnotu. Porovnání největších a nejchytřejší kampaní na sociálních sítích pomocí dat a co značkám přinesly.

Jan Řežáb Jan Řežáb

CEO

Socialbakers

Jan Řežáb

Jan Řežáb je CEO a spoluzakladatel Socialbakers, společnosti zabývající se social media marketingem a jeho měřením. Janova role je zejména aktivní prosazování globální strategie SocialBakers. Před vstupem do světa social media marketingu založil společnost Redboss, bysnys zaměřující se na mobilní obsah, hry, služby, který vedl 8 let.

11:45 - 12:05

ROI – Měření mediální efektivity internetových kampaní

Facebook je dnes horké téma českých online i tradičních marketérů. Peter Podolinský z Facebooku bude mluvit o datech, o tom jak lze měřit úspěšnost online kampaní, jak se vyhnout „sociálnímu vězení“ a jak stanovit a měřit KPI’s, které nejlépe vyjadřují splnění cílů inzerenta. Zaměří se na získávání dat z online kampaní, jejich analýzu, co která data skutečně znamenají, na daty řízené insighty a srovnání Last Touch a Multi Touch atribučních modelů.

Peter Podolinský Peter Podolinský

Client Partner

Facebook

Peter Podolinský

Peter Podolinský pracuje od června 2013 jako Client Partner, Czech v evropské centrále Facebooku v irském Dublinu. Vystudoval na Technické Univerzitě v Košicích, fakulta Výpočetní techniky a informatiky. Před nástupem do Facebooku působil v reklamních i digitálních agenturách v Praze, kde se věnoval komunikačním strategiím, z Londýna pomáhal s uvedením značky O2 na české a slovenský trh. Rád sportuje, fotí a tráví čas s rodinou. Je ženatý, má dvě děti.

12:10 - 12:30

Proč je nativní reklama cestou do pekel a proč se tam těšit

„Nativní reklama je nový paywall,“ prohlásila bývalá šéfka webu Guardianu. Média opravdu hledají spásu leckde: před rokem sázela na to, že je zachrání zpoplatnění obsahu, dnes se navíc upínají na „nativní reklamu“, jak se hezky říká nové generaci PR článků. Jaké jsou zkušenosti a očekávání médií a co je v sázce?

Adam Javůrek Adam Javůrek

Editor inovací

Economia

Adam Javůrek

Na internetu začal publikovat v roce 1999 a brzy se zaměřil na problematiku online médií a nových trendů v komunikaci. V roce 2003 dostal za propagaci internetové žurnalistiky prestižní ocenění Novinářská křepelka. Pracoval v týdeníku Respekt jako vedoucí internetových projektů či jako externí konzultant a školitel Dobrého webu (copywriting). Od ledna 2013 působí jako editor inovací na IHNED.cz.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Social Media v newsroomu

Jak sociální sítě v dnešní době ovlivňují práci médií a novin zvláště? Lisa Stadler bude mluvit o integraci sociálních sítí v newsroomu, zlepšování pracovních postupů, zapojování čtenářů a získávání zákazníků, kteří jsou ochotni za obsah platit.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Lisa Stadler Lisa Stadler

Social Media Manager

derStandard.at

Lisa Stadler

Lisa Stadler (30) pracuje jako Social Media Manager už pět let. Působila v reklamní agentuře Super-Fi, kde se starala o rozvoj strategie sociálních sítí např. pro Red Bull Mobile nebo Vienna Tourist Board. V současnosti Lisa pracuje pro největší rakouské on-line noviny derStandard.at a má na starosti zvyšování povědomí o značce, inbound marketing a rozvoj generování leadů . Social media také vyučuje na vídeňské University of Applied Sciences. Lisa absolvovala univerzitu v Gratzu, kde studovala ruštinu, a krom jiného je členkou kolektivu DJ/VJ kolektivu ETEPETETE.

13:55 - 14:15

Pohádka o úpadku jednoho vydavatelského domu

Pohádky se vyprávějí proto, abychom se z nich poučili. Takže bylo nebylo, spíš bylo, než nebylo…"

Michal Musil Michal Musil
Michal Musil

Bývalý zástupce šéfredaktora MF DNES a člen vedení MF DNES. Pracovní poměr rozvázal koncem loňského roku poté, co vydavatelský dům MAFRA získal Andrej Babiš. Jako novinář začal pracovat již v průběhu studia historie na FF UK: jeho první redakcí byl v roce 1992 Český deník. V letech 1997-2003 zastával různé pozice v Lidových novinách, pak přestoupil do časopisu Týden, kde působil jako zástupce šéfredaktora. V redakci MF DNES pracoval od roku 2006: podílel se tam mimo jiné na přípravě projektu úzké spolupráce printové MF DNES a onlinového iDNES.cz. V roce 2009 se účastnil aktivit proti tzv. náhubkovému zákonu. Vystoupil v tomto směru například před podvýborem pro média Parlamentního shromáždění Rady Evropy v Lucembursku či na konferencí Evropské asociace vydavatelů novin v Budapešti.

14:20 - 15:05

Debata o českých denících

Martin Veselovský vyzpovídal šéfy českých deníků, které čelí nejzajímavějším výzvám poslední doby: Michala Hanáka za iDNES.cz, Veselina Vačkova za Lidové noviny, Tomáše Skřivánka za E15 a Dalibora Balšínka za Echo24.cz. Jaká budoucnost deníky pod jejich vedením čeká, jaký byznys model pro ně hraje největší roli a na co vsázejí při získávání čtenářské přízně?

Dalibor Balšínek Dalibor Balšínek

šéfredaktor Echo24.cz

Echo Media

Dalibor Balšínek

DB (1972) Vystudoval literární vědu na FPF Slezské univerzity v Opavě (1993) a masovou komunikaci na FSV Univerzity Karlovy v Praze (2000). Začínal v regionálním tisku jako kulturní redaktor, od začátku studií v Praze (1994) pracoval jako redaktor Lidových novin. Na jaře roku 1996 nastoupil jako politický reportér do televize Nova. Po dvou letech z televize odchází do vydavatelství Stratosféra, aby založil a vedl svůj první časopisecký projekt, titul Spy. Časopis, který byl koncipován jako politický tabloid, opouští po necelém roce. Pracuje opět pro televizi Nova a v polovině roku 1999 je jmenován ředitelem tisku a PR TV Nova. V červnu 2000 se stává šéfredaktorem časopisu Týden. Za jeho působení se zvedl prodaný náklad časopisu Týden trojnásobně (z 16 200 v roce 2000 na 57 800 v roce 2003), Týden získává ocenění Časopis roku. V roce 2002 zakládá časopis Instinkt a stává se mediálním ředitelem vydavatelství Mediacop. Časopis Instinkt po roce úspěšného vydávání získává ocenění Hvězda roku. Z vydavatelství Mediacop odchází v lednu 2009 do představenstva mediální skupiny MAFRA, kde byl tři roky zodpovědný internetové aktivity skupiny a deník Lidové noviny, kterých byl zároveň šéfredaktorem. V polovině listopadu 2013 z Mafry odchází. Počátkem roku 2014 zakládá vydavatelství Echo Media a.s., která vydává internetový deník Echo24.cz

Michal Hanák Michal Hanák

Člen představenstva

MAFRA

Michal Hanák

Vystudoval Fakultu sociálních věd Karlovy univerzity, obor žurnalistika a masová komunikace. První novinářské zkušenosti začal sbírat v Lidových novinách v roce 1992, později psal pro Mladý svět a pracoval v měsíčníku Reader's Digest Výběr. Dres iDNES.cz oblékl v roce 2000.

Tomáš Skřivánek Tomáš Skřivánek

Šéfredaktor E15

Mladá fronta

Tomáš Skřivánek

Tomáš Skřivánek je ředitelem divize Euro E15 a členem představenstva vydavatelství Mladá fronta a.s. Je zodpovědný za ekonomické tituly Euro, E15, Právo & Byznys, Strategie a Profit. V ekonomickém deníku E15 pracuje od jeho vzniku na podzim 2007 jako šéfredaktor. V letech 2003 až 2007 byl zaměstnán v týdeníku Euro. V roce 2000 spoluzaložil a následně tři roky vedl server www.penize.cz Během vysokoškolského studia pracoval jako ekonomický redaktor v deníku MF Dnes a následně v časopise Týden, byl též spolupracovníkem zpravodajství České televize. Vystudoval národní hospodářství a ekonomickou žurnalistiku na VŠE v Praze. Je ženatý, s manželkou Petrou má dceru Julii (9) a syna Jakuba (6). Má rád hory, kolo a lyže.

Veselin Vačkov Veselin Vačkov

ředitel redakce Lidových novin

MAFRA

Veselin Vačkov

Veselin Vačkov je ředitelem redakce Lidových novin. Studoval anglistiku na FF UK a počítačovou lingvistiku na Univerzitě v Oxfordu. Ve volném čase běhá dlouhé tratě a jeho kariéra v médiích je dlouhodobě spojená s Lidovými novinami. Začal do nich přispívat už v roce 1994, později v jejich redakci pracoval více než 12 let, devět z nich jako šéfredaktor (2000 až 2009). Po čtyřleté přestávce na pozici ředitele regionů mediální skupiny MAFRA se loni v listopadu do LN opět vrátil.

Martin Veselovský Martin Veselovský

Moderátor

DVTV

Martin Veselovský

Martin Veselovský pracoval jako moderátor pořadu Události komentáře v ČT a pořadu 20 minut Radiožurnálu v ČRo 1. Aktuálně se podílí na projektu DVTV.

15:05 - 15:35

Coffee Break

15:35 - 15:55

Programmatic marketing z pohledu managementu

Nové automatizované způsoby nákupu online prostoru – co nám přináší a co nám berou v širším pohledu onlinového vydavatelství. Praktické zkušenosti a pohled na nejbližší budoucnost, kterou už vidíme za nejbližším rohem. Nahradí nás stroje?

Petr Bednář

CDO

AdActive, s.r.o.

16:00 - 16:20

Nejnovější trendy ve slovenských online médiích

Jak dnes vypadají slovenská média? Které trendy můžeme v nejbližších měsících očekávat? Jak se daří zpoplatňovat obsah na webu? A proč jen a Slovensku tak důležitý user-generated content?

Filip Struhárik Filip Struhárik

Project manager

SME.sk

Filip Struhárik

V SME.sk začínal ako editor domáceho, zahraničného a ekonomického spravodajstva. Od októbra 2010 je projektovým manažérom v online tíme SME.sk. Zodpovedá najmä za inovácie v elektronickom publikovaní a koordinuje vývoj UGC projektov (user-generated content). Popri práci sleduje nové trendy v médiách, o ktorých aj bloguje. Je spoluzakladateľom online magazínu MONO.sk.

16:25 - 17:00

Oligarchové, revoluce a invaze: Jak přizpůsobit media business

Na žádném trhu to média nemají snadné a pro Ukrajinu to platí dvojnásob, obzvláště v posledních měsících. Uprostřed politických intrik a nestability se jeví jako východisko předefinování role moderních novin jako podnikání na komunitní bázi. Tento „byznys-model“ nabízí širší sortiment produktů a vytváří komunitu, která čtenáři přináší pocit jedinečnosti a zainteresovanosti.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Jakub Parusinski Jakub Parusinski

Chief Executive Officer

KyivPost

Jakub Parusinski

Jakub Parusinski je výkonným ředitelem Kyiv Post, největších anglicky psaných novin na Ukrajině. Je zde zodpovědný za provoz a strategický rozvoj společnosti. Do Kyiv Post nastoupil v září 2001 jako ekonomický zpravodaj. Předtím pracoval jako politický a tržní analytik pro BG Capital investment bank, International Center for policy studies a Thomson Reuters. Je absolventem Gdaňské univerzity a Středoevropské univerzity v Budapešti.

17:00

Předpokládaný konec konference a začátek After party

Sál č. 2

9:30 - 9:50

Reklama na mobilním webu Onlajny.com

Dokážeme monetizovat čím dál víc návštěvníků mobilní verze webu? Zkušenosti a konkrétní čísla webu Onlajny.com, který přináší aktuální sportovní výsledky a jehož poměr návštěvnosti mezi desktopovou a mobilní verzí je 50:50.

Michal Berg Michal Berg

Jednatel

eSports.cz

Michal Berg

Internetový podnikatel, publicista a aktivista. Spolumajitel firmy eSports.cz, která provozuje několik desítek sportovních webů. Ve volném čase se věnuje kreativní práci s informacemi a otevřeným datům na Datablog.cz a pořádání vsetínského Barcampu.

9:55 - 10:15

Webprofiling – jak chytře pracovat s informacemi o zákazníkovi

Každý z nás denně zanechá na internetu bohatou datovou stopu, která vypovídá mnoho o našich potřebách a chování. Na konkrétních případových studiích Vám představíme, jak těchto informací efektivně využít k prodeji a komunikaci se zákazníkem, včetně měření výkonnosti použitého média.

Martin Dolejš

Business Development Manager

O2 Media

10:15 - 10:55

Coffee Break

10:55 - 11:25

Tři roky zkušeností s placeným obsahem

Jaké jsou největší chyby při zpoplatňování obsahu? Jak odhadnout potenciál webu a počet možných předplatitelů? Ohrožuje placený obsah příjmy z reklamy, nebo je to právě naopak. Uslyšíte tříleté zkušenosti s placeným obsahem z Piano Media a nástin očekávaných trendů.

Dávid Puha Dávid Puha

Marketing Communication Specialist

Piano Media

Dávid Puha

Dávid Puha působí v Piano Media od roku 2012 na pozici marketingového specialisty, kde pomáhá vydavatelům nastavit komunikaci a marketingovou strategii pro zpoplatněný obsah. Před nástupem do Piana pracoval na pozici Key account manažera ve společnosti Etarget, kde měl na starosti velké inzerenty z CEE regiónů. Během vysokoškolských studií pracoval pro internetový e-shop Muziker jako online marketingový konzultant. Vystudoval Fakultu masmediální komunikace v Trnavě.

11:30 - 11:50

Trendy v UX designu světových médií

Jak vypadá dobrý uživatelský prožitek v cross-channel konzumaci zpravodajství? Mobilní aplikace nebo responzivní design? Jak se připravit na čtení zpráv na hodinkách či v brýlích? Jakým technologiím patří budoucnost a jak je využívat pro největší dosah mnou tvořeného obsahu? Jak podpořit svůj brand a zvýšit loajalitu svých čtenářů?

Jiří Suchý Jiří Suchý

Digital Strategy Director

Dobrý web

Jiří Suchý

Jiří Suchý má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

11:55 - 12:15

Proti “mediální logice”?

Jsou negativismus a drama - typické mediální ingredience - na ústupu? Na globálních fórech se diskutují nové směry, které reflektují únavu čtenáře ze záplavy špatných zpráv a také měnící se společenskou atmosféru a mediální krajinu. Jak vypadá “constructive journalism” či “solutions journalism”, které rozhodně nejsou sluníčkovým pohledem na svět, v praxi? Jak se daří segmentu “good news”? Příklady z různých zemí, čísla, zasazení do českého kontextu.

Pavlína Kvapilová Pavlína Kvapilová

Journalist, Writer, Presenter, Consultant & Visual Artist – Freelance Former New Media Director at Czech Television

Pavlína Kvapilová

Pavlína se pohybuje v mediální oblasti už 18 let. Své zkušenosti sbírala v největších českých médiích, a to jak jako novinářka, tak i na manažerských pozicích. Mimo jiné působila jako stálá zpravodajka Českého rozhlasu z Bruselu (2003 – 2005), od roku 2007 do roku 2013 pak pracovala pro Českou televizi. Zastávala zde pozici šéfky speciálních projektů na zpravodajské stanici ČT 24, kde se podílela inovaci vysílacích formátů. Byla členkou týmu, který vytvořil Hyde Park ČT 24 – nový kompletně interaktivní pořad v hlavním vysílacím čase a následně byla v televizi i jednou z jeho hlavních tváří. Později se stala ředitelkou divize ČT Nová média. V loňském roce vytvořila pro Karlovu Univerzitu kurz „Televize & Nová média“. Pavlína je aktivní i na mezinárodní scéně. Nyní je na volné noze a svůj čas věnuje žurnalistice, psaní, přednášení, konzultování a výtvarnému umění, zejména kaligrafii.

12:20 - 12:40

Stačí jen mávat digitální vlajkou?

Svět je více a více digitální. Stačí k úspěchu v něm jen držet v ruce digitální vlajku a bojovně s ní mávat? Nebo je nutné být v digitálu, stejně jako v jakékoliv jiné činnosti, opravdu dobrý?

Jiří Vítek Jiří Vítek

CEO

Mindshare

Jiří Vítek

Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

12:40 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Jameson – Třikrát destilovaná televizní kampaň

Použití televizního spotu v digitální kampani není žádnou novinkou. My jsme jej však TVC třikrát destilovali, abychom maximalizovali zásah v on-line prostředí, sociálních sítích a následně edukovali uživatele.

Jarda Haž Jarda Haž

Digital Manager

Jan Becher - Karlovarská Becherovka

Jarda Haž

Jarda Haž je digital managerem společnosti Jan Becher - Pernod Ricard. V oboru nových médií působí od roku 2004. Digitální strategie a integrování všech souvisejících oblastí do brand aktivit jsou jeho denním chlebem i koníčkem. Ve volných chvílích se snaží trávit maximum času se svou ženou a dětmi a obráží pódia se svou extrémní metalovou kapelou. Rád se věnuje idea makingu, kreativní práci a nesnáší bullshitu holdující manažery.

13:55 - 14:15

Uvolněte se, prosím

Být špičkou v jakémkoliv oboru znamená především se nebát. A v digitálním světě to platí dvojnásob. Pokud se chcete na této špičce svézt, musíte přicházet s novými nápady a zajímavým obsahem. Je nutné vystoupit z bludného kruhu neustálého sledování metrik a strachu z možného neúspěchu. Když dokážete tyto starosti hodit za hlavu, jste připraveni vytvořit úžasné věci. 

Jakub Janoušek Jakub Janoušek

Internet Communication Manager

Budějovický Budvar

Jakub Janoušek

Svou profesní dráhu začínal jako regionální novinář. Do světa "velké reklamy" se dostal v roce 2004, kdy začal pracovat na pozici On Trade marketing managera v Budějovickém Budvaru, n. p., kde zodpovídal za vytváření, realizaci a podporu gastronomických projektů pivovaru. V té době se podílel také na přípravě BTL a ATL komunikace značek Budweiser Budvar a Pardál pro český trh. V roce 2008 byla odhalena pravá příčina jeho tiché až plaché povahy – cit pro značky v on-line prostředí a starostlivá péče o čistotu projevu na síti. Od té doby má na starosti veškerou online komunikaci společnosti Budějovický Budvar, n. p. a celého portfolia jejích značek v Česku. Poslouchá dobrou tvrdou muziku a svého 5-letého synka, s nímž jsou si navzájem velkou inspirací.

Maxim Krušina Maxim Krušina

Digital Guru

Massimo Filippi

Maxim Krušina

Maxim Krušina se narodil v roce 1975 a potom nic nevystudoval, protože velmi brzo pochopil, že je lepší dělat v životě to, co člověka skutečně baví. Prošel rozmanitou řadou profesí: psal o počítačových hrách v časopisu Score, několik let si myslel, že s kamarády vyvíjí počítačovou hru, naučil se DTP, navrhoval grafiku, programoval, fotografoval, seděl u počítače Amiga, pracoval jako DTP operátor v novinách Telegraf a později ve společnosti Repro Plus, založil si vlastní punkové grafické studio Caine&Co., poté splácel obří dluhy, když pracoval v agenturách Lowe Lintas GGK a později LineArt, založil další grafické studio MaximuM, je zakladatelem a spoluvlastníkem digitální agentury Massimo Filippi a též je spoluzakladatelem firmy Moviatic, která vyvíjí sociální síť pro filmové fanoušky. V současné době se věnuje především strategickému řízení a plánování, tvorbě konceptů digitální komunikace, řízení projektů a své ženě a třem dětem. Ve zbylém čase rád vaří, jí, jezdí na Vespě, cestuje a fotografuje.

14:20 - 14:40

Vznik nové značky na přeplněném trhu

Naše zkušenosti s využíváním dnešních možností tradičního a digitálního světa.

Jakub Petřina Jakub Petřina

Chief Marketing Officer

Air Bank

Jakub Petřina

Jakub Petřina se v marketingu pohybuje téměř dvacet let. Pracoval například pro Pražské pivovary, Oskar Mobil (dnes Vodafone) nebo CK Fischer. V roce 2005 se připojil ke skupině PPF jako marketingový ředitel Home Credit pro Českou a Slovenskou republiku. Od roku 2011 je marketingovým ředitelem Air Bank. Je ženatý a má dvě děti. Hraje tenis, fotbal a golf, a je také fanouškem NHL.

14:45 - 15:05

Produktové inovace mohou mít obchodní potenciál

Všichni slyšíme, že inovace jsou potřeba a bez nich nelze dlouhodobě přežít. Mnohdy se ale při inovacích zapomíná na inzerenty. Na příkladech služeb od Seznam.cz si ukážeme, jak nápady a inovace mohou pomoci i inzerentům k novým zajímavým a mnohdy i interaktivním reklamním plochám. Přijďte se inspirovat k inovacím, které přináší obchodní výkon.

Petr Fryš Petr Fryš

Manažer digitálních služeb

Seznam.cz

Petr Fryš

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Mediální komunikací a zejména pak on-line reklamou se zabývá 14 let jak na straně médií, tak na straně mediálních a komunikačních agentur. V Seznamu se věnuje obchodnímu rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

15:05 - 15:35

Coffee Break

15:35 - 15:55

Inkrementální a kumulativní zásah TV a online videa

Aneb skutečně již nastal čas vážně uvažovat o společném plánování TV a online videa? Odpoví Vám výsledky výzkumu OMG Research.

Martin Šebesta Martin Šebesta

Print and Digital Director

OMD Czech

Martin Šebesta

Martin Šebesta je šéfem Opera Digital, tj. digitální oddělení agentur sdružených v rámci Omnicom Media Group (OMD Czech, PHD a Attention!Media). V minulosti studoval cestovní ruch a práva, internetu se věnuje od roku 2002. Dříve působil jako obchodní ředitel ve společnosti Centrum Holdings.

16:00 - 16:30

Connecting in a multi-mode world

Budeme mluvit o transformaci v komunikaci, která vychází z růstu počtu odesílaných zpráv, videí a sdílení všemožného obsahu a vlastně i celkového objemu komunikace, jíž každý den čelíme. Dále budeme zkoumat, jak změny životního stylu nutí spotřebitele měnit způsob komunikace a jaké jsou důsledky těchto změn. A konečně, budeme také mluvit o některých výzvách, kterým marketéři čelí v tomto novém prostředí, do nějž patří i Skype.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Chris James Chris James

Skype Sales and Strategy Lead

Microsoft Corporation

Chris James

Chris James zastává pozici Skype Sales and Strategy Lead pro oblast střední a východní Evropy, Blízkého Východu a Afriky. Ve společnosti Microsoft působí od roku 2007, čímž skloubil své zkušenosti z tradičních médií se zájmem o nově vznikající a rozvíjející se on-line platformy. Poslední tři roky pracoval v Microsoft jako International Mobile and AiA specialist. Jeho hlavním úkolem bylo řídit příjmy z mobilních reklam (MSN, Windows Phone a Skype) předních značek a agentur. Během té doby Chris pozoroval, nakolik jedinečná platforma Skype je, v níž i díky rostoucí uživatelské základně, vidí skvělou příležitost pro světové značky.

16:30

Předpokládaný konec v sále

Sál č. 3

9:55 - 10:25

RTB trendy v Evropě – od retargetingu přes Rich Media formát až k soukromým tržištím a nově vznikajícím kanálům.

Pokus. Pád. Pokus. Pád. Nevadí. Zkus to znovu. Spadni znovu. Spadni líp.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Holger Mews Holger Mews

Senior Vice President of Programmatic Trading

Adform

Holger Mews

Holger Mews se pohybuje v oblasti obchodu a marketingu více jak 18 let. Do digitálního průmyslu vstoupil v roce 2005, kdy začal pracovat ve společnosti DoubleClick Inc, kterou později koupil Google.
Od listopadu 2013 působí v Adform jako Senior Vice President of Programmatic Trading. Před Adform pracoval ve společnost Adobe na pozici obchodního ředitele pro střední Evropu pro oblast reklamy a sociálních řešení. Navíc zastává klíčové manažerské pozice v Efficient Frontier a Gruner + Jahr. Je absolventem University of Hamburk, kde vystudoval obor Ekonomie a podnikové řízení.

10:30 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:25

Automatizace nákupu a prodeje reklamy

Vydavatelské domy z celého světa si začínají osvojovat automatizaci, aby zvýšily příjmy z on-line reklamy. Automatizace snižuje náklady a zvyšuje příjmy a umožňuje vyjít vstříc požadavkům agentur k nákupu prostřednictvím nových protokolů jako je RTB. Přední evropští vydavatelé najímají analytiky a dávají dohromady optimalizační týmy, vytvářejí soukromá tržiště s předními nákupčími a nabídkou 1st party dat, aby zvyšovali CPM. V současnosti také můžeme být svědky toho, že přední vydavatelé začínají spolupracovat, aby nákupčím inzerce poskytli co nejširší rozsah služeb s novými inovativními kanály jako je například mobilní RTB. Na workshopu Vám dáme nahlédnout do této problematiky a ukážeme Vám případové studie o zvyšování výnosů na soukromých tržištích, přidávání dat do Vašich RTB kampaní a růstu mobilního RTB.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Jana Jakovljevic Jana Jakovljevic

Head of Buyer Cloud pro severní Evropu

Rubicon Project

Jana Jakovljevic

Jana je zodpovědná za vztahy se všemi nákupčími v regionu severní a střední Evropy. Sídlí v Berlíně a pro mezinárodní tým Rubicon Project pracuje pět let.

11:30 - 11:50

3 veřejná tajemství k úspěchu výkonnostních kampaní, která ignorujete

Většina markeťáků už pro stromy nevidí les a používá technologie málo, zbytečně, nebo špatně. Když se řekne online marketing, často je řeč jen o PPC, RTB, Display, Sociálních sítích, PR, SEO, zbožácích apod. Tahle přednáška vám připomene, co nejspíš už dávno víte, považujete za důležité, ale přes každodenní agendu jste si už mnoho měsíců nenašli čas se zastavit a popřemýšlet, jestli vůbec děláte věci, které mají smysl.

Roman Appeltauer Roman Appeltauer

Web Analytics Strategist

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je expertem na pokročilou webovou analytiku. Klientům agentury H1.cz pomáhá optimalizovat cestu zákazníka webem, rozvíjet práci s analytickými nástroji a lépe se rozhodovat na základě dat. V H1.cz začínal už v roce 2006, vrátil se znovu 1.1.2013 po působení ve společnostech Vodafone, Seznam.cz a Telefonica.

11:55 - 12:15

Cílení se vyplácí

Co dal a vzal rok s behaviorálním cílením na Seznamu – jakým klientům se „behavko“ nejvíce vyplácí a proč? Jaké další druhy cílení lze na Seznamu využít? A s jakými výsledky? A co klientům přináší retargeting?

Pavel Šoun Pavel Šoun

manažer PPC služeb

Seznam.cz

Pavel Šoun

Internetovému marketingu se věnuje od roku 2003. V roce 2006 se zaměřil na výkonnostní marketing, jak se dnes moderně říká. V Seznam.cz pracuje od roku 2008 a má na starost Sklik, od roku 2012 spolu se službou Zboží.cz. Vede obchodní tým, jehož hlavním poslaním/úkolem je zajistit servis v oblasti PPC/výkonnostního marketingu klientům a obchodníkům Seznam.cz. Ve volném čase se věnuju rodině. Mezi jeho záliby patří automobilové soutěže (rallye), horská kola a dobré jídlo.

Kamil Veselý Kamil Veselý

Manažer obchodního oddělení

Seznam.cz

Kamil Veselý

Zkušenosti z prostředí velkých mediálních agentur přenesl do Seznamu v roce 2008, kde se, mimo jiné, dlouhodobě věnuje rozvoji vztahů s nimi. V roce 2009 přestal Seznam vyplácet agenturní provizi. Finanční bonusy ve dvouletých cyklech pravidelně o zhruba třetinu snižuje a zohledňuje ve zvýhodněních pro klienty. „Provize, bonusy a podobné incentivy znevýhodňují zadavatele, kteří s agenturami z nejrůznějších důvodů nespolupracují. Jako významný hráč jsme spoluzodpovědní za stav trhu, na kterém soutěžíme,“ říká Kamil Veselý, Manažer obchodního oddělení.

12:20 - 12:40

Obchodní rozhodování na základě údajů z webové analytiky a Big dat

Big data jsou buzzword současného online světa. Všichni je chtějí mít, všichni je chtějí používat, ale naneštěstí jen málokdo ví, jak Big data opravdu vytěžit. V prezentaci se Gemius podělí o své znalosti o využitelnosti Big Dat pro podnikání. Na příkladu reálných případových studií ukážeme účastníkům jak využít Big data tak, aby pochopili chování a rozhodování zákazníků a ukážeme, jak firma může z těchto znalostí těžit.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Vesna Zakaric Vesna Zakaric

Sales Director

Gemius

Vesna Zakaric

Vesna Zakarić - specialista společnosti Gemius v oblasti online a offline obchodní analýzy a výzkumu, zaměřuje se na rozvoj obchodních znalostí týkajících se technologie vyvinuté společnosti Gemius. Ve firmě působí na pozici International Sales Director a jako člen představenstva, je zodpovědná za globální a lokální obchodní procesy a prodejní strategii. Podporuje rozvoj obchodních aktivit společnosti prostřednictvím expanze stávajícího portfolia produktů a služeb a poskytuje doporučení týkající se nových možností rozvoje společnosti.

12:40 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Proč jsou interneťáci ostatním k smíchu?

Zamyšlení nad nebem a peklem, vnějškem a vnitřkem, současností a budoucností těch nejvýznamnějších pilířů současné online reklamy od jednoho z největších přikladatelů pod oheň. Kam nás dovedou ty naše ártíbíčka, proč jsou interneťáci sami sobě největším nebezpečím, co by Jan Suda rád vzkázal zadavatelům a médiím?

Jan Suda Jan Suda

Interaction Director

GroupM s.r.o.

Jan Suda

Jan byl jeden z prvních digital media plannerů v ČR. Je jedním ze spoluviníků vývoje české digitální display reklamy za posledních 13 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech dvou digital teamů v mediálních agenturách, které za svou kariéru vybudoval. V současné době je v GroupM odpovědný za Interaction oddělení a vývoj nových forem digitální komunikace a všechny je miluje.

13:55 - 14:15

Data v RTB

O RTB se nejčastěji mluví v souvislosti s cílením na uživatele. V ČR se však většinou omezuje na retargeting. Jaké další možnosti mají čeští inzerenti? Jak funguje trh s daty v zahraničí? Jak vůbec k datům přistupovat?

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

Czech Publisher Exchange

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

14:20 - 14:50

Jak data řídí plánování v moderním digitálním světě.

Ta nejlepší praxe v plánování vždy byla a bude o používání dat. Nicméně díky vzestupu RTB, Big Data a cross channel marketingu, došlo ke změnám dynamiky i celého procesu využití dat. Představím změny, které proběhly, a jak proměnily trh. Rovněž pohovořím o tom, jak efektivně využít DMP (Data Management Platform), aby poskytla to správné a požadované řešení.

Robert Webster Robert Webster

Chief Product Officer

Crimtan

Robert Webster

Robert se v digitálním marketingu pohybuje 14 let a má zkušenosti z různých oborů. Pracoval v Yahoo, u průkopníka behaviorálního cílení Tacody, dále vedl Data a Technology oddělení v MediaCom UK. V současnosti zastává pozici Chief Product Officer ve společnosti Crimtan. Na starosti má směřování a vývoj společnosti Crimtan v oblasti programatického nakupování a její udržování pozice lídra v oboru.

14:55 - 15:15

RTB z pohledu inzerenta

Rychlý přehled využití RTB kampaní v Heurece. Na co se připravit při vytváření RTB kampaní a jaké jsou možnosti inzerce, porovnání výkonnosti kampaní při různých nastaveních.

Ondřej Slavík Ondřej Slavík

PPC Performance manager

Heureka.cz

Ondřej Slavík

Ondřej po studiích oboru Logistika a informatika na Technické univerzitě v Liberci pracoval jako informatik a webmaster v Krajské vědecké knihovně v Liberci. Ve své kariéře pokračoval ve společnosti Seznam.cz jako optimalizátor PPC kampaní v systému Sklik. Stávajícím působištěm se stala společnost Allegro Group CZ, kde má na starosti performance marketing (Adwords, Sklik, RTB, atd…) pro Heureka.cz a Heureka.sk. Další náplní práce je webová analytika a rozvoj spolupráce s agenturami.

15:15

Předpokládaný konec v sále

Sál č. 4

10:55 - 11:15

O ochraně osobních údajů, Data Protection, EU a podnikání v ČR

Zhodnocení legislativních změn, stávajících nebo připravovaných, které ovlivňuji nebo budou ovlivňovat podnikání v České republice a to nejen na internetu. Problematika cookies je jenom jedním z témat, o kterých je nutné hovořit. Aktuální situace v rámci projednávání Nařízení o ochraně osobních v Evropském Parlamentu.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

11:15 - 11:40

O ochraně osobních údajů, Data Protection, EU a podnikání v ČR

Stane se podnikání (nejen na internetu) rizikovou činností v Evropské unii? Diskuse politiků, europoslanců, legislativců, regulátora a především podnikatelů o tom, jak může ovlivnit právě připravované Nařízení o ochraně osobních dat jejich podnikání a to nejen na internetu. Jaké nástrahy, překážky čekají podnikatele, jakmile Nařízení vstoupí v platnost. Jaké budou první kroky regulátora a na co se zaměří v rámci tohoto Nařízení. Jaká jsou stanoviska europoslanců popř. jak se změní po květnových provolbách.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Eduard Hulicius Eduard Hulicius

Kandidát do Evropského parlamentu

KDU-ČSL

Eduard Hulicius

Eduard Hulicius je historik, odborník na EU a politik KDU-ČSL, jejímž členem je od roku 2012. Je na 4. místě kandidátky KDU-ČSL ve volbách do Evropského parlamentu 2014.

Vojtěch Chloupek

Partner

Bird & Bird

Petr Ježek Petr Ježek

Kandidát do Evropského parlamentu

ANO

Petr Ježek

Působil jako diplomat, z toho 10 let ve vysokých funkcích, které se týkaly vztahů s Evropskou unií. Byl například vrchním ředitelem Sekce evropské integrace na Ministerstvu zahraničních věcí ČR či zástupcem státního tajemníka pro evropské záležitosti. Pracoval také jako ředitel sekce předsedy vlády Vladimíra Špidly. Později odešel do soukromého sektoru a v lednu 2005 založil společně s Pavlem Teličkou a právní kanceláří Becker & Poliakoff poradenskou společnost BXL Consulting s.r.o. Je kandidátem ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014.

Václav Novák

expert v oblasti informačních technologií

Iuridicum Remedium

Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy a Pražskou konzervatoř. Ve své praxi působí v oblasti informační bezpečnosti a analýzy dat v přirozeném jazyce a v sociálních sítích. V IuRe se zabývá dopadem informačních technologií na lidská práva a soukromí.

Stanislav Polčák Stanislav Polčák

poslanec Parlamentu ČR, kandidát do voleb Evropského parlamentu

TOP 09

Stanislav Polčák

Stanislav Polčák je český právník, vysokoškolský pedagog a politik, od roku 2010 poslanec za stranu TOP 09. Pochází z Vysoké Pole. Poslancem Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky byl zvolen ve volbách 2010 v Praze (nominován za stranu Starostové a nezávislí). Specializuje se na evropské, správní a autorské právo.

Josef Prokeš Josef Prokeš

Ředitel správní sekce

Úřad pro ochranu osobních údajů

Josef Prokeš

Ochranou soukromí a osobních údajů v téměř všech oblastech zpracování dat se zabývá více než 15 let, se zvláštním zalíbením i respektem k technologiím. V současné době je ředitelem správní sekce Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Šádí Shanaáh

Kandidát do Evropského parlamentu

Strana zelených

11:45 - 12:05

Nejzajímavější soudní rozhodnutí ovlivňující internet, aneb Svensson, Hotfile, Delfi a ti druzí….

Co nového přinesla nová soudní rozhodnutí v roce 2013 a 2014 pro internetové podnikání. Které byznys modely se stávají z právního hlediska problematickými a které naopak soudy posvětily?

Vladan Rámiš Vladan Rámiš

Ředitel právního úseku

MAFRA

Vladan Rámiš

Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

12:10 - 12:30

Nařízení Data Protection – a co na to praxe?

Minulý rok jsme vám představili přísné normy připravovaného nařízení Evropského parlamentu a Rady o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních a o volném pohybu těchto údajů (tzv. nařízení „Data Protection“). Pojďme se nyní podívat, co to bude pro obsahové společnosti znamenat v jejich každodenním životě (který nebude lehký).

Mária Staňková Mária Staňková

Advokátka

Seznam.cz

Mária Staňková

Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Internet věcí nebo již raději Internet všeho?

Co Češi říkají na chytré hodinky, fitness náramky, brýle jako jsou Google Glass? Přijdou jim zajímavé? Uvažovali by o jejich koupi? Kdy si myslí, že se tyto technologie prosadí? Jaký je názor lidí v České republice na sdílení osobních dat v těchto přístrojích výměnou za nějakou výhodu? Zeptali jsme se, jak by je chtěli využívat pro navigaci, doporučování zboží nebo pro placení v obchodech bez vyndání chytrého telefonu z kapsy. A Češi nás překvapili.

Tomáš Pflanzer Tomáš Pflanzer

Head of Digital

Nielsen Admosphere

Tomáš Pflanzer

Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS, kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – od Čechů v síti až ke Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím a startupům. Miluje svůj smartphone, Snapchat, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

13:55 - 14:15

Olympijské hry a second screening

Čas od času máme potřebu okomentovat televizní obsah přímo při jeho sledování a podělit se o své zážitky s přáteli. Dnešní diváci na rozdíl od starších generací mohou své komentáře k programu snadno sdílet prostřednictvím sociálních sítí. Second screening však není pouze zajímavým sociologickým fenoménem, který s sebou přineslo rozšíření mobilních zařízení, ale také další cesta k potenciálním konzumentům reklamního sdělení či přímo zákazníkům. Výsledky zahraničních studií ukazují, že jsou to právě významné sportovní události, které drivují second screening a komunikaci na sociálních sítích vůbec. Je tomu skutečně tak? Nakolik využívají čeští diváci second screening a jak se odrazily ZOH Soči 2014 v komunikaci na sociálních sítích?

Hana Friedlaenderová

Senior konzultant

Nielsen Admosphere

Josef Šlerka Josef Šlerka

Managing Director

Ataxo Interactive

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf softwarového vývoje ve společnosti Ataxo Interactive a učitel nových médií na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. Kromě vědecké práce mimo jiné zakládal překladatelský časopis Plav, podílí se na organizaci festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka.

14:20 - 14:40

Chytřejší správa kampaní AdWords: Snižte náklady s AdWords skripty

Správa výkonových kampaní zahrnuje i velmi rutinní úkony, jako přidávání nových klíčových slov, kontrolu funkčnosti odkazů a jiné. Ukážeme vám, jak s AdWords skripty získat více času správce kampaní na důležitější úkoly nebo snížit náklady na správu. Kromě snížení nákladů vám AdWords skripty pomohou zabránit některým chybám vznikajícím z lidské nepozornosti. Těšit se můžete na příklady z praxe.

Veronika Brindzová Veronika Brindzová

PA team leader & Web analyst

Sun Marketing

Veronika Brindzová

Veronika vystudovala Provozně ekonomickou fakultu se zaměřením na marketing na ČZU v Praze. Právě při škole se dostala k online marketingu, když se účastnila mezinárodní soutěže Google Online Marketing Challenge a se svým týmem a navrženou PPC kampaní se umístila mezi 100 nejlepšími na světě. V roce 2011 začala pracovat v Sun Marketing jako specialista výkonové reklamy. Postupně svoji kvalifikaci rozšířila i oblast webové analytiky. Ve společnosti Sun Marketing, která služby v oblasti výkonové reklamy poskytuje od roku 2006, v současnosti vede oddělení výkonové reklamy a webové analytiky. Pracuje na klientech jako např. Allianz, GRANDOPTICAL, Asseco Solutions, Parfemland, Union poisťovňa, ad.
V současné době zastává pozici vedoucí oddělení výkonové reklamy v Sun Marketing.

14:45 - 15:05

Jak zachránit klientův business za 5 minut 12

Pustit se do „Hurá zakázek“ často vyžaduje kus odvahy. Navíc pokud se jedná o kampaň pro mladé studenty. Jak účinně pomoci klientovi a zároveň se z toho nezbláznit? Budeme mluvit o zdarech a nezdarech kampaně pro VUT. Poradíme, jak naplánovat kampaň napříč online kanály a nástroji. A konečně, také ukážeme na podrobném vyhodnocení, jak to vše dopadlo.

Stanislav Pluháček Stanislav Pluháček

Production director

BETTER MARKETING

Stanislav Pluháček

Studoval Fakultu podnikatelskou na VUT, kde si zvolil obor Systémové inženýrství a informatika. Již tehdy se pohyboval v oblasti optimalizace webů a online marketingu. Společně s několika přáteli založili roku 2006 firmu MSC design, firmu zabývající se službami a poradenstvím v oblasti internetového marketingu a SEO. Studia ukončil v roce 2012, ale již o rok dříve zakotvil ve společnosti BETTER MARKETING, s.r.o., kde začínal jako produktový manažer pro weby a SEO. V současné době zde působí jako ředitel realizace a vede tým zkušených správců kampaní, copywriterů a odborníků na poli tvorby a optimalizace webu.

15:05

Předpokládaný konec v sále