Tato akce již proběhla.

Program

Sál č. 1

9:00 - 9:15

Zahájení

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

9:15 - 9:30

Mediatypy - typicky netypicky

Třeskutě objevný ponor do tajů čísel a grafů, které všichni znáte, ale netroufli jste si je dát dohromady. Datová kouzla analytického mága SPIRu Petra Koláře v nezaměnitelně nudném podání předsedy SPIRu Jána Simkaniče ve vás vzbudí nekonečnou škálu emocí a převrátí váš život z rubu na líc. Kamenování povoleno.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Výkonný ředitel

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Dříve měl na starosti obsahový rozvoj zpravodajských serverů a marketingovou strategii firmy. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování a publicistice. V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

9:35 - 9:50

Zbořme hradby gheta

Svět on-line médií je chápán jako svět sám pro sebe, oddělený od ostatních médií neprostupnou hradbou. Je na čase zbořit hradby tohoto gheta. Hradby, které společně vystavěli ti uvnitř i ti venku.

Jiří Vítek Jiří Vítek

CEO

Mindshare

Jiří Vítek

Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

9:55 - 10:15

Vazby mediálního trhu na byznys a politiku

Provázanost médií a mediálních agentur s obchodními a politickými zájmy.

Erik Best Erik Best

Publisher

The Fleet Sheet

Erik Best

Erik Best je původem z USA (narozen v Severní Karolíně). Vystudoval politologii na Georgetown University, ruštinu na Middlebury College a v roce 1987 získal titul MBA na University of North Carolina at Chapel Hill. Profesí novinář, žijící v České republice od roku 1991, a také vydavatel zpravodajského bulletinu Fleet Sheet.

10:15 - 10:45

Coffee break

10:45 - 11:05

Realita trhu 2013 očima online vydavatele: jak růst a nezbláznit se z toho

Po loňské přednášce o růstu pomocí akvizic přidáme tajné rady, jak růst organicky o desítky procent ročně.

Petr Bednář

CDO

AdActive, s.r.o.

11:10 - 11:40

Mediamorphosis aneb proč jsou noviny věčné

Papírové noviny nikdy nepřestanou vycházet. A když to dobře udělají, dokáží vydělávat víc než dosud. Proč je současnost pro média tou nejlepší dobou. Jak a proč se některým vydavatelstvím na světě ohromně daří. A co znamená zázračné zaříkávadlo „digital-first“.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Juan Señor Juan Señor
Juan Señor

Juan Senor is a Partner at Innovation Media Consulting Group based in London. He is also a Visiting Fellow at Oxford University. As a Partner at Innovation he has directed projects all over the world helping news operations to re-invent their products and stay relevant with shifting audiences. He has worked and advised hundreds of media companies in every continent. His projects with Innovation have won numerous accolades, in particular Best Newspaper Concept and Design in the World and/or in Europe continuously from 2004 to 2011. In 2010 he was listed as one of* 'The World's Leading Innovators' in Journalism and Media*' by journalism.co.uk. Mr. Senor is a highly-sought commentator on the media industry, quoted frequently in leading publications such as *The Economist* and *The Financial Times.* He serves on the Advisory Board of several media companies around the world.He also publishes annually as co-editor of the books Innovations in Newspapers and Innovations in Magazines written on behalf of WAN-IFRA and the FIPP respectively.He is a former journalist and presenter for PBS's NewsHour, *Wall Street Journal *TV and CNBC Europe and served as London correspondent of *International Herald Tribune *Television. His work has been nominated for an EMMY and his television programme, Media Report, was voted by viewers as Europe’s Best Business Programme. He continues to work as a live events and television host and presenter globally.In addition to his passion for the media business, he is a campaigner for disabilities via means of fundraising expeditions to the ends of the earth. He has skied unsupported to the North Pole, crossed the Western Sahara, trekked the Amazon and organised the first-ever expedition to the South Pole of a team with physical disabilities. A Spanish national, he was born and raised in Barcelona and educated in Europe and New York. He is conversant in six languages.

11:45 - 12:05

Směr Karlín! Transformace Economie ve vydavatelství 21. století

Jak z papírového vydavatelství udělat digitálního vydavatele pro příští století? Firmu, která dokáže držet krok se svými největšími konkurenty, jimiž už dávno nejsou ostatní noviny, ale spíš Facebook nebo Google? Economie prochází radikální proměnou svým rozsahem a razantností v Česku zcela unikátní. Kamil Čermák vysvětlí, v čem konkrétně spočívá.

Kamil Čermák Kamil Čermák
Kamil Čermák

Kamil Čermák je výkonný ředitel společnosti BM Management, s.r.o., která se věnuje činnostem v oblasti corporate finance, M&A, corporate management, corporate governance, public relations a marketingu souvisejícím se správou aktiv Zdeňka a Michaely Bakalových v České republice. Kamil Čermák od roku 2005 dlouhodobě vykonával funkce ve skupině ČEZ – do roku 2012 například jako generální ředitel polské dceřiné společnosti ČEZ ve Varšavě a dále jako generální ředitel společnosti ČEZnet, později ČEZ ICT Services. V minulosti také zastával například pozici obchodního ředitele Českého Telecomu. Kamil Čermák je prezidentem Czech Institute of Directors, místopředsedou představenstva společnosti Economia, členem představenstva skupiny LBM a členem správní rady Fondation Zdenek et Michaela Bakala.

12:10 - 12:30

Projekt Stardance: Učíme obsah tančit, jak uživatel píská

Pokud Obsah je král, pak dnešní Uživatel je královna. Jak dostat kvalitní obsah k uživateli přesně tak, jak si to zrovna teď přeje – kdykoliv, kdekoliv, jakkoliv, kamkoliv. Třeba i na papír... Zkušenosti se stavbou nového deníku pro „multiscreenovou budoucnost“.

Jakub Unger Jakub Unger

Head of News

Seznam.cz

Jakub Unger

Zakladatel online deníku Aktuálně.cz a poslední roky CCO společnosti Centrum Holdings. Před rokem Jakubův tým úspěšně rozjel nový Deník Insider, experimentální placený večerník pro čtečky a jiná digitální zařízení. Před příchodem do Centra vedl zpravodajství Hospodářských novin v éře, za níž HN pravidelně dostávaly mezinárodní ceny Media Tenor za vyváženost obsahu.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Kdopak by se paywall bál

„Lidé si zvykli, že na internetu mají všechno zadarmo. Když po nich budeme chtít, aby za digitální obsah platili, přijdeme o ně.“ Opravdu tento argument platí? Jaké zkušeností mají velká média v zahraničí?

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přichází z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Martin Vyleťal Martin Vyleťal
Martin Vyleťal

Martin je absolventem Fakulty sociálních věd UK, kde na Institutu mezinárodních studií, vystudoval obor Americká studia. Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal pracovat pro vydavatelství Internet Info. Ve svých článcích pokrývá široké portfolio témat od telekomunikací, přes internetová média, reklamu a e-komerci až po elektronické knihy.

13:55 - 14:15

Webová aplikace (HTML5) jako platforma pro distribuci placeného obsahu.

HTML5 vs. nativní aplikace – univerzální řešení versus síla ekosystémů.

Jan Kovalík

head of digital content

Lagardère Active ČR

14:20 - 14:40

Tablety jako platforma pro média

Tablet je prvním digitálním zařízením v historii, které poskytuje možnost číst magazíny tak jak jsou na to lidé po staletí zvyklí a k tomu poskytnout prostor ještě pro něco navíc.

Michal Klíma

předseda představenstva

VLTAVA LABE MEDIA

14:45 - 15:05

Může subscription, freemium a crowdfunsing spasit monetizaci zábavního obsahu na internetu?

Aplikace inovativních způsobů subscpription, freemium a crowdfunding do monetizace zábavního obsahu na internetu mění nákupní chování uživatelů. Spasí autory, nakladatele a vydavatele? Představení konkrétních příkladů v odvětví hudby, videa a elektronických knih.

Lukáš Janoušek Lukáš Janoušek

konzultant

MAFRA

Lukáš Janoušek

Od začátku studia na gymnáziu Lukáše fascinoval internet. Začal na něm podnikat v prvním ročníku vysoké školy během studia ekonomie na Univerzitě v Pardubibích. Po několika letech se rozhodl nasbírat zkušenosti ve velkých firmách a nastoupil do brand marketingu společnosti Red Bull, kde řídil online aktivity a měl na starosti mediální kampaně v ČR a na SR. Následně 2 roky vedl marketing v regionu CEE v anglické internetové sázkové kanceláři Jetbull.com, a poté téméř 2 roky řídil kreativní agenturu Comunica. V současné době řídí vlastní firmu iBrands, která provozuje internetové projekty s více, než 4 miliony návštěv za měsíc. V Mafře působí jako konzultant v oblasti strategického rozvoje v rámci zábavného obsahu na internetu.

15:05 - 15:30

Coffee break

15:30 - 15:50

Responzivní web design - experiment, nebo budoucnost?

Česká televize spustila 1. března novou homepage www.ceskatelevize.cz. Přináší nový průrazný koncept zpracování obsahu a prezentace instituce. Celé řešení navíc stojí na tzv. responzivním webdesignu a reflektuje tedy užívání různě velkých zařízení. To stejné chystá televize veřejné služby i pro přestavbu webů ČT24 a ČT sport. Jaké jsou trendy ve světě? Jaké má toto řešení výhody a jaká jsou úskalí? Budou ho další jednoznačně následovat?

Pavlína Kvapilová Pavlína Kvapilová

Journalist, Writer, Presenter, Consultant & Visual Artist – Freelance Former New Media Director at Czech Television

Pavlína Kvapilová

Pavlína se pohybuje v mediální oblasti už 18 let. Své zkušenosti sbírala v největších českých médiích, a to jak jako novinářka, tak i na manažerských pozicích. Mimo jiné působila jako stálá zpravodajka Českého rozhlasu z Bruselu (2003 – 2005), od roku 2007 do roku 2013 pak pracovala pro Českou televizi. Zastávala zde pozici šéfky speciálních projektů na zpravodajské stanici ČT 24, kde se podílela inovaci vysílacích formátů. Byla členkou týmu, který vytvořil Hyde Park ČT 24 – nový kompletně interaktivní pořad v hlavním vysílacím čase a následně byla v televizi i jednou z jeho hlavních tváří. Později se stala ředitelkou divize ČT Nová média. V loňském roce vytvořila pro Karlovu Univerzitu kurz „Televize & Nová média“. Pavlína je aktivní i na mezinárodní scéně. Nyní je na volné noze a svůj čas věnuje žurnalistice, psaní, přednášení, konzultování a výtvarnému umění, zejména kaligrafii.

15:55 - 16:15

Veřejná služba v nových médiích a plány Českého rozhlasu

Český rozhlas slaví 90 let od zahájení vysílání a na internetu působí už od roku 1994. Co obnáší provoz jednoho z největších MP3 archivů na českém webu, služby iRadio? Jak rozhlas oslaví své narozeniny na webu? Jaký má přístup k aplikacím, sociálním sítím a jak se vyplácí prémiový kanál na YouTube? Prezentace o současné nabídce i plánech do budoucna.

Alexandr Pícha Alexandr Pícha

Ředitel Centra Nová média

Český rozhlas

Alexandr Pícha

Alexandr Pícha je ředitel Internetu Českého rozhlasu. Zodpovídá za jeho obsahovou i technickou strukturu a vývoj, včetně multimédií. Metodicky řídí webeditory stanic, kteří vytvářejí obsah webu. Vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor historie, literatura a jazyk. Po rozdělení federace se stal zahraničním zpravodajem České televize na Slovensku. Z Bratislavy odešel do funkce šéfredaktora a pak ředitele Radiožurnálu. V letech 2006–2008 pracoval jako zpravodaj v USA.

Filip Rožánek Filip Rožánek

šéfredaktor

Marketing & Media

Filip Rožánek

Filip Rožánek působí v Českém rozhlase od roku 2006, od ledna 2013 je analytikem strategického rozvoje ČRo. Až do konce loňského roku vedl internetovou redakci, působí také jako editor sociálních sítí ČRo. Připravil reformy internetového zpravodajství (2009) nebo dětského vysílání (2012). Před vstupem do Českého rozhlasu působil například jako šéfredaktor serveru Česká média.

16:20 - 16:40

(R)Evoluce digitálního audia

Internet restored the radio star! Služby jako Spotify, Deezer, Pandora, SoundCloud, či on-line rádia spolu s mobily na internetu přináší změnu způsobu poslechu oblíbené muziky nebo mluveného slova. V čem je kouzlo digitálního audia? Jaké jsou výzvy a příležitosti pro mediální domy a inzerenty? Co bude s klasickým rádiem? Jak je na tom ČR a svět?

Lubor Zoufal Lubor Zoufal

Ředitel digitální divize

Lagardère Active ČR

Lubor Zoufal

Lubor Zoufal působí v Lagardère Active ČR od roku 2008. Pod jeho vedením se rozvíjí internetové a mobilní aktivity skupiny, která provozuje např. rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Dance radio, hudební server Koule se službou pro poslech muziky YouRadio, Motomail, či dětské internetové rádio Pigy. Dříve působil v přední internetové agentuře FG Forrest.

17:00 - 0:00

After party v atomovém krytu

Sál č. 2

10:45 - 11:05

Kdo s kým a proč na RTB trhu v ČR v roce 2013

Pokus o úplný přehled trhu RTB a všech jeho hlavních hráčů v České republice. Ucelený pohled na hlavní AdExchange, DSP, SSP, trading desks a DMP.

Jiří Malý Jiří Malý

CTO

Programmatic

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede projekty implementace technologií. Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako managing director mediální agentury Neo@Ogilvy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. Nejčastěji ho potkáte na kole.

11:10 - 11:30

RTB na českém trhu v roce 2013

Ve své prezentaci se podívám na stav RTB trhu v ČR. Pokusím se pojmenovat věci, které brání jeho rozvoji, a nastínit, kam by se mohl dále ubírat. Letmo se také podívám na trendy ve světě a jejich odraz na domácím trhu.

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

Czech Publisher Exchange

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

11:35 - 11:55

DSP, SSP, RTB, WTF in CZ :o))

Autor se ve svém skromném příspěvku ohlédne za vývojem posledního roku a nastolí několik provokativních témat: - RealTimeBidding v ČR, mnohdy ani real time a často ani bidding? Proč? :o)) - Skromný odhad reálné hodnoty prostoru v ČR? eCPM mapa - Plachý odhad exportu budgetů v roce 2012/3 k zahraničním médiím a odhad neuspokojené poptávky v roce 2012/3 - Rizika pro média spojená s RTB (oblíbené mýty a jejich reálný základ) - Private AdExchanges (proč, k čemu a pro koho je to dobré) - RTB a bonusy? Nesmysl? Lze odměňovat věrnost a bonifikovat velikost na aukčních trzích?

Tomáš Řehák Tomáš Řehák

CEO

Programmatic

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

12:00 - 12:30

How will Real Time Buying Transform the CZ Market - Achieving Efficiency, Performance and Differentiation for Marketers

There is a lot of buzz in the CZ market about real-time bidding. But 2013 is no longer just about real-time bidding; it's about real-time, end-to-end advertising. Real-time advertising now delivers fully integrated digital campaigns that deliver the right ad, to the right user, at the right time. Billions of times a day. Advertisers can reach their audiences wherever they are -- in all markets, on all formats, with engaging creatives.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Yasmin Eichmann Yasmin Eichmann

Head of Media Buying Solutions, Central & Eastern Europe

Google

Yasmin Eichmann

Yasmin is responsible for launching Media Buying Solutions (Doubleclick) business in Central and Eastern European + Russian markets. Focused on ecosystem development for media buying tools and also programmatic buying (Real-time bidding).

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 14:00

Zajímá nás výkon! – 5 tipů pro úspěch v RTB

Pět tipů pro efektivní využití RTB v online marketingovém mixu. Shrnutí našich zkušeností a zkušeností našich zákazníků, jak naplno využít technologii, data a rozpočet.

Samuel Poloha Samuel Poloha

commercial director CZ/SK

sociomantic labs Sp. z o.o.

Samuel Poloha

Jako online marketér jsem se zaměřoval zejména na výkonový marketing u eCommerce projektů, kde byl kladen důraz na okamžitou návratnost. Display reklama pro mě byla záležitost spíše okrajová pro svou nákladnost, časovou náročnost a horší ROI než např. search. To se změnilo s příchodem RTB a výsledky Sociomantic kampaně mě přesvědčily natolik, že jsem přijal nabídku reprezentovat tuto firmu na českém a slovenském trhu.

14:05 - 14:25

Automatické zbohatnutí pro vydavatele - FAQ

Máte hezký web a říkáte si: "Všichni teď mluví o tom RTB, DSP nebo jak se to jmenuje, asi bych měl(a) začít taky 'automatizovaně' vydělávat!". A pak se vyrojí spousta dalších otázek jako: "Jak se připojím? Jaký prostor a kde bych ho měl(a) nabídnout? A za kolik? ...". Zkusíme najít některé možné odpovědi.

Michal Matula Michal Matula

CTO

Internet BillBoard

Michal Matula

Michal Matula započal svou profesní kariéru jako vědec, který se věnoval analýze DNA sekvencí genomu člověka, myší, octomilek a kdo ví, čeho ještě, v Biofyzikálním ústavu Akademie věd České republiky v Brně. V roce 1997 se rozhodl založit společnost, která s molekulární biologií neměla nic společného, a tak vznikl dnešní Internet BillBoard a.s., ve kterém zastává pozici technického ředitele. Společnost nyní zaměstnává přibližně 50 lidí v České republice, Polsku a Turecku. Michal má mimo jiné na starosti výzkum nových algoritmů a technologií pro stávající softwarové produkty, je řídící osobou a rádcem pro metodologii vývoje a definuje globální strategie společnosti.

14:30 - 15:00

RTB – The Global Tool, The Local Solution

Real-time solutions offer you the chance to action your advertising strategies to scale with huge access to global supply and demand. How do you take advantage of this global opportunity, but ensure a sophisticated local approach relevant to your audience? How is RTB transforming to offer ‘premium’ solutions for your buying and selling?

Přednáška bude probíhat v angličtině.

Farzad Khorsandjamal Farzad Khorsandjamal

Commercial Director, EMEA

OpenX

Farzad Khorsandjamal

Farzad Jamal has 20 years’ experience working within traditional and digital media businesses. Following commercial roles for News International, SMG, United News & Media and Clear Channel, he moved online by joining Freeserve in 2000, the first free UK ISP, to help set up its ad sales force. After its transition to Wanadoo, he set up the digital division and launched one of first online-only entertainment magazines for Northern & Shell (Daily Express/Daily Star/OK!). He joined OpenX, a global leader in digital and mobile advertising technology, in 2012 to develop and expand business in EMEA.

15:00 - 15:30

Coffee break

15:30 - 16:00

RTB: The bigger picture

Prezentace bude probíhat v angličtině.

Gareth Holmes Gareth Holmes

PubMatic

Gareth Holmes

With more than a decade of experience in online media in the UK, Middle East, New Zealand and Australia, Gareth brings an extensive knowledge of media buying & selling, solution selling, media packaging and online advertising.

Gareth previously held the positions of Network Manager at Blue Lithium, subsequently Yahoo post acquisition, before moving onto The MIG, where he worked as the Media Director for the WPP owned company.

16:05 - 16:25

Case study kampaně pro Dámejídlo.cz v DSP od Google

Představíme case study kampaně projektu Tomáše Čupra DámeJídlo, včetně statistik, doporučení a temných tajemství. Na příkladech ukážeme, co všechno umí Doubleclick Bid Manager, jak funguje optimalizace a jaké retargetingové strategie jsme zvolili. Jít cestou DBM nebo Adform? Stojí RTB opravdu za to? Přijďte si nás poslechnout!

Linda Hlaváčová Linda Hlaváčová

Performance advertising consultant

H1.cz

Linda Hlaváčová

Linda Hlaváčová pracuje několik let jako konzultantka internetového marketingu v H1.cz. Od roku 2012 se zde specializuje na nákup display reklamy a začlenění RTB do klientských kampaní v Performance advertising oddělení. Ve spolupráci se společností Google spustila jednu z prvních kampaní v DSP Doubleclick Bid Manager v Čechách. Na IAC představí případovou studii kampaně pro Damejidlo.cz.

16:30 - 16:50

Zkušenosti s implementací Adformu a RTB ve Vodafonu

Společnost Vodafone ve spolupráci s mediální agenturou OMD sleduje nejnovější trendy v oblasti plánování i nákupů medií. Díky celkové implementaci systému AdForm začal Vodafone již před rokem testovat RTB technologii, kterou pro svou efektivitu a široké možnosti personalizace a optimalizace 100% využívá ve svých digitálních aktivitách.

Zuzana Horáková Zuzana Horáková

Head of Search

OMD Czech

Zuzana Horáková

Zuzana Horáková studovala sémiotiku na UK v Praze. Od roku 2009 pracuje v mediální agentuře OMD. Zabývá se výkonnostním marketingem a komplexní analytikou.

Michal Míka

Digital Account Director

McCANN-ERICKSON PRAGUE

16:55 - 17:15

Jak data ovlivňují výkon kampaní

Lepší pochopení dat pomůže zadavatelům reklamy definovat jejich publikum a nalézt nové uživatele. Agentury stále více čelí problému, že zatímco je nyní online reklama velmi dobře vybavena k cílení na stávající publikum, není dobře vybavena k identifikaci a cílení nového publika. Představíme, jak by online zadavatelé měli hledat nové technologie s cílením na potencionální zákazníky a vyhledávat nové uživatele místo recyklace těch starých. V prezentaci budete mít možnost se seznámit s aplikovanými příklady využití dat pro zlepšení zacílení na vhodné uživatele a tak optimalizovat svoje náklady.

Pavel Pastor

Beast

CerebroAd.com

17:20 - 0:00

After party v atomovém krytu

Sál č. 3

9:30 - 9:50

Mobile era is here – Czech mobile internet from CEE perspective

How the mobile internet stands in Czech republic compared to other CEE countries? First official data of mobile internet measurement shows that it has a big potential and brings to the market a lot of benefits. The presentation shows most important facts about Czech mobile internet in comparison to other CEE countries.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Lauris Lietavietis Lauris Lietavietis

Regional Audience Research Director

Gemius

Lauris Lietavietis

Lauris Lietavietis holds the position of Regional Audience Research Director in Gemius SA. Prior to joining Audience Research department of Gemius, Lauris started and for 2 years was leading the branch of Gemius in Latvia as Operations Manager and for 3 years he worked as the Head of Sales for the biggest news portal in the Baltics and Latvia – Delfi.lv. Before starting work in online business, Lauris was working in marketing, both, on the client as well as agency side. Lauris holds BSc degree in Economics and Business from Stockholm School of Economics in Riga and Master’s degree in Economics from the University of Latvia.

9:55 - 10:15

Návštěvnost mobilních zařízení v ČR

Kolik lidí se prohání po internetu s mobilem v ruce? A jaký vůbec je to telefon? Jaká média navštěvují ? Jaké aktivity uživatelé dělají se svými chytrými telefony a jak často? Na tyto a podobné otázky se pokusím odpovědět ve svém příspěvku. Pomůže mi zcela nový datový modul NetMonitoru, který poskytuje informace o mobilních zařízeních v České republice.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

10:15 - 10:45

Coffee break

10:45 - 11:15

Winning with Mobile in a Multi-screen World

Winning with Mobile in a Multi-Screen World With hundreds of millions of active smart devices around the world, the mobile platform has reached an undeniably attractive scale for advertisers to reach consumers. What opportunities lie ahead for mobile advertising in 2013? How can advertisers start to understand the different customer paths happening on mobile and set themselves up for success in an increasingly multi-screen world?

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Robbie Douek Robbie Douek

Head of Mobile Product Solutions SEEMEA

Google

Robbie Douek

Robbie joined Google in July 2010 through Google’s acqu­isition of AdMob, In Dec 11, Robbie became the Head of Mobile Product Solutions for Google across South & Eastern Europe, Middle East and Africa. Robbie’s team is tasked with driving product adoption of mobile throughout the region and helping drive Mobile solutions across search and display.
He was previously Head of mobile sales and operations for Google France. Working with Google’s client base to provide deep product expertise and sales support, helping French businesses deliver ROI-focused campaigns and measurable results.

Prior to joining Google, Robbie was in charge of Sales for AdMob in Southern Europe. From 2007–2009, he headed Digital Sales for euronews, piloting their online strategy throughout Europe. Robbie is a graduate of French and Politics from Leeds University.

11:20 - 11:40

Umí mobil vydělávat?

Display nebo search? Aplikace nebo web? Android nebo iPhone? Pohled na to, jaké mobilní kampaně dávají smysl, jak na nich může vydělat klient a jak médium. Kam chce Seznam jako internetová jednička mobilní reklamu směřovat? Hodně čísel, trocha věštění...

David Lorenc

Business Development

Sociomantic Labs s.r.o.

11:45 - 12:05

SMART cílení v oblasti SMS marketingu

SMS marketing patří mezi „staronová“ média. Co nového toto médium může přinést? Toto médium se bude neustále vyvíjet. SMS sice zůstane vždy SMS, nové jsou ale možnosti cílení či zapracování do mediálního ekosystému. Právě téma tzv. SMART cílení a jeho využití v SMS marketingu bude hlavní náplní prezentace včetně několika případových studií.

Tereza Hubičková Tereza Hubičková

Account Supervisor

Wunderman

Tereza Hubičková

Tereza působí v oblasti mobilního marketingu a přímé komunikace již od roku 1993. Své zkušenosti získala nejen v době svého působení v agenturách a v oddělení BTL komunikace, ale především v posledních 6ti letech ve společnosti Telefónica O2, kde byla jedním ze zakladatelů oddělení O2Media, které se specializovalo především na oblast mobilního marketingu. V současnosti pracuje na pozici New Business Development Manager ve společnosti Ringier Axel Springer CZ a.s., kde mezi její hlavní úkoly patří komercionalizace mobilního marketingu s důrazem na SMS marketing. Mezi její koníčky patří sport, literatura a hledání nových možností jak „staré“ obohatit moderními prvky k užitku všech stran. Je zastáncem „win x win“ obchodního přístupu. Jejím mottem je: „Cesta vždy existuje, stačí jenom se kolem sebe rozhlédnout a nebát se kombinovat, spojovat a propojovat a mít odvahu se neustále učit.“

12:10 - 12:35

Zpravodajské aplikace v mobilních zařízeních – budoucnost nebo slepá ulička?

V uplynulých letech řada vydavatelství investovala nemalé prostředky do vývoje specializovaných aplikací pro různé platformy mobilních zařízení. Mobilní konzumenti však zatím dávají přednost standardnímu přístupu přes webové stránky. Navíc majitelé smartphonů a tabletů mají v tomto směru odlišné chování a preference. Jaké je chování dnešních konzumentů? Představují zpravodajské aplikace budoucnost, nebo jsou jen slepou uličkou na cestě za čtenářem?

Hana Friedlaenderová

Senior konzultant

Nielsen Admosphere

12:35 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Voda versus tarif - online marketing dvou světů

Produkt versus služba. Online marketing rychloobrátkového zboží versus dlouhodobé služby - od sociálních médií po PPC. Zobecnění zkušeností ze světa mobilních operátorů versus aktuální zkušenosti z FMCG sektoru. V čem se liší a v čem jsou si naopak podobné?

Petr Houzar

Agency Manager

Google

13:55 - 14:15

Life cycle uživatele a reklamní kampaně

• Jak jsme s klientem definovali celý proces od první IMPS po opakovaný nákup
• Kampaň - neustála optimalizace (heat mapy, inscreen IMPS, CTR, Leady, A/B Testing)
• Retargeting a chytrý remarketing
• Real time bidding – je to buzz word, příležitost nebo hrozba? A pro koho?

Tomáš Búřil Tomáš Búřil

Commercial Director

Adexpres.com

Tomáš Búřil

V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. V roce 2011 pomáhal s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

14:20 - 14:50

Real Time Advertising

The Presentation will show the challenges for agenciens and clients within the real Time era and will show how real time buying and measurement is influencing the digital business.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Michael Messerschmidt Michael Messerschmidt

Director interaction Central and Eastern Europe

GroupM s.r.o.

Michael Messerschmidt

Michael is in the digital business since almost 14 years and was responsible for various brands from to healthcare to telecommunication and FMCG to automotive. In his actual position he is resposible for th development of the further the interaction activities of GroupM in central and eastern europe.

14:50 - 15:30

Coffee break

15:30 - 15:50

Case study – vyhodnocení podzimní kampaně

Vyhodnocování online kampaní. Přímý vliv TV a videí na výkon online kampaní.

Josef Drobílek
15:55 - 16:15

V jednoduchosti je také síla

Natočíte nám ten virál? Bude to fungovat? Uvidí to někdo? Budou z toho nějaké objednávky? I s těmito otázkami, se čas od času setkává každý, kdo se zabývá komunikací pomocí videí. Proto není někdy od věci, zapomenout na kreativní choutky a zvolit jednoduchou, ale fungující cestu.

Rudolf Rokoš Rudolf Rokoš

Key account manager - specialist

Seznam.cz

Rudolf Rokoš

Do Seznam.cz nastoupil v roce 2007. Předtím působil ve Stream.cz a Impression Media. Specializuje se na reklamní kampaně, které jsou spojené s videem.

16:20 - 16:40

Substituce nejdražších zásahových bodů v TV reklamě pomocí online videa

Ze zásahové křivky spotové televizní reklamy je zřejmé, že musí na této křivce existovat bod, při jehož dosažení se investice (do jinak jednotkově dražšího) online spotu vyplatí. Jak této komunikační příležitosti efektivně využít?

Michal Fejk

Country Manager

Gemius

17:00 - 0:00

After party v atomovém krytu

Sál č. 4

9:30 - 9:55

Jak nové právní úpravy ovlivňují internetový trh a média

Co nového přinesly nové zákony a soudní rozhodnutí v roce 2012 pro internetové podnikání. Jaké nové platby máme očekávat. Které byznys modely se stávají z právního hlediska problematickými a které naopak byly shledány bezproblémovými?

Vladan Rámiš Vladan Rámiš

Ředitel právního úseku

MAFRA

Vladan Rámiš

Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

10:00 - 10:20

Data Protection – aktuální stav připravované evropské legislativy ve věci osobních údajů na internetu

Cookies a ochrana osobních údajů a dalších dat v síti rok poté – anebo co na nás zase chystá EU. Aktuální stav nařízení „Data Protection“. Jeho dopady, postup legislativních prací, průběžné změny. Jak nové nařízení ovlivní obsahové společnosti na internetu a jejich byznys.

Mária Staňková Mária Staňková

Advokátka

Seznam.cz

Mária Staňková

Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

10:20 - 10:45

Coffee break

10:45 - 11:05

Systémy pro odhalování neoprávněného využití zpráv a fotografií na internetu.

Přednáška nabídne objasnění procesu všech fází spolupráce vydavatelů a provozovatelů systémů pro odhalování zneužívání zpráv a fotografií. Součástí bude i srovnání obchodních modelů více takových systémů včetně ukázky reportů dokumentujících neoprávněná využití zpráv/fotek doplněné doporučením obsahu zadání vydavatele pro dodavatele daných systémů.

Přemysl Cenkl Přemysl Cenkl

Obchodní ředitel

ČTK - Česká tisková kancelář

Přemysl Cenkl

Pracuje na pozici obchodního ředitele České tiskové kanceláře, kde odpovídá za řízení obchodních, marketingových a propagačních aktivit agentury. Působil rovněž ve vedení dalších informačních společností – jako jednatel společnosti Newton IT, s. r. o. (nyní Newton Media, a.s.) a jako člen představenstva společnosti ČEKIA, a.s.. Zkušeností ze svého působení v různých informačních agenturách a z komunikace s jejich dodavateli a klienty využívá v rámci různých přednášek a diskusí zaměřených na práci s informacemi.

11:10 - 11:30

Provozní a lokalizační údaje a obsahová společnost

Jak je to s vydáváním provozních a lokalizačních údajů „čistou“ obsahovou společností. Práva a povinnosti podnikatelů dle zákona o elektronických komunikacích při vydávání provozních a lokalizačních údajů. Právní úprava pro předávání dat, která mají obsahové společnosti k dispozici orgánům činných v trestních řízeních, soudům a správním úřadům.

Sylva Zborovská Sylva Zborovská

advokátní koncipient

Seznam.cz

Sylva Zborovská

Sylva Zborovská je advokátní koncipientkou v advokátní kanceláři Mgr. Márie Čuhelové, která zastupuje společnost Seznam.cz, a.s.  Je členkou Komise samoregulátora při SPIR.

11:35 - 11:55

Výkonová inzerce AdWords v roce 2012. Explorační analýza dat.

Nakupují uživatelé na tabletu stejně jako na desktopu? Čím se liší vyhledávání na mobilu? Máme k dispozici 10 miliard impresí a 200 milionů mediální investice za rok 2012. Odpovědi, hypotézy a nové otázky nám nabídnou naše vlastní data.

Miloš Kriššák

Business/Tech Sr. Specialist

MSD IT Global Innovation Center

12:00 - 12:20

Efektivita PPC reklamy ve vyhledávačích

Jak se dívá analytická agentura, která není nikterak součástí potravního řetězce mezi médiem, mediální agenturou a zadavatelem, na efektivitu tolik obdivovaného výkonnostního marketingu? Kritičtěji než kdokoliv jiný, jak jinak? Takže – kolik asi z oněch 4 mld Kč v roce 2012 bylo dobře investováno a kolik peněz šlo rovnou do komína? Na příkladech různých zadavatelů ukážeme, jak měřit skutečný, tj. inkrementální přínos reklamy. Po této prezentaci už nikdy nebudete věřit žádnému reportu prokliků, prodejů ani post-buy analýze.

Jiří Brázda Jiří Brázda

Spoluzakladatel a hlavní analytik agentury Optimics

Optimics

Jiří Brázda

Jiří Brázda je přední expert na kvantitativní analytiku a optimalizaci v online marketingu a prodeji. Dříve pracoval v marketingu UniCredit Bank a Direct Pojišťovny než v roce 2009 založil agenturu Optimics. V současné době se Jirka pro klienty Optimics v retailu a finančních službách zabývá převážně projekty propojující data z webu a zákaznická data z CRM. V těchto projektech hledá nové a inovativní využití data miningu a prediktivní analytiky pro segmentaci zákazníků, personalizaci webu, email marketing, optimalizaci mediamixu a forecasting prodeje.

12:25 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Komunikujte cíleně… ještě více – oslovování zákazníků s konkrétní nabídkou, preferovaným kanálem a ve správný okamžik

Kdy, koho, jak a čím oslovit – klasický problém všech marketérů. Velké datové sklady poskytují velmi detailní informace o zákaznících a jejich chování. Firmy tak už ví přesně „koho“ oslovit. Neméně důležité je ale zvolit správné načasování komunikace a správný kanál pro oslovení. Tato kombinace zvedá účinnost komunikace až několikanásobně.

Břetislav Stromko Břetislav Stromko

Senior Marketing Analyst

OgilvyOne

Břetislav Stromko

Ing. Břetislav Stromko, MBA je absolventem Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval obor Informační management. O několik let později pak získal titul MBA na National Sun Yat-sen University, jedné z předních univerzit v jihovýchodní Asii. Pracovní zkušenosti sbíral v Komerční bance a následně především v komunikační agentuře OgilvyOne, kde již několik let působí. Momentálně vede analytický tým a má na starost několik projektů zvláště v oblasti telekomunikací. Své zkušenosti se pak snaží předávat i dále svým studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu během kurzů Marketingové komunikace a Marketingového výzkumu, které vyučuje.

Martin Zelenka Martin Zelenka

Marketingový specialista - strategie

O2 Czech Republic

Martin Zelenka

Ing. Martin Zelenka, MBA je absolventem Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval bakalářský obor Informační management a Vysoké školy ekonomie a managementu, kde vystudoval inženýrský obor Management firem. Následně získal titul MBA na London International Graduate School ve specializaci na Projektový management. Pracovní zkušenosti začal sbírat ve společnostech České radiokomunikace a T-Mobile jako analytik. Následně po kratším působení ve společnosti Loterie Fortuna nyní působí ve společnosti Telefónica ČR jako Segmentový specialista zodpovědný za rozvoj zákazníků s předplacenou kartou.

13:55 - 14:15

Jak (ne)pracovat s behaviorálně cílenou reklamou

Behaviorálně cílená reklama je jako motorová pila. V dobrých rukách umí ušetřit ukrutně energie, času a peněz, ale sama o sobě prostě jen rychleji řeže. Jak to udělat, aby behaviorálně cílená reklama řezala pro lepší výsledky i té vaší reklamní kampaně?

Martin Picek

Digital Trading Director

GroupM s.r.o.

14:20 - 14:40

Desatero přikázání k úspěšným výkonnostním kampaním

Absolventka Sorbonny a specialistka v online marketingu, která dobře zná české prostředí, vás seznámí s tím, jak vypadá trh affiliate marketingu v České republice. Pokud výkonnost Affiliate marketingu spočívá v rovnováze mezi výběrem partnerů, jejich odměňováním a realizovanými zisky, jaká je nejlepší dávka k optimálnímu výkonu? Generovat provoz, lead nebo prodej? Ať už je Váš cíl jakékoliv, jako herec na webu a inzerent budete respektovat těchto deset přikázání s nabídkami ušitými na míru, inovačními distribučními kanály a plné angažovanými partnery se stanete uspokojeným inzerentem.

Julie Tebeka Julie Tebeka

Business Developer Czech Republic - Slovakia

Kwanko - NetAffiliation

Julie Tebeka

Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Univerzitě Sorbonna. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky. Tam se naučila česky a působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory. Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu. Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation, jednom z lídrů v oboru výkonnostního marketingu jako Business Developer pro Českou republiku. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

14:45 - 15:05

Měření Digital Customer Experience

Kvalita produktu či služby, množství překážek na cestě (použitelnost), emoce a pocity – především tyto 3 aspekty celkové Digital Customer Experience nakonec rozhodnou o tom, zda se návštěvník webu změní v zákazníka. Na praktických příkladech vám ukážu, jak Digital Customer Experience měřit a najít její slabá místa.

Luboš Plotěný Luboš Plotěný

Ředitel

Dobrý web

Luboš Plotěný

Luboš je ředitelem agentury Dobrý web a předsedou Asociace UX. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj.

15:05 - 15:30

Coffee break

15:30 - 15:50

Customer Care a e-commerce na Facebooku

Facebook je zásobárnou 4 milionů aktivních uživatelů s unikátním objemem behaviorálních dat. Jeho potenciál pro přímý prodej je obrovský a v České republice naprosto nevyužitý. Cílem prezentace je představit Facebook jako zásadní nástroj pro prodej – obrat a zisk. Jak ho docílit prostřednictvím aplikací, práce s daty a analytikou a použitím reklamních formátů?

Pavel Hacker Pavel Hacker

CMO

Brandz Friendz

Pavel Hacker

Třináctý rok v online marketingu, se začátkem kariéry v mediální agentuře CIA (dnes Mediaedge:cia). Nejzámější je jeho práce v mediálním oddělení Advertures (později Mather Advertures – Neo@Ogilvy) s projekty jako je „Anděl“ Kofoly, kampaně Vodafone, ČSA nebo IBM. Vedl sociálně-mediální jednotku agentury EURO RSCG. Dnes se stará o dobré jméno specializované agentury BrandzFriendz, která se věnuje prakticky výhradně sociálním médiím.

15:55 - 16:15

Jak efektivně využít soutěží na Facebooku a čemu se raději vyhnout

Facebookové soutěže mohou přinést pořadateli slušné výsledky, ale může na druhou stranu jít jen o vyhozené peníze. Podíváme se na to, co opravdu funguje, na co si dát pozor, a čemu se zcela vyhnout. Těšit se můžete samozřejmě i na příklady z praxe.

Alexander Doktor Alexander Doktor

Project Director

Smart Media Agency

Alexander Doktor

Online od 90. let minulého století, začínal kdysi dávno jako programátor a časem se propracoval k projektovému managementu digitálních projektů. Pracoval například ve firmách T-Mobile Czech Republic nebo Miton CZ. Ve společnosti Grey Healthcare Group se věnoval řízení nadnárodních projektů a v reklamní agentuře Euro RSCG vedl digitální produkci. Nyní zastává pozici Project directora ve společnosti Smart Media Agency.

17:00 - 0:01

After party v atomovém krytu

Partneři Internet Advertising Conference 2013

Generální partner

logo Seznam.cz

Hlavní partner

logo Mladá fronta

Partneři

logo Aktuálně.cz logo H1.cz logo Kwanko - NetAffiliation

Mediální partneři

logo Marketing & Media logo Strategie

Produktový partner

logo STRV

Organizátor

logo Sdružení pro internetový rozvoj

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce