Co si představit pod pojmem nativní reklama a jaké je její místo v digitálním ekosystému? Jakým směrem se budou ubírat zadavatelé nativní reklamy v roce 2019? Co mohou vydavatelé získat díky vyhledávání obsahu? Nejlepší/Osvědčené postupy a výhody pro inzerenty - a případové studie.
Přednáška bude v anglickém jazyce.
Alex je v současnosti COO skupiny ThinkDigital Group a výkonným ředitelem Project Agora. TDG je čelní společností skupiny Digital Marketing Group v prostoru bývalého Východního bloku (střední a východní Evropa), v jihovýchodní Evropě a na Středním východě a v severní Africe. Všechny čtyři společnosti skupiny TDG (ThinkDigital, ForestView, TailWind EMEA a Project Agora) se snaží efektivně pomáhat inzerentům, vydavatelům a spotřebitelům v celém tomto regionu, a proto spolupracují s mezinárodními a místními partnery, jako např. s Appnexus, Sizmek a Taboola. TDG je také pořadatelem konference ICEEfest.