Přemýšleli jste nad tím, jak oživit klasická média? Co všechno se musí stát, aby vám SMS zpráva umožnila se na jeden klik dostat k obsahu venkovní kampaně? Přijďte si poslechnout, jak se O2 Media ve spolupráci s BigMedia podařilo klientovi doručit unikátní výkon u nového typu kampaně.
Marketingové komunikaci se věnuje 27 let. Byl jedním ze zakládajících členů kreativní agentury McCann-Erickson v Praze. Poté pracoval v Grey Worldwide a v mediální agentuře Dentsu Aegis Network. V roce 2015 se připojil k BigBoard Group a je odpovědný především za nový byznys.
Do O2 Media přišla v roce 2016, kde působí v pozici Key Account Managera. Již počátku svého působení v O2 má na starosti mediální agentury a je tak hlavní kontaktní osobou pro tento segment klientů.
V businessu a médiích se pohybuji přes 20 let. Užila jsem si start své kariéry v rádiích a následně pokračovala v TV. Zbožňuji kreaitivní, inovativní a třeba i zdánlivě bláznivá řešení. Prostřednictvím našich kampaní dokážeme našim klientům pomoci dostat se ke správným zákazníkům, podpořit brand, výkon nebo nastartovat jejich expanzi. To je ostatně to, co mě na mé práci tolik baví. Pomáhat klientům růst, uskutečňovat jejich plány a vize a být u zrodu jejich úspěchů.