Online je jako mediatyp rok od roku důležitější. Jeho vnímání ale neodpovídá jeho zásadnímu významu. Pro klienty je to pořád šedá zóna plná bullshitu. A narovinu - můžeme si za to sami. My všichni. Publisheři, provideři technologií i mediální agentury. Jestli chceme hrát stejnou ligu s televizí, musíme na kvalitě reklamy a poskytovaných služeb zapracovat. Jsme na jedné lodi, tak s tím pojďme něco udělat. Pro začátek nazvat problémy pravými jmény.
Lukáš stojí od roku 2012 v čele digitální mediální agentury Red Media, která je od loňska členem skupiny Publicis Groupe. Kariéru začínal u mobilního operátora T-Mobile, ale následně přešel k Vodafone, odkud odcházel po pěti letech jako ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. V roce 2011 stál společně s Josefem Havelkou a Ladislavem Trpákem u rozjezdu internetového prodejce s módou Zoot a poté působil i jako marketingový ředitel společnosti Eta.