Technologičtí obři vyvíjejí tlak na tradiční zdroje příjmu a místní politická rozhodnutí mediální krajinu střední Evropy zásadním způsobem proměňují. Tento tlak ze dvou stran nechává nezávislým hráčům jenom malý manévrovací prostor. Mezinárodní expanze a partnerství se zdají být atraktivní cestou k diverzifikaci institucionálních nejistot a využití synergií značek, technologií, dodavatelských řetězců, a dokonce i obsahu.
Přednáška bude v anglickém jazyce.
V roce 1991 po dokončení studií obchodu a ekonomie (Pécs, Maďarsko) nastoupil do týmu Credit Suisse First Boston (CSFB). Po završení své kariéry mezinárodního manažera investoval v roce 2004 jako největší soukromý akcionář do společnosti Wizz Air. Ve stejném roce založil firmu Central Group, která se zaměřuje na finanční konzultace a rizikové kapitálové investice. V roce 2014 Central Group rozšířila své aktivity a vznikla Central Media, jedna z největších mediálních firem v Maďarsku. Je vytrvalým sponzorem mnoha nadací.