Software pro marketingovou automatizaci Clever AIM, který vyvíjí společnost Clever Monitor, pomohl klientovi Elephant Orchestra reaktivovat 53 % jeho neaktivní databáze. Pravidelné nabídky z finanční a pojišťovací oblasti, které zasílal klient e-mailem, zaznamenaly po zapojení softwaru Clever AIM o 77 % vyšší open rate a o 40 % vyšší tržby než při rozesílce pomocí původního nástroje. Jakou strategií společnost Elephant Orchestra dosáhla těchto výsledků se dozvíte na konferenci #IAC19.
Více než 9 let se Jaroslav Šícha pohybuje v oblasti marketingu a komerčních komunikací. První kroky ho vedly do reklamních oddělení OTC divizí farmaceutických společností. Dále se podílel na kampaních v kreativních agenturách, také působil na pozici nákupčí médií. V současné době působí v lead-gen společnosti Elephant Orchestra, zabývající se primárně výkonnostním marketingem, kde mj. vede e-mailingové aktivity firmy.
Lucie žije obchodem už 13 let a její kariérní alma mater se stal digitální gigant Seznam.cz, kde strávila přes 11 let. Lucie tu nasbírala zkušenosti s plánováním internetových kampaní, věnovala se consultingu a 4 roky byla na pozici regionální manažerky pro VIP klienty. Nyní působí jako Head of Sales CZ & SK ve firmě Clever Monitor, která je globálním hráčem na poli marketingové automatizace. Lucky úkolem je pomáhat klientům a jejich agenturám zefektivnit e-mail marketingové aktivity a zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím automatizačního softwaru Clever AIM.