Surová data adserveru zadavatele ukrývají hotový poklad. Málokdo s nimi pracuje. Ukážeme vám, kde s nejvyšší pravděpodobností i vy ztrácíte velkou část budgetu. Představíme metriky, které vám pomohou vytřídit méně kvalitní inventory, zrevidovat private dealy, či jednotlivé line items (řádky vašeho programmatického plánu). Ve hře jsou desítky procent vašeho budgetu.
Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.