V dnešním digitálním světě se inzerenti musí naučit pracovat s miliony datových signálů. Proměnit data, obzvlášť když je jich obrovské množství, v užitečnou informaci se může zdát jako nadlidský výkon. Právě to je úkolem machine learning algoritmů - najít hodnotné signály v moři dat, neboli hudbu ve změti různých zvuků. Společně se podíváme, jak může umělá inteligence sloužit nejen k optimalizaci kampaní, ale také k využití příležitostí, pokud jde o interakce v rychle rostoucích komunikačních kanálech, jako jsou osobní asistenti nebo technologie aktivované zvukem.
Prezentace bude v anglickém jazyce.
Dr. Jochen Schlosser působí v Adformu na pozici Chief Strategy Officer a zodpovídá tak za firemní strategickou vizi na globální úrovni. Jochen má za sebou více než desetiletou zkušenost s data-driven firmami a inovacemi napříč obory jako jsou farmaceutický průmysl, finance nebo marketing. Před nástupem do Adformu byl Jochen členem výkonné rady v uniquedigital (SYZYGY Group). Vystudoval informatiku a psychologii na RWTH v Aachenu a drží vědecký doktorát z Univerzity v Hamburku.