Instagram Stories se za poslední 2 roky stal naprostou povinností pro značky působící na Instagramu. Jak ale funguje v porovnání s Facebookem? Je vhodné tyto formáty kombinovat a jaké lze očekávat výsledky? Prezentace ukáže porovnání těchto FB a IG Stories a výsledky s doporučeními napříč vertikálami.
Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. V rámci LCG 360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí v rámci digitální agentury LCG New Media. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro BAYER, STOCK, Asus, Českou pojišťovnu, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.