Ukážeme si konkrétní technický postup, jak pomocí strojového učení (vlastní AI) posunout optimalizaci online reklamních kampaní na novou úroveň. Projdeme si konkrétní oblasti kampaní, kde využít strojové učení pro optimalizaci. Získáte představu, jak a proč v kampaních využívat takto vytvořené vlastní AI. Tím posunete nejen jejich výkon, ale i to, jak a s kým je děláte.
David Vopelka nyní pomáhá firmám s adopcí AI, tedy toho, jak využívat strojového učení a automatizaci na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digital a CRM, kde staví na letitých zkušenostech z digital marketingu a jeho vedením v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak pomocí programmatických nákupních platforem a vývoje vlastních řešení v cloud platformách propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.