Když chcete dělat opravdu dobré brandové kampaně, potřebujete měřit jejich dopad. A to je problém. Dostupné měřící nástroje mají totiž svoje limity. Nejsou tak přesné, jak by bylo třeba. V Go.Direct jsme se s tím nesmířili a vyvinuli proto vlastní nástroj, který ostatní řešení o hlavu převyšuje. Podívejte se, jak je možné díky propojení datové platformy s výzkumným panelem vyhodnocovat digitální kampaně až na úroveň dopadu na konkrétní uživatele a optimalizovat dlouhodobou strategii vzhledem k cílům konkrétního brandu.
Zuzana Bergrová vede od roku 2015 mediální agenturu Go.Direct, která se specializuje na plánování kampaní s důrazem na budování značky. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank, Remy Cointreau nebo Maspex. Do Go.Direct přešla v prosinci 2015 z výkonnostní mediální agentury Red Media, kde působila jako Digital Media Planner.