Konkrétní příklady a nápady, jak aplikovat “audience first strategy” k vytváření, optimalizaci a porozumění cílovým skupinám v rámci programatických kampaní.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Ashu Matura se v odvětví digitálního marketingu pohybuje již více než 25 let. V současné době v Adformu zastává pozici Produktového ředitele Audience Base/DMP. Do společnosti Adform nastoupil v březnu 2016, po působení u poskytovatele SSP řešení, společnosti MADS, kde byl jedním ze zakladatelů.
V předchozích letech Ashu Mathura působil v čele společností zabývajících se mobilními hrami (2002), mobilní reklamou (2006), programatickou (2013) a nativní reklamou (2014). Některé z nich přinesly velké úspěchy, některé byly neuvěřitelné jízdy, některé byly nezbytné „poučné zkušenosti“. Přes to všechno, ať už jako CEO, zakladatel, manažer, poradce, trenér, nebo investor, Ashu zůstal neúnavným profesionálem s vášnivou touhou pracovat s pozitivními, tvůrčími, podnikavými lidmi a stejně tak i s nejmodernějšími technologiemi.