Budoucnost online reklamy je v datech. Třeba těch z vlastního CRM, jejichž využití v kampaních je pro nás letos velká výzva. Programatická reklama skutečně funguje a investice do ní dál porostou. Alespoň u nás v ČSOB. A rich media formáty, full adserving, cross device cílení a další novinky tento proces ještě urychlí. Zavádění nových technologií, ale předpokládá také připravenost ze strany publisherů. Když ti sami hybateli nejsou, je potřeba vzít s mediální agenturou iniciativu do vlastních rukou.
V online marketingu se pohybuje již 10 let. Začínal v mediální agentuře OMD, následně se přesunul do mediální agentury Mindshare, kde po několika letech převzal kormidlo digitálního oddělení agentury. Poté se přesunul do mediálního domu Sanoma, kde řídil jeho online divizi a marketing, aby následně zakotvil na pozici mediálního managera v ČSOB. Několik let byl také součástí metodologické komise a výkonné rady SPIRu a v průběhu svého působení v Sanomě byl také jedním ze zakládajících členů sdružení CPEx.