Seznam.cz a Sconto vám společně přinášejí návod, jak využít internetovou reklamu nejen k objednávkám na internetu, ale jak s její pomocí přivést lidi na prodejnu, kde nakoupí za několikanásobně vyšší hodnotu než na internetu. Vytváří se tak skvělá synergie mezi e-shopem a prodejnami. Předvedou a dokážou vám ROPO efekt v praxi.
Pavlína pracuje v marketingu již 15 let, z toho 11 let ve společnosti SCONTO Nábytek, kde má zodpovědnost za kompletní online i offline marketingové aktivity firmy. V roce 2011 rozjela pro SCONTO Nábytek i e-shop, který nyní dělá několik set milionové obraty a každým rokem dvouciferně roste.
Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už jedenáctý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po manažera oddělení. Na té je zodpovědný za vedení cca 70členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování odvislého od práce s daty. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, content marketingu, RTB, rich medií apod.