Přemýšleli jste někdy nad tím, jak je možné využít velká data, které jsou generována miliony interakcí nás všech v každodenním životě? Nejen o marketingu ale hlavně o rozhodnutích, které umožňují anonymizovaná data a o tom, jak mění pohled na každodenní život. Dozvíte se, proč pojem “big data” není o všudy přítomném a vše vědoucím “big brotheru” a jako bonus Vám ukážeme konkrétní použití v kampani.
Michal Girgle se pohybuje v telekomunikacích již 10 let, většinu své kariéry u operátora O2 Czech Republic. V posledních letech se věnuje tématu Big Data, vybudoval první telco Big Data team u nás i v zahraničí. Po svém návratu z jeden a půl letého kontraktu pro dánský Telenor, v lednu 2016 nastoupil zpět do O2 a to na pozici manažera „O2 Media a Big data“.
Dorota vede Online Marketing and Sales v O2. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci v online, včetně Sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, Extra výhody a Datomat.
11 let v branži, 9 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.