Narůstající vliv display i programmatic kampaní v onlinu, které dokáží jednoduše reportovat množství impresí či prokliků, otevírá nový prostor v plánování reklamních kampaní a sestavování účinného mediamixu.
Dvě klíčové otázky, které si klade každý planner jsou, zda a do jaké míry využít kombinaci klasických TV spotů a právě online video reklamy a nakolik propagovat produkt samotný, nebo naopak posilovat klíčové parametry značky, která pro zákazníky v rozhodovacím procesu funguje jako účinná mentální zkratka.
MEDIAN se s O2 zaměřil na oba aspekty mediálního plánování při vyhodnocení kampaně spojující nový mobilní tarif od O2 pro mladé s digitální službou SPOTIFY. Klíčová byla efektivita jednotlivých mediálních kanálů ve vztahu k zásahu i hlavním marketingovým cílům kampaně. Využití elektronických crossmediálních dat adMeter 1 000 přináší nový pohled na vyhodnocení účinnosti mediálních kampaní.
Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český a slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. V roce 2012 uvedl na českém trhu crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN samostatně vyvinul. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur.
Jako obchodní a marketingový ředitel působí v MEDIANu od roku 2016, před tím 2 roky v pozici Senior Account managera. V marketingovém výzkumu, výzkumu trhu a médií se pohybuje již 10 let. Má za sebou bohaté zkušenosti ve výzkumných agenturách, médiích i u koncových klientů. Dlouhodobě se specializuje na analýzu mediálního chování a měření efektivity mediálních kampaní, jejich optimalizaci na zásah i marketingové a prodejní efekty. V MEDIANu zaštiťuje po klientské stránce crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN uvedl na trh v roce 2012 a od té doby ho na českém trhu dále rozvíjí.
Na pozici mediálního manažera působí v O2 Czech Republic od roku 2015. V oblasti marketingové komunikace a mediálního plánování se pohybuje 10 let. Kariéru nastartoval v mediální agentuře OMD. V roce 2013 stál u vzniku digitální agentury Magnas Media a Magnas Performance. Dlouhodobě se zaměřuje na efektivitu mediálního plánování a synergii jednotlivých mediálních kanálů, jejich konkrétní roli v mediálním mixu a jejich atribuci na cílovém efektu kampaně. V O2 Czech Republic má na starosti tvorbu a implememntaci mediální strategie pro celé portfolio produktů.