Kampaň vycházející z positioningu značky Toni & Guy „Buď IN od hlavy až k patě“ s navazujícím unikátním fashion pop-up store eventem DE:CLONE by Toni & Guy. Jak na takový event přivést prostřednictvím sociálních médií přes 3.000 lidí, když se nejedná o food festival? Jakou zvolit strategii cílení, nasazení kreativ, jak komunikaci optimalizovat?
Poslední tři roky pracuji jako brand manažer ve společnosti Unilever. Dříve na kategorii Hair (Dove, Toni & Guy, Timotei). Nyní na kategorii Deodorants (Dove, Rexona). Mám více než deset let zkušeností v oblasti event managementu a brand marketingu, jak na straně agentury, tak na straně klienta. Lokální a mezinárodní exekuci nejrůznějších eventů, festivalů a marketingových projektů. V posledních letech se v marketingu úzce zaměřuji na digital marketing a nové technologie. V roce 2014 jsem například vyhrála start-up soutěž v Seznam.cz, kde jsem vedla oddělení events & promotions.
Tvořit kampaně s myšlenkou a jasně měřitelným cílem - to je profesní filosofie Honzy Ryšánka. Po roční zkušenosti na pozici Junior Web Analyst nastoupil v létě 2015 do H1.cz, kde zastává pozici Social Ads Specialist. Kampaně na Facebooku a Instagramu pro klienty nejen strategicky plánuje, ale stará se i o jejich exekuci a vyhodnocování. Mezi jeho největší klienty patří společnosti UNILEVER, Ford a Nike. Pokročilou práci s placeným obsahem na sociálních sítích učí i jako lektor na pravidelných školeních.
Po dokončení studia na VŠE před necelými pěti lety tak trochu náhodou zavítal do mediální agentury Mindshare, kde začal surfovat na vlnách digitálního marketingu a věří, že bude pokračovat, dokud všechny ty internety a počítače nezakážou. V současné chvíli má na starosti digitální komunikaci značek Ford, AXE, Ubisoft či Red Bull… a samozřejmě Toni&Guy.